hoogzwangere dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

dewilde82

Wandelaar
68
06/10/21
38
9
Zouden jullie een hoogzwangere dvp neuken?

Ik zou gratis een amateurtje kunnen neuken die hoogzwanger is en veel zin heeft.

maar ik twijfel zo...mijn moraal denk ik...
 
Nee nooit over gefantaseerd eerlijk gezegd... dalijk komt er ineens een hele plens vruchtwater tevoorschijn tijdens de seks denk ik dan. Maar dat vind jij dan zeker geil? 😜
 
Hoogzwanger is erg mooi... bij je eigen vrouw dan. Ook leuk om die baby te voelen bewegen!
Maar de sex is alles behalve een hoogstandje hoor. Behoorlijk moeilijk zelfs...
Niks voor mijj dus.
 
Heerlijk! Ja, direct, mits ze verder ook mijn type was. 'Zwanger' betekent niet automatisch aantrekkelijk, maar aantrekkelijk plus zwanger betekent wel dubbel zo aantrekkelijk!

Ik heb het een paar keer gedaan, met Pearl in Amsterdam, die thuis ontving. Ik zag naar op Sexjobs. Ik was specifiek op zoek naar een zwangere vrouw. Een bucket list dingetje. Dus haar gevonden en een afspraak gemaakt. De eerste en enige dame met wie ik thuisontvangst heb gedaan. Gelukkig bleek ze ook echt knap te zijn (haar gezicht was niet zichtbaar op de foto's).

De eerste twee keer dat ik er was, was ze vier a vijf maanden zwanger, en de derde keer al bijna negen maanden, en had ze echt een grote ronde buik. Ik heb er heerlijk van genoten! Veel dvps door de jaren heen ben ik allang weer vergeten, maar Pearl zal me altijd bijblijven.

Dat was toch wel heel speciaal en voelde ook heel bijzonder. Ik zou het graag nog eens over doen. Dus als jij er niets mee wilt doen: geef maar door! 😉
 
Ieder zijn voorkeur hé?!
Ik heb 3 jaar geleden eens een zwangere dvp mogen nzc, zalig!
En een tijdje geleden eentje in een hotel in Vilvoorde, wel met condoom deze keer.
Ik vind zwangere dames neuken heel geil.
Dus: ook interesse! :) (liefst omg. Antwerpen)
 

Deze staat kinky en claimt zwanger te zijn....
Buik ziet er heerlijk uit, en ze is donker, twee pluspunten. Borsten lijken me redelijk 'floppy' te oordelen aan de eerste foto, en van dominant hou ik helemaal niet, twee minpunten. Dilemma...
 
Ze "blaast" zonder condoom!🤣🤣🤣

Hilarisch soms die Google translate

On topic: ik zou een hoogzwangere vrouw zeker doen, mits mijn type….. en dat is al snel. Vooral de zwangere vrouwen die het echt "dragen" zijn erg sexy….
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan