Werken bij Villa Tinto

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De kamers van de Tinto zijn stuk voor stuk anders. Er zijn er met trap ( moet je steeds naar boven en ongezellig) ,en zonder trap.Een paar kijken uit op de Verversrui maar daar val je niet zo op.
Een vaste kamer krijg je er niet zo gauw, ik hoorde pas na dat je er 1 jaar werkt. Dus dan heb je steeds andere kamer.
De vaste meiden hebben natuurlijk de beste kamers ,geef ze eens ongelijk.
Fijn is wel dat je alleen een kamer hebt dat is meer prive. Geen muziek en gezeur/ gezellig van andere dames. Verder is er ook niet veel uitzicht, het is een kleine wereld .
 
Ondanks ik in Noord Holland woon ga ik toch het liefste naar het Schipperskwartier in Antwerpen. Met name de kamers in Villa Tinto vind ik erg fijn. Ruim ingericht en voor mij als BDSM liefhebber genoeg ruimte en genoeg dames om uit te kiezen.
Ik heb in Villa Tinto over het algemeen 3 meesteressen die ik bezoek, eigenlijk meer kinkygirls. Ik heb namelijk ook wel seks met ze. Dit zijn Marilyne (VT 25), Anna (VT 47) en Samira (VT 9)
Net afhankelijk van mijn stemming of in wie ik zin heb maak ik meestal mijn keuze.
De kamers zijn wel net wat verschillend. Ik vind de kamer van Samira (villa tinto 9) de beste kamer. Het bed staat in het midden van de kamer en dus niet aan één zijde een muur. Verder is het ook denk ik de ruimste kamer. Lekker als je van zwepen houdt.
Daarnaast vind ik het een prettig redlightdistrict, het is ruim en nauwelijks dronken toeristen. Ook is het netjes met 2 mooie buiten toiletten voor de wandelaars. Ik krijg er als wandelaar altijd een prettig en veilig gevoel bij.

- Amsterdam: vermijd ik standaard, is meer een toeristische attractie met kleine kamertjes en nauwelijks tot geen kinky aanbod.
- Den Haag: De geleenstraat is wel okay. Pand Geleenstraat 51 heeft wel mooie BDSM kamers boven en een paar leuke kinkygirls.
- Alkmaar: Vergane glorie en kleine kamers
Andere redlightdistricts heb ik geen ervaring mee binnen NL

Moraal van het verhaal, Schipperskwartier in Antwerpen is by far het beste voor de klant wat mij betreft. Heb daar die 170km heen en weer zeer voor over.
 
Ik verkies de kamers in de andere straten.
Ik vind de kamers in de VT meestal te klein en benauwend.

Mij favoriete kamers zijn in de VR 13, maar de kamer is toch vooral bijzaak bij een bezoek ...
Een mooie kamer is ook die van Alice , VillaTinto 36 , een raam waar iedereeen je ziet. , kamer is prettig en je kijkt zo de Verversrui in.
Alice is vrij op maandag . Ook een dame met goede recensies dus als je verward wordt is het met een goes werkende dame.
 
Een mooie kamer is ook die van Alice , VillaTinto 36 , een raam waar iedereeen je ziet. , kamer is prettig en je kijkt zo de Verversrui in.
Alice is vrij op maandag . Ook een dame met goede recensies dus als je verward wordt is het met een goes werkende dame.
de kamer is inderdaad voldoende ruim , alleen wat weinig plaats om je kleren te leggen :) . Ben gister nog een bezoekje gaan brengen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan