Recensie Diane, Antwerpen, Verversrui 5/1 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gekke_Henkie

Newbie
5
29/08/23
6
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik kan op GR geen groep vinden voor de MILF Diane (of Diana) op VR 5/1 dus hierbij een nieuwe thread.

Ik heb mij vanavond laten verleiden tot een bezoekje bij haar.
Niet de meest standaard vrouw op het SKW. Geen jong ding maar een echte MILF. (46 jaar verteld ze me, ik had vooraf zelf 38 geschat)
(Ze was me vorige week al opgevallen maar toen bij Jasmine (ss 29/1) binnengelopen.... ook al een toppertje)

Een slanke vrouw met D-cup en donker bruin haar tot net boven haar schouders.
Ze gelijkt misschien nog wel het meest op Krissy Lynn toen ze ook kort bruin haar had.
Tenminste dat was mijn eerste gedacht.

Afgesproken voor de normale zaken voor €50,- Achter haar aan ga ik mee naar boven met de lift.
Meteen kunnen we lekker tegen elkaar praten, ze spreekt dan ook goed engels.
Ze verteld onderandere dat ze al wel een paar biertjes op heeft, Ik merk het verder niet behalve dat ze je het gevoel geeft dat ze flink geil is.

Na het wasje van ons allebij planten we ons op het bed en vraagt om meteen met condoom of eerst even Henkie masseren.
Ik kies voor het laatste, die moet nog iets fermer worden voordat er een condoom omheen moet.
Ze pakt hier ook meteen een creme voor en begint me lekker af te trekken...
Al snel is Henkie klaar om zijn jas aan te trekken en begint ze heerlijk te pijpen waarbij ze ook haar tanden zeker gebruikt. Ze blijft tussen mn benen zitten en kijkt je regelmatig recht in je ogen aan. Heerlijk.

Tijd om eens goed te gaan neuken. Door de Pijpbeurt zat ik eerst al tegen het randje aan om het jasje te vullen, dus gekozen om eerst mss dan kan ik zelf de intensiteit bepalen en e.e.a. even ietsje te laten bedaren door rustig aan te beginnen. Waarna het tempo werdt opgevoerd waarbij Diane ook zo veel mogelijk mee doet, Heupjes draaien etc. Daarna door naar Cowgirl waar ze met veel energie, voeten op het bed, jou echt begint te rijden. Je hebt dan echt een mooi zicht op haar lichaam en Henkie die aan het penetreren is. Ook dan kijkt ze je verleidelijk strak in je ogen aan waardoor ik klaar kwam.
nadien blijft ze nog op me zitten er is echt geen haast bij.

Rustig aan komt ze van je af en maakt je schoon, na nog wat nakletsen en de wangzoenen krijg ik nog een stevige knuffel.
Ze probeert je echt wel de GFE te geven.

De herhalingskans is groot. ;-)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan