Recensie Hong, Rotterdam (vh Amsterdam) 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Komar

Vaste klant
100
30/10/24
74
16
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2939820-hong#overview
Deze jonge Hong bezocht. 100% de dame van de foto 's. Een elegante slanke lieve knuffel. Ze doet haar best om het je naar de zin te maken. Geen wilde sex, maar wel een zachte GFE. Zoenen doet ze evenwel niet spontaan.

Deze jonge Hong bezocht. 100% de dame van de foto 's. Een elegante slanke lieve knuffel. Ze doet haar best om het je naar de zin te maken. Geen wilde sex, maar wel een zachte GFE. Zoenen doet ze evenwel niet spontaan.
Heeft ze echt een D-cup?

Ik vind het alleen zo jammer dat die Chinese dames van Kinky voor vijf tientjes bare met interne donatie toestaan. Daar duiken dan alle kerels van het bare-forum meteen bovenop...

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2939820-hong#overview
Totale kosten (in euro)
100 (+50)
Weldegelijk de dame van de fotos, zou zeggen dat de fotos volledig representatief zijn. Spreekt geen woord Engels helaas. Wel een dame die haar best doet. Doet in het begin heel verleidelijk door je over je lichaam kusjes te geven, aan je tepels te likken etc en werkt dan langzaam naar beneden. Pijpen doet ze niet per se diep maar wel sensueel en neemt ook lekker de ballen mee. Daarna lekker ruige seks, wat ze wel toelaat. Enige jammere is dat ze totaal niet zoent. Moest wel stipt na half uur stoppen. Op het verzoek of ze me niet nog even snel wilde afronden met haar mond, moest eerst correspondentie met haar "baas" plaats vinden. Na 10 minuutjes heen en weer gevoice memod te hebben kreeg ze akkoord, maar moest wel 50 bijbetalen. Zo gezegd zo gedaan. Door de korte pauze duurde het wel lang voordat ik uiteindelijk kwam want moest weer in de stemming komen, maar ze stopte niet met pijpen tot het hoogtepunt kwam, ondanks dat ze er duidelijk vermoeid van werd! Achteraf kreeg ik nog een duimpje en een compliment dat ik het goed had gedaan (althans dat gok ik, spreek geen Chinees idk).

Al met al, wel een lieve kleine Aziatische meid en voor deze prijs zeker wel het geld waard!

Terug
Bovenaan Onderaan