Recensie Iris (Roe), Schippersstraat 4/2 of 4/3 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 11109

Vaste klant
109
01/05/22
123
13
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik had 2 briefjes van 50 euro. Moest de eerste mislukken, wil ik nog een 2de dame proberen dacht ik....
En ja hoor, de eerste dame was al een grote mislukking
Slank, geblondeerd, fluo gele bikini set. Scheve tanden.
Rustige temprament maar ze kan GEEN ENGELS op een basisniveau.

Eenmaal op kamer zie ik een afgezakte kont, afgezakte borsten, enorm veel puisten op haar lichaam met ook veel donsharen. Ze probeert wel vriendelijk te zijn.
Blow job: dat was gewoon met de tong strelen. Waardeloos.
On top: rustig,zoals verwacht
Missionaris: BLOED op het condoom.....Ze had gezegd dat het haar laatste dag is van haar regels, dus ik moest gewoon verder doen - "no problem". Ze zei dat ze al een week lang werkt, en dit is haar laatste dag???

Ik verloor alle plezier. Het was tijd om te vertrekken naar een andere dame voor mijn andere 50 euro biljet...
 
Ik had 2 briefjes van 50 euro. Moest de eerste mislukken, wil ik nog een 2de dame proberen dacht ik....
En ja hoor, de eerste dame was al een grote mislukking
Slank, geblondeerd, fluo gele bikini set. Scheve tanden.
Rustige temprament maar ze kan GEEN ENGELS op een basisniveau.

Eenmaal op kamer zie ik een afgezakte kont, afgezakte borsten, enorm veel puisten op haar lichaam met ook veel donsharen. Ze probeert wel vriendelijk te zijn.
Blow job: dat was gewoon met de tong strelen. Waardeloos.
On top: rustig,zoals verwacht
Missionaris: BLOED op het condoom.....Ze had gezegd dat het haar laatste dag is van haar regels, dus ik moest gewoon verder doen - "no problem". Ze zei dat ze al een week lang werkt, en dit is haar laatste dag???

Ik verloor alle plezier. Het was tijd om te vertrekken naar een andere dame voor mijn andere 50 euro biljet...

Dat is bijna hetzelfde als in Aarschotstraat in Brussel bij sommige meisjes. Weinig motivatie, snel en wegwezen.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan