Recensie naam onbekend tmm, Amsterdam, Stoofsteeg 8-3 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

knightrider

Meubelstuk
Forumpionier
3.507
02/07/21
4.154
47
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Het komt niet vaak voor dat ik iemand's naam vergeet te vragen, maar de dame die ik in Stoofsteeg 8-3 bezocht (heel kleine kans dat het 8-2 was, maar denk echt 8-3) was de grootste oplichtster (of zoals jullie graag zeggen TMM) die ik in lange tijd ben tegen gekomen.


Degene die het forum wel eens bezoeken weten dat ik een vriendelijke benadering heb mbt de dames en weinig eisen stel. Een simpel pijpen/neuken bezoekje met een aantrekkelijke dame en Knightrider is al snel tevreden.

Maar de dame die ik vanavond bezocht heeft haar hele upsell truuk vooraf zo gepland dat je, om nog enigszins de sfeer er in te houden, genadeloos verneukt wordt of eindigt met bonje waar beveiliging of politie aan te pas moet komen. Dus neem je je verlies dan maar.

Alarmerend: Van de 3x dat ik dit soort gedrag op de Wallen heb meegemaakt was het Alledrie De Keren In De Stoofsteeg. Dus ik acht de kans niet gering dat de dames in die straat vooraf door iemand die daar werkt worden geïnstrueerd hoe ze mannen zoveel mogelijk geld afhandig kunnen maken voor zo weinig mogelijk service.

Daar heb ik geen bewijs voor, maar 3x precies daar voelt wel heel toevallig.

De dame die ik bezocht heeft een knap gezicht, zal eind twintig/begin dertig zijn, had iets aan waarbij haar grote borsten zeer plezierig oogden en precies toen ik langsliep had ze 2x een oprechte lachbui omdat er iets geks gebeurde in de straat.

Dat trok me over de streep, ze zag er guitig uit.

Maar vanaf het moment dat ik haar benaderde viel ik stukje bij beetje in haar listig opgezette val.

Bij de deur wilde ze me gelijk naar binnen laten wandelen ipv het over geldzaken te hebben. Ik begon toch een onderhandeling, waarbij ze aangaf dat pijpen 50 kostte en pijpen en neuken 100.

Dat is in principe al de dubbele prijs die het ooit was, maar het was zaterdag-avond (ik geef toe, eigenlijk moet je dan überhaupt niet wandelen op de Wallen), en dat zijn inmiddels nu eenmaal de prijzen.

Naar binnen wandelende vroeg ze of het mijn tweede keer was die avond. Geen idee waarom ze dat vroeg, denk eigenlijk dat ze dat louter wil weten zodat ze direct kan zeuren dat je niet stijf genoeg wordt als het iets langer dan 5 minuten duurt.

Eenmaal binnen in haar kamer leek het wel alsof ik in Guantanamo Bay beland was. Ze bleef vriendelijk, maar nam de toon aan van een gevangenis-bewaker die ging uitleggen wat er kon en niet kon en vooral hoe een en ander moest verlopen.

Eigenlijk wilde ze dat ik direct op mijn rug op het bed ging liggen. Daarbij vergat ze dat ik mijn kleren nog aan had en, ik maak geen grap, mijn schoenen zelfs nog aan had.

De schoenen en jas (!) wist ik uit te krijgen, maar ze commandeerde me letterlijk zo dwingend het bed op terwijl ik mijn shirt en broek en dus ook onderbroek nog aan had, dat ik daar beland me af vroeg hoe we nu verder moesten.

Met veel moeite wist ik mijn broek en onderbroek uit te krijgen waarbij ze direct zei dat ik niet aan me zelf mocht zitten. Dus Knightrider was op z'n allerkleinst en slapst na zoveel vriendelijk gecommandeer.

Daarna vroeg ze of ik direct wilde neuken of gepijpt wilde worden. Aangezien we 3 minuten eerder aan de deur hadden afgesproken voor pijpen en neuken keek ik een beetje bevreemd en gaf aan dat pijpen me een logisch begin van de handelingen leek.

Ze gaf me wat lotion voor mijn handen met de Covid-verwijzing. Dat spulletje maakt gewoon je handen goed schoon, maar maakt de handelingen nog sterieler. Vervolgens gaf ze wel aan dat ik aan haar mocht zitten (lijkt me logisch, maar er zijn dvp's die daar ook moeilijk over doen), deed haar bh uit en ik moet toegeven dat ze een mooie boezem en goede kont had.

Vervolgens rolde ze een condoom af over mijn volledig slappe penis en begon zachtjes te sabbelen aan het topje. Probleem wat besneden mannen wellicht niet hebben: Als je lul slap in het condoom gaat is je voorhuid nog niet eens afgerold, dus je eikel maakt geen direct contact met het condoom en als het condoom strak genoeg zit, kan je voorhuid in het condoom volgens mij als je vervolgens stijf wordt niet eens natuurlijk afrollen waardoor je penis niet op volle kracht kán komen.

Dat klinkt allemaal een beetje plastisch, maar het is wel een echt probleem en je zou verwachten dat dvd's dit snappen.

Geen idee dus of de dames dit niet weten (geen kennis van de materie, geen interesse, gewoon dom?) of juist wél weten en het als onderdeel van hun upselling truuk gebruiken, maar een condoom afrollen over een nog volledig slappe lul, maakt het moeilijker om stijf te worden en als je al stijf wordt kan het zijn dat het condoom te strak om je leuter zit om op volle kracht te komen.

Naarmate ze het pijpen wat steviger deed werd ik, ondanks de twijfelachtige sfeer toch stijf, omdat ik wat aan haar billen en borsten kon zitten en het pijpen op zich best redelijk was.
Maar toen ik net op kracht was begon het gezeur. Als ik haar wilde neuken na het pijpen kon dat, maar daar moest wel extra voor betaald worden.

Extra? Pijpen was toch 50 en pijpen en neuken 100? Nee, dat had ik verkeerd begrepen. Neuken was nog eens bijbetalen. Hoeveel dan? Nog eens 100. Niet eens nog 50 erbij.

Maar dan wordt het totaal 200 zei ik verbijsterd. Waarna ik aangaf een local te zijn die hier woonde. Mocht niet baten. Ze vertelde me dat ik evt ook bij haar kon pinnen als ik niet genoeg geld op zak had.

Toen ik aangaf het dan maar bij een pijp-beurt te laten, ging ze hier nog dermate lang over door onderhandelen dat ik mijn stijve verloor. Haar volgende poging: Voor nog 50 extra geef ik je een happy end.

Waarna ik vroeg hoe ze dat dan zou doen en wat het verschil zou zijn met een gewone heel dure pijpbeurt van 100 euro. Het idee van een happy end door pijpen/neuken of in dit geval dus blijkbaar alleen pijpen was toch de reden dat ik uberhaupt bij haar binnen was gestapt?!?

De boodschap kwam amper aan en ze bleef in haar upselling truuk steken.

Ze kon ook amper verklaren waarom ik dan 50 euro extra zou moeten betalen.

Toen ik aangaf dat 100 voor dit aanbod de maximale prijs was gaf ze er nog een paar ongeïnspireerde likjes aan, ik zei in een flits om mezelf toch maar een houding te geven dat ze wél knap was (wilde eigenlijk er achter zeggen maar wel een ongelofelijk uitgenast rotwijf verder, maar liet dat wijselijk achterwege, wilde de situatie soort van redden), zat nog wat aan haar billen en boezem en merkte dat het er gewoon echt niet in zat.

Dit soort dames doen er eigenlijk alles aan om je juist niet op te winden. Raar maar waar.

Weer zeurde ze over bijbetalen. Wil je dan niet finishen?

Ja, dat wilde ik wel, ondanks alles was dat ook prima gelukt als ze vanuit het moment dat ze over meer geld begon te zeuren nog een minuut of vier a vijf had doorgepijpt, maar ik was banger voor de matige inzet die zou volgen als ik nog eens 50 of 100 zou neerleggen dan voor weglopen zonder klaarkomen na 1x 100 euro kwijt te zijn.

En dus beëindigden we de sessie, mocht ik vervolgens mijn penis niet wassen bij de kraan (?!?) maar kreeg ik een vochtig doekje, was mijn broek zelfs nooit van mijn enkels af geweest (dus hoe had ik überhaupt kunnen neuken??) en liep ik na een korte norse groet (voor mij zeer ongebruikelijk) de straat weer op.

Vooral balende dat ik haar naam niet gevraagd had zodat ik deze mooie maar uiterst upselling truuk-dame met naam en toenaam hier kon omschrijven zodat andere wandelaars niet door haar beet genomen worden.

Heb een soortgelijk verhaal wel eens gelezen over een dame op de hoek van de Stoofsteeg, in Amsterdam algemeen geloof ik, maar denk dat dat over een ander gaat, maar die heeft wel ongeveer dezelfde methodes, dus wees op je hoede als je de Stoofsteeg betreedt....of doe het liever gewoon helemaal niet.
 
Laatst bewerkt:
Heb ook ooit zoiets dergelijks mee mogen maken... en ja voor de statistieken: het was in de Stoofsteeg (jaar of 14 geleden). Kwam zelfs haar pooiertje naar binnen omdat het haar niet beviel dat ze aan de bak moest om haar geld te verdienen.
Maar eens een avondje haar business naar de filistijnen helpen en iedere klant even doorsturen?
 
Wat jammer van je kl@te ervaring. Misschien heb je meer rotgevoel van de onaangename behandeling dan van de 100 piek.

De Wallen zijn stuk, en het kan de dames kennelijk ook niet schelen. Voor corona gaf ik makkelijk 200 in de week uit, met redelijk tot prima service, ook in de avond.

Er zitten er vast nog wel, die het wel goed doen, maar het leuke is natuurlijk om ook eens wat anders te proberen. Ja, en dat risico wordt nu steeds groter.
 
Wat een Kutwijf ik heb zelf ook een slechte ervaring gehad op de wallen en toevallig ook in de stoofsteeg hier lees me review maar. En dat is nou de reden dat ik oost europese dames liever vermijd en voor Latina's kies vanwege de slechte service.

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan