Weldegelijk de dame van de fotos, zou zeggen dat de fotos volledig representatief zijn. Spreekt geen woord Engels helaas. Wel een dame die haar best doet. Doet in het begin heel verleidelijk door je over je lichaam kusjes te geven, aan je tepels te likken etc en werkt dan langzaam naar beneden. Pijpen doet ze niet per se diep maar wel sensueel en neemt ook lekker de ballen mee. Daarna lekker ruige seks, wat ze wel toelaat. Enige jammere is dat ze totaal niet zoent. Moest wel stipt na half uur stoppen. Op het verzoek of ze me niet nog even snel wilde afronden met haar mond, moest eerst correspondentie met haar "baas" plaats vinden. Na 10 minuutjes heen en weer gevoice memod te hebben kreeg ze akkoord, maar moest wel 50 bijbetalen. Zo gezegd zo gedaan. Door de korte pauze duurde het wel lang voordat ik uiteindelijk kwam want moest weer in de stemming komen, maar ze stopte niet met pijpen tot het hoogtepunt kwam, ondanks dat ze er duidelijk vermoeid van werd! Achteraf kreeg ik nog een duimpje en een compliment dat ik het goed had gedaan (althans dat gok ik, spreek geen Chinees idk).
Al met al, wel een lieve kleine Aziatische meid en voor deze prijs zeker wel het geld waard!