Recensie Yasmina, Schippersstraat 21/4 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

wimkevers

Newbie
9
08/03/24
10
2
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Deze dvp heeft tijdens de date meer met haar gsm gespeeld dan met mij. Helemaal geen interesse, aan de deur wel zeer vriendelijk. Pijpen met condoom was kort en enkel het met topje van de eikel, bij het neuken zat haar hand constant tussenin de dikke rode condoom. Doggy kon effe maar dan had ze pijn, wou extra centjes na 15min. De extra's waren pzc + 50€, zoenen geen tongkus + 100€. Ik heb geen extra's genomen en was binnen de 30 min terug buiten. Het is een zeer mooie slanke juffrouw dat wel maar ik zal geen tweede maal naar binnen gaan.
 
Gisteren toevallig ook bij haar beland na een zeer slechte ervaring met een andere super kleine skinny dvp aan de overkant.
Maar klopt wel wat hierboven wordt gezegd continu die hand ertussen en pijn en continu naar meer geld bedelen.
Dat bedelen is echt een anticlimax.
Vingeren koste zelfs 50 meer.
Uur geboekt voor 250
Pijpen zonder maar mn eikel zat vast ik haar mond dus dat was dus ook weggegooid geld.
Maar moet zeggen dat ze wel heel arrdig is en ziet er super uit en heerlijke massage gehad.
Herhalingsgevaar niet zo groot maar dat komt ook vooral omdat mijn vaste dvp op vakantie is waar je veel en veel meer krijgt voor veel minder geld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan