Recensie Anja (Roe), Antwerpen, Verversrui 5/1 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Onlyliveonce

Newbie
9
14/09/21
6
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Donderdag op het middaguur nog eens in SKW geweest na een tweetal maanden afwezigheid. Eerst eens gekeken of er vaste waarden aanwezig waren. Een viertal toertjes gedaan. Geen Kathy, wel de M van Maria In VT maar zij zelf niet te zien, Lori wss wel maar stond op de achtergrond te praten met collega en dat vind ik toch best moeilijk om te benaderen. Elena was er wel maar ik ben niet zo zot van pijpen met CD. Nog een laatste keer gecheckt bij Kathy (niks) en dan maar besloten om het pand ernaast binnen te gaan bij een meisje met iets meer curves. Nu val ik normaal gezien wel op slank maar soms heb ik eens zin in meer pak.
Bovenlichaam is een beetje gezet maar zeker niet dik het zijn vooral de heupen die wat meer zijn. Aan de deur afgesproken wat mogelijk is voor het standaardtarief en ik vroeg of ik haar ook mocht beffen waar ze positief op antwoorde. Eenmaal binnen met een kleine lift naar boven wat een beetje raar is (zij staat er in haar lingerie). Ik probeerde daar al wat aanrakingen maar van haar kwam er geen reactie. Ze zegt dat ze hier al 8 maanden is maar ik heb niet goed begrepen in België of in het SKW? Daar zit ook een klein probleempje want haar Engels is net niet goed genoeg. Na het wasje (dat ik zelf voorstelde) op het bed, eerst haar borsten (die net iets te klein uitvallen gezien de rest van haar lichaam) een paar minuten bewerkt daarna een 5-tal minuten gebeft (vinger mocht er niet in) waarbij ze de nodige ah en oh geluidjes maakt en waarvan ik vermoed dat ze ervan genoot. Na die 5 minuten begon ze hevig te schudden dus dat was het sein dat ik mocht stoppen al dan niet met een echt orgasme 😉. Dan cd erom en vraagt ze welke positie. Ik had zelf aangegeven het pijpen over te slaan aangezien ik redelijk warm stond. Met die brede heupen kies ik natuurlijk doggy, heb het enkele minuten kunnen volhouden maar dan toch lekker klr gekome. Ze had wel extra crème aan cd aangebracht maar ik had toch nog altijd het gevoel van een nauw poesje. Na de daad doet zijzelf nog een uitgebreide wasbeurt in het bad en terug de lift in met weinig woorden.
Conclusie: Een ietwat rustig meisje die zelf geen initiatief neemt, communicatie net te moeilijk aangezien haar Engels niet goed is, voor de liefhebbers van brede heupen! Voor het basistarief heb ik wel een fijne tijd gehad maar herhaling zal ervoor mij niet inzitten.
PS: Een iets langere recensie maar ik wou zo uitgebreid mogelijk zijn aangezien ik dit meisje niet direct terug vond in dit forum.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan