Recensie Mia (Roe), Schippersstraat 4/1 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gudrun

Newbie
6
25/04/22
17
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen nacht deze dame bezocht na een paar keer te hebben voorbij gewandeld. ze lokt jou binnen met wat sexy moves en guitige glimlach.
Aan de deur besproken voor 20 min suck and fuck voor 50 euro. Eens naar binnen naar de achterste kamer haal ik keurig mijn portemonnee boven en betaal de dame 50 euro. tijdens dat ik me uitkleede vroeg ze of ik nog iets extra wou. naar mijn ervaring is dit een voorbode naar een slechte ervaring. Maar dit blijkt toch niet gegrond te zijn. ik plaats mij op het bed en pakt men goede vriend vast. paar seconden later ging de condoom er al om rond een half slappe penis. wat mij dan wel verraste is dat ze vroeg of de condoom niet te strak zat. nog niet meegemaakt bij mijn bezoekjes aan andere dames, dit was zeer geapprecieerd. hierna volgde een ietwat snelle pijpbeurt die gerust wat langer mocht duren.

Ze vroeg welke postition eerst te starten en ik zette de toon in om haar als eerst on top te hebben. dit was voldoende maar eens dat ze doorheeft dat jij goed doorstoot zal zij niet veel meer "eigen kracht" bijzetten. eens dat ik stopte vroeg ze of ik wou swicthen naar doggy. maar goed ook dan kan ik pas echt stevig doorstoten. Hierbij voldoende mee gedaan. maar als mijn penis eruit floepte en dan moest de condoom nog even terug gecontroleerd worden en dan pas er terug in. wat een beetje killing the moment is voor mij. nadat ik klaarkwam heeft ze geholpen om het condoom uit te doen en de restanten sperma weg te vegen. Daarna proper ons gewassen en een vriendelijke napraat.

Voor mij is ze geen toppertje maar is het voldoende en zeker niet slecht bevallen. Tevreden buiten gekomen maar voor mij geen herhaling nodig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan