Kaarten met dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zit hier nog even over te fantaseren hé. Een mooie kasteelachtige locatie met een bloedmooie stijlvolle inteligente vrouw. Tussen ons in staat een heel mooi schaakbord, van kristalglas. Bij iedere zet kijkt ze mij intens aan. De afspraak is wie wint mag alles voor die nacht bepalen!🥰


Nou kan ik helemaal niet schaken, dus zij won en wilde gewoon gaan slapen.😄
 
Laatst bewerkt:
Maar @Paardje help mij eens uit deze gedachten.
Hoe bedoel je het? Ga je naar een dvp betaald 200,- en als ze vraagt wat wil je gaan doen leg je dan een pak kaarten op tafel?
En iets zegt mij dat de meiden nog veel gekkere dingen meemaken hoor!😄
Of na een gewone date moet de dvp op de volgende wachten en vraagt aan jou zullen we een potje kaarten. Dat kan natuurlijk ook nog.
 
Op zich is het ook niet zo'n gek idee. Het is meer dat het uurloon van de gemiddelde dvp er een tikkeltje te hoog voor is.
Ik zou niet weten waarom je dan meer zou betalen dan voor iemand die in bijvoorbeeld de reguliere zorg/verzorging werkt.

Maar dat is mijn mening.

Zelf ben ik in de gelukkige situatie dat als ik een kaartje wil leggen er mensen zijn die daarvoor gratis naar mij toe komen en dan ook nog bier meenemen.
Toegegeven, ze zijn wel minder aantrekkelijk 😇
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan