Recensie Anna Maria, Antwerpen, Schippersstraat 19/1 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

okintebah

Newbie
5
03/04/23
8
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na maanden lang twijfelen door jullie recensies, toch maar eens een poging gewaagd bij dit Roemeens prachtje. Qua looks is ze 200% mijn type!

Het enige dat ik kan zeggen is, blijf weg van haar!!! Dan heb ik er meer aan! 😂
Zaaaalige ervaring!

Ze vroeg enkel even kort naar mijn afkomst en na een "that's fine" mocht ik meteen naar binnen. Tijdens de leuke kennismakings babbel heb ik veel complimentjes ontvangen en veel aanraking.
Heb toen de 50€ gegeven en natuurlijk bood ze extra diensten aan door wat te hengelen naar extra €. Toch maar zeker 5x moeten weigeren.

Ze is heel passioneel begonnen en heeft zonder smetvrees mijn vriend in haar mond gestoken. Het pijpen was niet slecht, niet goed. De manier hoe ze met haar tieten wel over je heen gaat tijdens het pijpen is onbeschrijflijk.

Toen heb ik haar op mij laten komen waar ze van haar eigen al heeel nat was. Haar poes is toch een van de sappigste en lekkerste die ik heb gehad, en dat nog met een condoom... tijdens het neuken vroeg ze zelfs om mijn benen hoger te zetten en haar steviger door te nemen. Ze vroeg ook om haar wilder vast te pakken en ze stak haar tong in mijn mond! Dan stond ze recht, speelde ze een beetje met haar poes terwijl ze me weer in haar mond nam.. Draaide om en zei kom me in doggy neuken, on my way baby!! Heb haar nog stevig in doggy genomen tot ik tot een lekker hoogtepunt kwam :love:
Toen draaide ze om en zei dat ik er wel wat van kan.

Nog een leuke babbel en kus en definately see you next time!
 
Dit topic gaat over een dame die zowel de namen Anna, Maria als Anna Maria gebruikt of gebruikt heeft. Ze staat op dit moment op Schippersstraat 19/1. De omschrijving van de dame klopt wel. Ergens rond de 40 jaar oud, zwart haar, D cup borsten en ongeveer 1.70 a 1.75m lang.
 
Er
Dit topic gaat over een dame die zowel de namen Anna, Maria als Anna Maria gebruikt of gebruikt heeft. Ze staat op dit moment op Schippersstraat 19/1. De omschrijving van de dame klopt wel. Ergens rond de 40 jaar oud, zwart haar, D cup borsten en ongeveer 1.70 a 1.75m lang.
Ziet deze dame er kinky uit met een latex top? Ik heb een dame gezien afgelopen week die er wat ouder uit ziet, en langer zwart haar heeft! Dacht dat ze alleen SM doet! Heeft wel flinke borsten in dat latex topje wat mij opviel! Dacht dat ze geen normale sex in haar programma had dus daarom ben ik niet binnen gegaan! Iemand info?? Zag haar afgelopen week nog overdag aan het werk!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan