Recensie Hong, Utrecht (vh Rotterdam, Maarssen) 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben 1x bij haar geweest. Seks was perfect, maar communicatie door haar beperkte Engels bijna niet mogelijk.

Ik ben wel een communicatieve wandelaar. Iemand neuken zonder een gesprek voelt voor mij niet prettig. Daarom blijft het voor mij eenmalig wat Hong betreft. Het laatste jaar beperk ik me dan ook tot een drietal dames waarmee ik wel een soort van connectie heb.

Als je niet zo'n behoefte hebt aan sociaal contact en gewoon lekker van bil wilt, heb je aan Hong een hele goede. Het hangt van je eigen behoefte af.

leuk uurtje gehad.
leuke verschijning, als je gewoon ontspannen bent is ze erg meegaand.
ontvangst op een prima locatie.
communicatie tot aan de voordeur is duidelijk. Ze vraagt wel een foto.

zou er wel elke dag naar toe willen.. maar dan moet ik mijn lichaam verkopen om aan voldoende financiën te komen.

hong heeft een nieuwe advertentie erop staan, maar is fake. is heel iemand anders. https://www.kinky.nl/advertenties/7221743-hong

My sister is traveling and I am taking her job as a substitute
i'm fei fei krijg je als bericht, oplichterij :p rij je straks uur voor, zie je ineens iemand anders. verpest hong haar goeie naam ook., maar goed blijkbaar normaal

Laatst bewerkt:
Ik lees iets anders.
50 voor haar.
De rest voor de baas, deels of geheel.
Nee, dat geloof ik niet. Er gaat een (fiks) percentage naar de baas. Ik heb een keer na de actie met zo'n vrouwtje nog wat staan babbelen en zij heeft me het een en ander verteld.

Kijk, die organisatie regelt voor haar een locatie, regelt haar advertentie en foto's op Kinky, een planner en soms ook nog eten voor de DVP. Dus ze weten precies hoeveel afspraken ze op een dag heeft gehad en voor hoelang. Nou, 's avonds komen die kerels het geld ophalen. Ik denk dat ze minimaal 60 euro per afspraak van een uur moet afdragen.

Die 50 euro voor bare die pakt ze helemaal zelf, dus dat houdt ze apart als eigen inkomsten.

Op dit moment staat haar advertentie op Kinky trouwens offline.

Laatst bewerkt:
Nee, dat geloof ik niet. Er gaat een (fiks) percentage naar de baas. Ik heb een keer na de actie met zo'n vrouwtje nog wat staan babbelen en zij heeft me het een en ander verteld.

Kijk, die organisatie regelt voor haar een locatie, regelt haar advertentie en foto's op Kinky, een planner en soms ook nog eten voor de DVP. Dus ze weten precies hoeveel afspraken ze op een dag heeft gehad en voor hoelang. Nou, 's avonds komen die kerels het geld ophalen. Ik denk dat ze minimaal 60 euro per afspraak van een uur moet afdragen.

Die 50 euro voor bare die pakt ze helemaal zelf, dus dat houdt ze apart als eigen inkomsten.

Op dit moment staat haar advertentie op Kinky trouwens offline.
Is bij vrijwel alle Chinese Dames het geval, maar niet bij Hong volgens mij. Met haar Communiceer je volgens mij direct. Kortom, geen Booker

Terug
Bovenaan Onderaan