Recensie Mayra Leblanc koningin, Mechelen 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Janneman69

Newbie
2
11/12/23
2
1
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/de-mayra-leblanc-koningin.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Beste wandelaars,
een 2-tal maand geleden heb ik Mayra bezocht in de omgeving van Boechout (grote baan tussen Antwerpen en Lier).
Het was laat (rond middernacht) en ik dacht nog even te gaan genieten. Aangezien ik op doorreis was, had ik een bericht gestuurd naar Mayra. Ik kreeg binnen de 5 minuten een antwoord dat ze beschikbaar was.
Zonder haar profiel goed te lezen, heb ik toegestemd om haar een half uur te bezoeken.
Daar aangekomen heb ik haar nog eens moeten bellen omdat ik al een 5-tal minuten voor de deur stond te schilderen. Ik werd er ongemakkelijk van omdat ik haar had gebeld dat ik er binnen de paar minuten ging zijn.
Eenmaal binnen, voelde ik al wat afstandelijkheid. Er was geen warme welkom zoals bij andere DVP zoals een innige omhelzing of een zoen. Ik ben hier wel gevoelig aan.
Na de financiele afhandeling moest ik me direct uitkleden. Van wassen of douchen was geen sprake. Dit is een signaal dat ze niet all the way willen gaan.
Ik ging naakt op bed liggen en zij kleedde zich ook uit.
Ze nam al snel een condoom om over mijn willie te schuiven en begon me intens te pijpen (op een slappe). Dit heeft ze een 5 tal minuten gedaan, maar er kwam weinig leven in. Ik miste de affectie. Dan vroeg ik om ze zoenen. Maar ze deed geen tongzoen en zoenen mocht ik niet in haar gezicht. Dan ben ik aan haar borsten gaan likken. Hier voelde ik was stoppeltjes (rare ervaring). Dan wou ik verder afzakken naar haar poesje maar dat mocht niet. Dit stond niet in haar profiel. Achteraf ben ik het gaan nakijken en dit klopt. Dit was voor mij een tegenvaller. Vingeren mocht ook niet, dus voor mij was er niet om mij aan op te vinden. Ik merkte aan haar gedrag dat ze er weinig zin in had want ze zuchtte regelmatig. Dan vroeg ik maar een massage. Nog meer gezucht. Met wat kneepjes en duwwerk op mijn rug en nek, stopte ze ermee na een 5-tal minuten.
De communicatie liep niet vlot omdat ze gebrekkig engels spreekt en ik geen spaans. De goesting was over en ik ben na 20 minuten vertrokken. Voor die 100€ had ik beter wat plezier gemaakt op café.
Conclusie
De vrouw op het profiel klopt in werkelijkheid
Laat u niet misleiden door de mooie foto' en de filmpjes. Ze is eerder een ijskonining. Het ijs heeft ze weggelaten in haar profielnaam.
Mijn advies: blijf er weg tenzij je met een stijve binnenloopt en het echt niet meer kan houden.
Let op:
Ze ontvangt op verschillende locaties (nu in Mechelen)
Er is ook een alternatief profiel waarop ze ook lijkt (ISABRLLY Brassard)
 
Terug
Bovenaan Onderaan