Recensie Honey, Deventer 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bekhudas

Vaste klant
107
18/04/24
114
36
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2319978-honey
Totale kosten (in euro)
120
Deze Aziatische dame bezocht. Ik ging vooral voor Pzc en CIM. Vaak zijn Aziatische dames dan prijstechnisch het interessants. Vaak ook vriendelijke en lieve dames. Verder ook goede massage gehad. Kwam nu toevallig ook goed uit. Daarom ook wel een goede beoordeling, maar verwacht geen GFE of PSE. Ander zou misschien voldoende geven, maar ze heeft wel een gunfactor vind ik. Ze spreekt beperkt Engels.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2319978-honey
Totale kosten (in euro)
70
Deze dame bezocht in Alkmaar, daar ontvangt ze nu. Ik weet ff niet of ik dit topic naar noord holland kan verplaatsen(denk t niet)

Gezien goede prijs/kwaliteit verhouding ook beland bij deze Aziatische dame, en ook omdat in alkmaar verder niet zoveel aanbod is. Er zijn raamdames en daarnaast een hoop Zuid Amerikaanse profielen waarvan ik twijfel of t echt is. Ik zoek graag naar pzc met cim, voor een niet al te dure prijs.

Honey ontving in een klein kamertje in de buurt van het winkelcentrum in alkmaar noord. Ontvangstruimte was een beetje donker, en ze had het jurkje aan dat je op de foto kan zien.

Van te voren app contact, ze reageert alleen als je een duidelijke profielfoto hebt merkte ik. Dame spreekt redelijk engels en is wel in voor een lolletje. Ze doet je best om je te plezieren.

Aftastend gekozen voor een kwartiertje voor 70. Hierbij zat neuken, pzc en cim in. Ze geeft je ook kussen op de mond.
Ik vind het een mooie vrouw, ze is ouder dan ik ben maar ziet er nog goed uit. Volle kont en je mag overal aanzitten. Ook flinke borsten.

Ze begint met een massage, waarna ze kort een body to body geeft en met haar tieten over je pik gaat. Hierna begint ze met pijpen. Ze doet het zachtjes maar met gevoel, en af en toe naar je ballen. Hierna condoom erom, neuken in mission en Doggy. Lekker uitzicht over die volle kont. Gevraagd of ze me weer wou pijpen en toen in haar mondje gekomen.
Ze blijft maar een week gaf ze aan, jammer want vond dit toch wel erg lekker voor 70 euro. Missh ga ik nog wel een keer deze week ;)

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan