Recensie Karina, Antwerpen, Schippersstraat 29/1 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
8
09/02/23
13
2
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Op OLV Maria Tenhemelopneming voelde ik weer de drang om het gezelschap van een Maria of andere dame op te zoeken.
Eigenlijk voel ik die drang ook op alle andere dagen. 😛

Ik wandelde enkele keren voor een zwoel glimlachende dame op SS 29/1, die wel niet de magerste van de straat was. Ze leek me een zuiders type, Zuid-Amerikaans of zoiets, maar groot was mijn verbazing toen ze zei dat ze Roemeense was.

Afgesproken voor het standaardtarief en de standaardservice. Ik wilde me even wassen op de kamer, maar dat was niet nodig. Ik mocht/moest ineens op bed plaatsnemen. Deze dame is wel heel relaxed. Zo zag ze er ook uit achter haar raam. Geen tijdsdruk, heel lief, maar condoompje ging wel direct over Pietje, nog voor hij gewekt werd.

Pijpen, neuken en handjob waren middelmatig, Doggy liet ze ook toe, maar ik vond het alles er wel vrij passief aan toe gaan. Voor andere standjes heb ik niet gevraagd. Maar bij de afwerking (handjob) moest het condoom er wel aanblijven. Alleen als ik het zelf deed, mocht het eraf, pfft.

Het was haar allereerste dag in Antwerpen, zei ze na afloop. Voorheen heeft ze op enkele andere plekken gewerkt. Misschien kwamen de klanten niet meer, dacht ik bij mezelf. Want voor mij is het herhalingsgevaar klein, ondanks ze zo relaxed is, tenzij ze als enige in heel de straat aanwezig is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan