Doodsbedreiging na contact op Telegram

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pippi Langkous

Meubelstuk
Forumpionier
1.106
19/07/21
1.614
12
Mannen, gisteravond en vandaag contact gehad met @F68K69 via Telegram. Daar boden twee Chinese DVP's hun diensten aan.

Ik moest eerst beltegoed kopen op een Apple IPhone-kaart. Toen ik dat niet wilde doen, kregen we een discussie waarin ik met de dood werd bedreigd.

IMG_2747.png
Mocht ik in de toekomst nou opeens geen posts meer plaatsen, dan weten jullie hoe het komt.
 
Mannen, gisteravond en vandaag contact gehad met @F68K69 via Telegram. Daar boden twee Chinese DVP's hun diensten aan.

Ik moest eerst beltegoed kopen op een Apple IPhone-kaart. Toen ik dat niet wilde doen, kregen we een discussie waarin ik met de dood werd bedreigd.

Bekijk bijlage 172965
Mocht ik in de toekomst nou opeens geen posts meer plaatsen, dan weten jullie hoe het komt.


heb je een Wandelaars telefoon of te wel niet je prive telefoon, snap dat dit niet is zoals je had gehoopt maar gewoon blokkeren en dan ben je er vanaf :)
 
Vraag me serieus af of er ooit iemand via telegram wel eens een echte afspraak heeft gehad. Viel mij op dat zowel in Spanje , Duitsland en Nederland die oplichters allemaal gebruik maken van dezelfde profielfoto's
 
Altijd zoveel als mogelijk je privè gegevens dicht klappen en omdat je altijd een telefoonnummer moet koppelen, het nummer van je wandelfoon er aan knopen. Maar het is de moeite waard om even door je privacy instellingen te lopen. Ben admin in een telegram groep en tot op heden nog geen gekkigheid meegemaakt. Heb uiteraard even gekeken en de teksten even rudimentair via de vertaal functie bekeken. Maar ook via de groep waar deze "dames" inzitten wordt je naar een bot gestuurd waar je , naar alle waarschijnlijkheid (ik ga het niet proberen), ook van te voren moet betalen.
 
In Telegram zit toch de functie om je telefoonnummer onzichtbaar te maken voor anderen?
Los daarvan is het uiteraard verstandig om een wandeltelefoon te gebruiken.
 
Dit forum zou ik persoonlijk veranderen naar "was gevoelig voor internet bedreiging maar heb geleerd na kinky.nl het te zien als kul"

zonder dolle...mm respect voor de info want anders was ik er ook in getuind! immers weten wij nu beter, ben zeker nog een "beginner" maar hoop in de toekomst mensen te helpen 😊😊💃💃💃💃🕺🕺🕺
 
Dit forum zou ik persoonlijk veranderen naar "was gevoelig voor internet bedreiging maar heb geleerd na kinky.nl het te zien als kul"

zonder dolle...mm respect voor de info want anders was ik er ook in getuind! immers weten wij nu beter, ben zeker nog een "beginner" maar hoop in de toekomst mensen te helpen 😊😊💃💃💃💃🕺🕺🕺
En er zijn een hoop beginners die hier niet kijken en pas achteraf deze site vinden.
Maar ik zeg altijd: beter laat dan nooit en als het een klein bedrag is laat het een les wezen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan