Recensie Holly 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

T85

Stamgast
658
06/10/21
577
11
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag kennis gemaakt met Holly een dame die in Duitsland moet wonen zegt Amerikaans/Thais te zijn, maar verder vloeiend Bulgaars kan spreken en schrijven.
Ik heb het haar een aantal keer gevraagd maar ze blijft bij haar Thaise roots nou ja het maakt mij verder niet zoveel uit.
Ze is zonder hakken een zeer compacte kleine fijne dame maar met een behoorlijk atletische bouw voor heren die er van houden.
Ook is ze maar op een enkele dag in de week aanwezig omdat ze meerdere banen heeft in Duitsland en dit voor een extra zakcentje is.
De sex was verder goed te noemen meerdere posities verder een heel lieve meid eigenlijk, zoenen en tongzoenen vol overgave.
Verder was ze met mij heel prettig in de omgang open en eerlijk 60 euro per half uur, pzc doet ze in principe niet verder full service bij mij.
Haar pre sales waren dan ook goed te noemen after sales zijn we niet aan toe gekomen omdat ik vrij snel naar de daad uit de club vertrok.
Ik zal haar zeker nog eens nemen maar dan moet ze natuurlijk wel toevallig aanwezig zijn als ik er ben. Ze werkt vaak op zaterdag maar dan ben ik er meestal niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan