Recensie Ivana, Brussel 4,88 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja haar mogelijkheden zijn alles op site maar anaal
Bv doet ze ook niet en staat er ook bij…
Anaal is geen dealbreaker, zal ik niets aan overhouden.
Iemand die nzc aanbiedt daarentegen, is big red flag voor mij.
Als er enigszins twijfel is dat de dame het aanbiedt zie je mij alleszins niet langsgaan, hoe goed haar service dan ook moge zijn.
 
Anaal is geen dealbreaker, zal ik niets aan overhouden.
Iemand die nzc aanbiedt daarentegen, is big red flag voor mij.
Als er enigszins twijfel is dat de dame het aanbiedt zie je mij alleszins niet langsgaan, hoe goed haar service dan ook moge zijn.
Klopt bij mij ook!
Maar het anaal deel zei ik omdat dit ook als mogelijk staat en dat doet ze ook niet
En behoudens vergissing heb ik nog geen recensie gelezen waar staat dat ze haar zonder hebben geneukt…
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/ivanaiii-5.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisterenavond nog eens bij Ivana geweest en ik denk dat ik haar nu voor een tijdje links ga laten liggen.
Het is steeds een beetje hetzelfde scenario, dat je zelf wel een beetje kan sturen want ze is heel gewillig, maar ik ben er een beetje op uitgekeken.

Ze gebruikt ondertussen ook de goedkope rode en veel te kleine, strakke condooms. Ze ontsmet deze dan ook nog eens met een soort spray (die ook haar vriendin Marry Sweet laatst gebruikte). Zal misschien ook te maken hebben met het late uur dat ik haar bezocht. Ze zal al wel wat meters lul en laag kwalitatief rubber in haar poes gehad hebben die dag.
Ik was er om 23u en zag de klant voor mij nog buiten komen. Het blijft een bovengemiddelde service: pijpen zc, deeptrought, ballen likken, rimmen, neuken zoveel en zo hard je wil. Na 50 minuten schoot ik mijn zaad in haar mond. Ze had ook wat meer dirty talk tijdens het pijpen en neuken (fuck my face, i am your bitch,...)
Na mij was er niemand meer, dus nog relaxt kunnen knuffelen en praten na de daad. Dus een dik kwartier over het uur buiten gegaan. Maar normaal ben je wel exact op een uur buiten, zoals mijn voorganger :)

Zoals gezegd het blijft een bovengemiddelde service met een dame die je echt wil plezieren, maar ik laat ze even links liggen.
Elke keer hetzelfde menu in een sterrenrestaurant gaat ook vervelen. Dus op naar wat andere sterrenrestaurants :)
 
Vandaag bij Ivana geweest (na Nikky gisteren misschien wat overdreven, maar goed).
Bij binnenkomst krijg je meteen een heerlijke en langdurige tongzoen. Ze helpt je uit de kleren terwijl ze je overal kust en likt. En ja, zodra ze de kans krijgt, begint ze te pijpen. Op zich is dat fantastisch natuurlijk, maar ik stel me hier toch de vraag of al mijn voorgangers wel even hygiënisch zijn en ze dan ook zonder wasje haar pijpkunsten start. Ik heb trouwens ook niet altijd de luxe om eerst te douchen en dan pas een dvp te bezoeken. Een minpuntje toch.
Voor het overige kan ik enkel bevestigen wat hier al geschreven werd. Het is een fantastische vrouw waarbij haast alles mogelijk is. Je hebt ook de indruk dat ze er zelf van geniet wat het GFE-gehalte voor mij verhoogt. Uiteindelijk ben ik er zelfs niet toe gekomen om haar te neuken, maar klaarkomen in haar mond is natuurlijk ook niet mis (ze slikte niet). Daarna nog een massage, maar dat stelt in vergelijking met Nikky echt niets voor.
Douchen moest ik op het einde alleen, maar ook tijdens het aankleden en bij vertrek kan ze het niet laten om je te blijven teasen.
Ik was ongeveer 55 minuten binnen. Het is een geweldige vrouw. Toch aarzel ik om terug te gaan omwille van de hygiëne (al is ze zelf onberispelijk schoon). Je moet ook een beetje geluk hebben, want ze is telkens maar een 10-tal dagen in het land.
 
Het hoeft niet enkel positief te zijn, maar dat mensen hier komen melden dat zij niets hebben met nzc draagt niets bij tot het topic. Dat is wat @Rekkerke1983 wilt zeggen. Wil je daarover klagen is er vast wel ergens anders een topic voor.

  • Nuttig: "ik heb nzc gedaan met haar" want nu zijn we allen op de hoogte.
  • Niet nuttig: "nou dan ga ik niet met haar afspreken" want dat is jouw zaak en beïnvloedt die van anderen niet.
  • Niet nuttig: "nou dan ga ik haar lekker volpompen" want dat is wederom jouw eigen zaak en daar hebben wij geen oren naar… tenzij je een recensie schrijft want dan gaan we weer naar het eerste punt 😂
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/ivanaiii-5.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eén van mijn favorietjes.
Gewoon een brok geilheid.
Vaak zowat de zelfde routine, binnenkomen en direct voluit tongzoenen.
Broek af en pijpen.
Afwijken naar bed, meer pijpen, vollenbak rimmen en dan de ziel uit uw lijf neuken.

Zit echt als een zotte op en neer te springen op uwe lul in cowgirl.
Terwijl roepen dat ge ze keihard moet neuken.
Lading op haar gezicht spuiten, zelden iemand met zoveel plezier zien ontvangen.

Na de eerste lading pak ik meestal ff een douche en als ik terugkom ligt ze vaak hevig te masturberen.
Geeft zich volledig.
 
Ik heb mijn afspraak van morgen geannuleerd. Toch wel problemen met de hygiene. Zomaar rimmen, tongen en pijpen zonder een wasje... Te riskant...

Vind je reden voor afzeggen nogal flauw.

De dame kan zich ook al opfrissen terwijl haar vorige klant er nog is.

Niets zo fijn om, na een leuke date, samen even onder de douche te kruipen.
 
Ik heb haar vorige week ontmoet. Geile prinses.

We hebben op een half uurtje niet geneukt. Ze probeerde wel haarzelf te bevredigen terwijl ze me droogneukte. weet niet goed of het gelukt is, maar was een geil zicht.

Daarna is ze me beginnen deeptroathen en rimmen. Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt. Ik nam poppers, en dan pijpte ze me verder met een vinger in m'n kont. Zeer heftig klaargekomen en volledig haar mond/gezicht ondergespoten.

Grappig was dat ze daarna nog een tiental minuutjes met mij aan't praten was met druppels sperma aan haar neus hangend.

Toffe meid, komt uit St. Petersburg en is niet te spreken over de situatie in haar thuisland. Geen Poetin lover alleszinds, eigenlijk nog wel een vrouw met hoog iq. Reist op en af.
 
Ik heb haar vorige week ontmoet. Geile prinses.

We hebben op een half uurtje niet geneukt. Ze probeerde wel haarzelf te bevredigen terwijl ze me droogneukte. weet niet goed of het gelukt is, maar was een geil zicht.

Daarna is ze me beginnen deeptroathen en rimmen. Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt. Ik nam poppers, en dan pijpte ze me verder met een vinger in m'n kont. Zeer heftig klaargekomen en volledig haar mond/gezicht ondergespoten.

Grappig was dat ze daarna nog een tiental minuutjes met mij aan't praten was met druppels sperma aan haar neus hangend.

Toffe meid, komt uit St. Petersburg en is niet te spreken over de situatie in haar thuisland. Geen Poetin lover alleszinds, eigenlijk nog wel een vrouw met hoog iq. Reist op en af.
Blijkbaar toch moeilijk op een recensie met sterren en prijs in te vullen....
 
Ivana en Mary supergeile meiden alleen als je vaker gaat kom je er wel achter dat het steeds dezelfde routine is. Bij de meeste dames, maar bij Ivana is het echt altijd het zelfde :p.

Nu ik terug denk wat een vermogen heb ik uitgegeven aan haar hahaha, als rimming fanaat!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan