Recensie Sandra (Roe), Antwerpen, Vingerlingstraat 5/1 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

CrimsonGuard

Vaste klant
209
27/08/21
200
6
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanavond nog eens bij Sandra geweest. Het was maanden geleden dat ik nog in het skw was. Wilde haar als opwarmertje, maar het is bij deze neukbeurt gebleven vanavond. Had niks met haar te maken trouwens.

Dus bij Sandra binnen gewipt, altijd een vriendelijk begroeting, en dan het trapje op naar haar kamer. Na de financiële plichtplegingen beiden ontkleed waarna ik me zoals het hoort nog even opfriste aan de lavabo.

Vervolgens nam ik plaats op bed en begon ze me wat te teasen door mijn ballen te strelen. Mijn lul werd door alvast erg blij van. Ondertussen speelde ik met haar rechterborst. Niet veel later ging het condoom erom en begon ze me zacht te pijpen. Dat vond ik prima en als dank begon ik met haar poesje te frutselen. Ze zette zich handiger en daarom stak ik als dank mijn vinger naarbinnen. Wat dat betreft ben ik duidelijk nog wat onhandig, maar ze liet zich dat vingeren duidelijk welgevallen.

Na een poosje vroeg ze of ze on top mocht of dat ze verder moest pijpen. Ik liet haar on top komen en dat deed ze eerst heel zacht. Nadien ging ze steeds feller tekeer. Ikzelf begon ook goed mee te stoten. Ze hield ervan hard genomen te worden en ging zelf ook hevig tekeer. Toen mijn lul er een paar maal uit floepte kon die er niet snel genoeg weer in.

Uieindelijk vroeg ik een 'position switch'. Ik wilde haar nemen en klaarkomen in normal, zij op heb bed en ik ernaast. En zo begonnen we. Ik moest haar even dichterbij trekken zodat ik beter kon doorstoten zonder last te hebben van die stomme bedrand en kwam hevig klaar.

Nadien allebei een wasje, kleertjes aan en weer weg. Komende dagen nog een keer naar het skw, dat is zeker.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na ettelijke rondjes gedraaid te hebben bij deze dame binnengestapt.
Elke keer ik haar raam passeerde lachte ze op een ontspannen manier.

Afgesproken voor 'suck' en 'fuck'. Wel fijn, totaal geen upselling of vraag om langer te blijven.

Ze heeft een fijn figuur en eerder kleine maar natuurlijke borsten.

Ze neemt haar tijd bij het pijpen. En ze zet zich niet weg zodat je makkelijk met je hand aan haar borsten, kont en poesje kan.
Beetje verrast dat ze vingeren toeliet.

Dan zij on top. Verschillende standjes waren mogelijk maar het is bij één standje gebleven.

Herhalingsgevaar. Ja, bij deze dame wel. Ben benieuwd wat zij nog allemaal toelaat.
 
Ik kom ongeveer 1x per maand naar het schipperskwartier. De laatste 4 keren was haar raam leeg. Zo ook gisterenavond. Ik had ze graag nog eens bezocht, want een jaar of 3 of 4 geleden was ik al eens bij haar geweest, toen werkte ze nog aan de overkant van de Vingerlingstraat (nr6/3), ze heeft een rustige aanpak en is geen spraakwaterval.
Weet er iemand toevallig of ze in verlof is en wanneer ze er opnieuw zal zijn?
 
Terug
Bovenaan Onderaan