Recensie Ramona (Roe), Antwerpen, Schippersstraat 39/2 avond/nacht 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1098

Stamgast
Forumpionier
311
08/07/21
3.114
6
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
No existan hermano
Totale kosten (in euro)
50
Gisteren (vrijdag)avond het suuuper sympathieke meisje Ramona bezocht. Ramona lachte telkens ik voorbij wandelde op een oprecht vriendelijke manier, althans in mijn ogen. Hoewel ze al een vrouwelijk lichaam heeft had ze ook iets van een Lolita. Er stonden zeker knappere grietjes te blinken achter hun raam maar schoonheid en sexiness zijn twee totaal verschillende zaken. Ramona zag er mij een geil tijgertje uit.

Eens op de kamer leek het tijgertje niet zo spraakzaam. Alsof ze wat depri was. Ocharme het meisje. Soit, na een korte voorstelling en wat gefriemel begon ze me lekker te pijpen. Deed ze best goed, ja hoor! Je mocht haar ook nog eens overal aanraken, en ze maakte regelmatig oogcontact via de spiegel - alsof het zicht van haar eigen mond over mijn 25cm (of zoiets) snoeiharde knuppel haar opwond.

Daarna vroeg ze om haar te neuken. Den Aitor had wel zin om die kont eens stevig vast te pakken dus begon ik met doggy. Ja amai m'n kloten. Dat was geil. Ze strak dat kutje van haar lekker omhoog en liet zich vol overgave (als een echte hoer) langs achter nemen. Ook nu keek ze weer naar het beeld van zichzelf in de spiegel, alsof ze er van genoot om eens goed onder handen genomen te worden. Ik moest me inhouden of de speeltijd was al na 10 minuten voorbij. Daarna dus ik on top. Ze spreidde haar benen goed wijd. Terwijl ik haar neukte likte ze aan mijn tepels. Het duurde niet lang voor de oerknal een feit was. Bij het terugtrekken zag ik wat voor een mooi geschoren en klein kutje ze geeft.

We babbelde nog wat na. Ramona vertelde dat ze een zware avond had. Veel klanten maar het leek niet van harte. Ik weet niet of Ramona een blijvertje is. Ik zie GFE potentieel. Hé bruurs you know, het type meisje dat eens ze zich wat meer op haar gemak voelt en ze je vertrouwt veel toelaat. De toekomst zal het uitwijzen of het Antwerps SKW een nieuw ruw diamantje gebaard heeft.

Tot slot, Ramona is 22 jaar en droeg op de avond van de feiten een rood bikini setje. Haar haar in een dotje. Ik denk dat ze ongeveer 1m70 is.
 
Ons Ramona stond gisteren aan de overkant SS 21 of 23/3 en droeg een roos bikini setje. Seks is lekker maar hoewel ze suuper vriendelijk is verloopt de omgang wel wat stroef. Het meisje is precies niet gewend om een fatsoenlijke kerel als Mr Alvarez te ontvangen. Ook ons Ramona kloeg steen en been over gasten die voor 30 en 40 euro willen neuken. Aitor betaalt ten minste de volle minimumpot van 50 euro. Als Ramona slim is verwent ze Aitor goed zodat hij nog vaak terugkomt...

6A91CBBB-61AB-476B-833E-7C37D82768EC.gif
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag bij deze dame naar binnen gestapt. OP SS 23/4 ofzo Had haar al eerder zien staan in haar roze bikini, ze lachte iedere keer zeer vriendelijk als ik voorbij liep. Ze trok me nou niet direct van geilheid aan, maar wel van vriendelijkheid, en ze ziet er best lekker uit ;-)
Naar eigen zeggen 22, mooi volwassen lichaam van een jonge vrouw met heerlijke volle borstjes waar je lekker mee mag spelen en een heerlijke kont waar ik zeker nog een keer achter wil zitten.
Heb me alleen laten pijpen, want was toch een eerste date en dan ben ik altijd wat verlegen, en dat pijpen doet ze goed en lekker, zonder haast en vol overgave.
Genoten heb ik, en Ramona heeft er een nieuwe vaste klant bij.
Hygiene tiptop, ze waste haar poes en handen vooraf, en heeft ook na het spelen het bed verschoond.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Link naar advertentie
No existan hermano
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame deze middag eens bezocht.
Enkele maanden geleden tijdens mijn verlof heb ik ze nog gezien in nightshift en daar ben ik nu toch wel zeer zeker van.
Enkele rondjes gewandeld want ik kom hier nu niet wekelijks, ik woon hier toch een ruime afstand hiervan maar vandaag zag ik toch mijn kans om deze mooie buurt eindelijk nog eens te bezoeken al was het er het weer niet voor om lang rond te wandelen in dit grijs en somber weer.
Deze dame sprak me wel aan maar deed nog enkele rondjes om de anderen nog eens te bekijken en te aanschouwen maar toch sprak deze dame mij het meeste aan en ik kwam naar haar raam toe en een vriendelijke glimlach kwam tevoorschijn en ze vroeg of ik wou binnen komen en zei ja, ze vroeg of ik geld bij had (deze vraag kreeg ik nog nooit te horen) maar ik haalde een briefje van 50 en gaf het haar en we gingen naar achteren.
Het was in de kamer vrij donker maar wat ik te zien kreeg had ik gezien!
Ik wilde wel eerst nog mijn handen wassen en zij tokkelde nog wat verder op haar telefoon.
Ze deed haar slip uit maar haar bovenstukje hield ze aan, ze vroeg om plaats te nemen op bed en ik vroeg zachtjes of ze haar bovenstukje wilde uitdoen en dat deed ze maar ze zei dat ze zeer kleine borstjes had en ik stelde haar gerust dat dit voor mij zeker geen probleem is en zei dat de meeste mannen liever grote borsten zien, ik stelde haar nogmaals gerust dat niet iedere man grote borsten wil.
Ze leek beschaamd te zijn om haar kleine cup maar dat hoeft niet, toch zeker voor mij niet!

Toen ik plaatsnam op bed had ze al direct het condoom in de hand dus van een opwarming was geen sprake dus condoom over half slappe/harde lul maar door haar mooi lichaam had ik niet veel moeite nodig om op volle sterkte te komen.

Het pijpen was degelijk maar wel met weinig variatie maar tijdens het pijpen mocht en kon je vlot haar lichaam betasten naar believen en na een tijdje vroeg ze om door te gaan of intiem maar liet ze nog eventjes doorgaan om dan zelf te beslissen om over te gaan tot intiem en vroeg om te beginnen met in normal position te beginnen, geen probleem zei ze en met de glimlach.
Enkele zachtje kusjes op kaak en hals liet ze toe en vroeg om een positiewissel, geen probleem en met de glimlach!
Ze begon mij vrij zachtjes te berijden en niet zoveel later vulde ik het condoom maar liet haar nog even doen en klemde haar eens tegen mij en nam eens haar linker tepel en daarna haar rechter tepel in de mond en toen ze verder deed vroeg ze me of ik al klaargekomen was en zei ja.

Nadien nog een korte babbel en deze dame neemt haar tijd, geen gehaast gedoe en zeer vriendelijk en aangenaam in de omgang en eerder van het zachte type.

De beste zal ze mss nooit worden maar zeker een degelijke service en voor wie ze nog niet bezocht zeker een kans waard!

Herhalingsgevaar behoort zeker tot de mogelijkheden!
 
Ik was laatst ook bij Ramona (Andreea) Helaas maakte ik de fout om een uur te boeken voor 100€ + 10€ voor de Kisses. Na de aparte douche moet het dan beginnen en Madame merkt plotseling dat ze ouch in haar mond heeft en er zijn geen kusjes. Dus toen werd de kleine Smartie gedekt en eerst geblazen. Dat was ook heel netjes en ik wilde haar bedanken. Wat ik niet mocht doen, want mevrouw had ook een boo-boo daar beneden. Maar neuken was mogelijk en dus mocht ik haar in verschillende posities bewerken. Het werd me duidelijk waarom ik niet mondeling aan haar mocht werken. Zo weinig grip als ik had in het zachte lichaam, er moet een enorme hoeveelheid flutschi in hebben gezeten. Dus ik had wat moeite met de meervoudige standenwedstrijd, maar uiteindelijk haalde ik het over de optiek.
Toen was er een massage en Madame zei dat het uur om was. Nou, de 45 minuten waren om en daar was ik zeker van. Na enige discussie begreep ze dat ik geen les had geboekt, maar ik had er geen zin in. We hebben tenminste samen gedoucht. Wat ook wel leuk was.
Het moet gezegd worden dat ze voortdurend op zoek was naar een nieuwe muziekvideo op haar mobiel, totdat ik haar zei een afspeellijst te maken. Trouwens, ze kan heel goed dansen en zingen. Communicatie was soms erg moeilijk met handen en voeten.
Ze is mooi, maar door de niet nagekomen beloftes en tijd en het taalprobleem zal ik haar niet meer bezoeken. Ik denk dat ze ook wat ervaring in klantenservice mist.
Trouwens, ze heeft echt een timer op haar mobiele telefoon, maar het was stom van haar om me te laten zien dat die op 40 minuten stond.
 
volgens mij gaan het hier om 2 verschillende Ramona's.
De Ramona die ik in 2021 heb bezocht heb ik al heel lang niet meer gezien op dit adres.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag bij Ramona binnengestapt, daar toppertje Dora niet aanwezig was met een broek vol goesting naar iets anders op zoek gegaan.
Vond deze goed uitziende lachende meid op de Schipperstraat 23-3.
Binnengegaan voor een korte sessie van 20min. , geef nooit meer voor de eerste keer.
Begonnen met pijpen, maar had meteen condoom vast om over half slappe lul te doen.
Wel redelijk goede pijpbeurt, maar komt nog niet aan de enkels van Dora.
Dan gebeft, op een moment begon ze wat lichte stuiptrekkingen te krijgen en duwde ze me weg, wil dus niet klaarkomen, weeral minpunt.
Neuken eerst missionaris, niks speciaal, dan Doggy, maar moest voorzichtig zijn, too big zij ze, weeral minpunt.
Ze is wel vriendelijk en heeft een mooi lijfje, maar zeker geen herhalingsgevaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan