Hoeveel verschillende dvp’s heb je in 2025 bezocht?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hoeveel verschillende dvp’s heb je in 2025 bezocht?

• Totaal aantal stemmers
    60
  • Deze opiniepeiling zal sluiten: .
zit op de 20+ een van de redenen om te blijven wandelen is de spanning van een nieuwe dame, maar tevens nu het gebrek aan een vaste dame waar het echt mee klikt.
Ja! Dat heb ik dus ook... die 'spanning' van het nieuwe!
Maar... heb intussen ook heel wat (erg) leuke 'vaste' DVP's... Wordt dus wel moeilijk kiezen! Haha!

Quoten op een direct voorgaand bericht is volkomen onnodig en maakt het minder leesbaar.
Op een ander forum worden onnodige quotes consequent verwijderd.
Dit heb ik echt nog nooit gehoord. Ik vind de optie om te quoten juist fijn want dan zie je tenminste waar iemand wat op zegt zonder te scrollen. Volkomen onschuldig mjaa, zal er opletten bij jou.

26 bezoekjes tot nu toe, 13 verschillende dames. Ik bezoek graag dezelfde dames, blijf terugkomen zolang het leuk is, en af en toe een voor mij nieuwe dame. Is dat leuk, dan kan zij ook zomaar 'vast' worden. Soms komen er vaste dames bij, maar er vallen er ook af door stoppen met het werk, elders gaan werken, prijsverhogingen.
Je bezoekt graag dezelfde dames schrijf je, maar dan wel 13:ROFLMAO:. Ik ben hem kwijt maar dat zal wel aan mij liggen.

Toet:
Bekijk bijlage 388269
Dit zal dus alleen een probleem zijn voor wie met oudejaarsavond op de valreep in een andere categorie valt.
Ik had de poll in stapjes van 5 gemaakt. Weet niet of dat nog veranderd kan worden of dat iedereen dan opnieuw moet stemmen. Nu zit je met 1 dvp in catergorie 1 en met 20 dvp's ook. Is toch wel een groot verschil.

Dus

1-5
5-10
enzovoort.

Dat zegt meer. Nu zit 70% in catergorie 1

Ik had de poll in stapjes van 5 gemaakt. Weet niet of dat nog veranderd kan worden of dat iedereen dan opnieuw moet stemmen. Nu zit je met 1 dvp in catergorie 1 en met 20 dvp's ook. Is toch wel een groot verschil.

Dus

1-5
5-10
enzovoort.

En... bij meer stemmers gaat dat ongetwijfeld richting 95%!

ik heb dit jaar 12 dames bezocht, waarvan 2 dames meerdere x.
Ga liever na een vaste dvp en meestal voor een aantal uren.
Lekker relax en de sex wordt dan ook steeds intiemer/beter. Niet zo plichtmatig als je naar een nieuwe dvp gaat. Kan natuurlijk ook zijn dat ik vaak de verkeerde uitzoek.

Dus

1-5
5-10
enzovoort.

Van nog geen 100 man... dat is geen belangrijk aantal hoor

Terug
Bovenaan Onderaan