Recensie Melany, Antwerpen, Verversrui 20/2 dag 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

muis

Meubelstuk
Forumpionier
1.268
01/07/21
2.167
33
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Op een zonnige Zondagmiddag zag ik deze voor mij nieuwe dame, in een wit bikini setje. Ze leek wat schuchter achter het raam waardoor ik twijfelde. Later legde ze mij uit dat ze aan de telefoon zat met haar zus en dus even wat afstand nam.
Ze ziet er goed uit, ergens tussen de 22 en 25 schat ik in, donker haar en bruine ogen, in eerste instantie dacht ik dat ze misschien Zuid Amerikaans was, maar ze komt gewoon net als bijna alle dames in het SKW uit Roemenie.

Slank figuur, kleine borstjes en een fraaie kont. Kon alleen een paar kleine plakplaatjes op haar rug ontdekken, waren zeker niet storend.

Na de plichtplegingen ontspannen op bed gaan liggen, ze pijpt heel zacht en rustig, op zich wel lekker. Na een tijdje ging ze bovenop me zitten, afgemaakt in standaard missio.
Was prima, ze is ontspannen, doet haar best en is best een gesprekje mee te voeren, en ze zit toch wel op een van de mooiste kamers in het SKW.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan