Recensie dame nachtshift Schippersstraat 21/2 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jokke1234

Vaste klant
104
13/03/22
96
11
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Heb de dame bezocht met de nacht waarop overdag dana zit, ze is uit hongarije, en ze zei dat 50 euro voor 20 min suck en fuck goed is

eenmaal binnen werd deze dame met bruin haar en redelijk mooi gezicht uit hongarije veel kouder en zag ze dat in mijn portefeuille meer dan 50 euro zat.

toen wou ze perse 100 en bleef kei hard zagen voor 100 dan zou ik langer mogen blijven en ze pijpen zonder condoom doen.

echter toen ik die 50 extra gaf na heel lang gezaag trok ze er nog 50 meer uit mijn portefeuille

toen voor 150 en een heel uur zou ik dan mogen blijven, begon ze isobetadine op mijn piemel te gieten en ze wilde absoluut niet zonder condoom pijpen.

ze begon ook te zagen dat ze geld nodig had voor ziekenhuisfacturen.

al bij al slechtste ervaring ooit op ss 21.2 met de nacht bij deze hongaarse dame want ook de sex was slecht doordat de sfeer helemaal verneukt was en zelf nam ze 0,0 initiatief om deftig te pijpen of neuken en de houding om haar te neuken was ook slecht

eigenlijk zou je bij zo een dame i sbinnen moeten gaan als klant, dat opnemen wat ze doet met smartphone, en ze vervolgens aangeven bij de politie, is niets beter dan een grote bedrieger.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan