Omdat er, puur door toeval, iemand anders mij misschien voor is gegaan en deze dame al wel heeft ontmoet, en die zijn ervaring misschien wil delen.
Ook ik bezoek weleens dames waarvan nog geen recensie/ervaring aanwezig is (mijn allereerste recensie hier op dit forum was hier bijvoorbeeld een goed voorbeeld van, want op het oude, inmiddels stopgezette forum werden er ook vragen gesteld of er ervaring was met de betreffende dame, en toen nam ik het voortouw om haar eens te gaan bezoeken en als eerste een recensie te gaan schrijven).
Vraag is natuurlijk of dit dan wel altijd de verstandigste keuze is, maar soms kan het ook gewoon intuïtie dat het wel betrouwbaar is of nieuwsgierigheid zijn dat je een dame bezoekt waarvan nog geen recensie is. Het is en blijft een gok.
En waarom bezoek ik deze dame dan ook niet zomaar als eerste? Zoals ik in post #46 al heb gezegd, de plaats waar deze dame nu ontvangt is niet zomaar bij mij om de hoek. Al zou ik er naartoe gaan, dan zou ik dat goed moeten plannen omdat ik ook andere verplichtingen heb in mijn privéleven.
As ze dichter bij mij in de buurt zou ontvangen, dan werd de kans veel groter dat ik haar als eerste zou bezoeken (met nog steeds, de punten in m'n achterhoofd houden die ik in post #46 heb genoemd).
Het zou dus een hoop schelen, mocht iemand toevallig wel ervaring hebben met deze dame en die willen delen, dan weet ik dat áls ik deze dame ook wil bezoeken, ik dan niet voor niks daar naar toe ga.