Recensie Loredana, Schippersstraat 14/2

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mechelen

Stamgast
Forumpionier
356
02/07/21
332
12
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
150
Gisterenavond ben ik nog es gaan wandelen in 't Schipperskwartier, was al een tijdje geleden overigens.
Het was er kalm, maandagavond natuurlijk en ik schat dat zowat een veertig procent van de ramen bezet waren. Dat betekent nog altijd een goeie 100 dames, de transen krijg je er gratis bij.
biggrin.gif


Na een paar rondjes zag ik in de Schippersstraat een vrij jong meisje met zwart haar. Ze had een doorkijksetje aan en had tevens een mooie lach. Haar Engels was erg matig doch de goesting was er wél. Naar boven dedjue!

Aldaar aangekomen wist de dame precies wat ik wou : 50 euro voor 20 minuten, zoenen was 50 extra en pzc nog eens 50 erbovenop. Dat zijn de normale tarieven in het Schipperskwartier.
We ontdeden ons van alle ballast en ik mocht me wat verfrissen aan de wasbak terwijl de meid ondertussen hetzelfde deed op een bidet, de accomodaties zijn in de Antwerpse hoerenbuurt prima zoals de meesten wel weten.

Tijd voor actie! Zachtjes zoenen en pijpen. De juffrouw heeft weldegelijk wat ervaring, ze hebben daar in Roemenistan wellicht cursussen voor georganiseerd.
Omdat ik slechts 20 minuten kreeg zijn we maar snel overgeschakeld op neuken. Ikzelf deed het condoom erom en zij deed er dan een klad glijmiddel omheen, waarna ze om mij kwam zitten.
Effe later deden we missio en nog wat later doggy.
Ik vreesde dat het zo niet ging lukken en ik vroeg of ze mij zonder condoom wou aftrekken. Dat deed ze. En ik vroeg lief of ze me nog effe wou pijpen...
Toen duurde het niet lang meer : ik spoot zoveel en zo fel in haar mond dat het aan haar neusgaten weer uitkwam.
Ik had een uitbrander van jewelste verwacht maar ze moest er om lachen. Ik moest er ook niks meer voor bijbetalen, stel je voor. Had ik sowieso niet gedaan.

De 20 minuten waren voorbij en het was geweldig.
De dame zit op Schippersstraat 14/2. Ze heet Loredana, is 22 doch ziet er jonger uit, type girl next door.
wink2.gif
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan