Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenza zet hem online zodra ze beschikbaar is.Haar advertentie is pas later deze dag weer online gekomen. Vanmorgen was de advertentie offline.
Nee, dat geloof ik niet. Er gaat een (fiks) percentage naar de baas. Ik heb een keer na de actie met zo'n vrouwtje nog wat staan babbelen en zij heeft me het een en ander verteld.Ik lees iets anders.
50 voor haar.
De rest voor de baas, deels of geheel.
Is bij vrijwel alle Chinese Dames het geval, maar niet bij Hong volgens mij. Met haar Communiceer je volgens mij direct. Kortom, geen BookerNee, dat geloof ik niet. Er gaat een (fiks) percentage naar de baas. Ik heb een keer na de actie met zo'n vrouwtje nog wat staan babbelen en zij heeft me het een en ander verteld.
Kijk, die organisatie regelt voor haar een locatie, regelt haar advertentie en foto's op Kinky, een planner en soms ook nog eten voor de DVP. Dus ze weten precies hoeveel afspraken ze op een dag heeft gehad en voor hoelang. Nou, 's avonds komen die kerels het geld ophalen. Ik denk dat ze minimaal 60 euro per afspraak van een uur moet afdragen.
Die 50 euro voor bare die pakt ze helemaal zelf, dus dat houdt ze apart als eigen inkomsten.
Op dit moment staat haar advertentie op Kinky trouwens offline.