Recensie Ivana, Brussel 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Frutoos

Stamgast
322
06/09/21
291
42
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/ivanaiii-5.html
Totale kosten (in euro)
150
Gisteren deze fantastische ontdekking gedaan in Brussel (met dank aan het Youppie forum).
Ivana, een +/- 30 jarige Russische furie, die om de x aantal tijd even 2 weken komt "bijklussen" in Brussel. Ivana is een slanke dame met een heerlijk kutje en een natuurlijke B/C cup. Een dame puur natuur met een goddelijk lichaam.

Deze dame is echt niet normaal... van begin tot einde geeft ze zich volledig en gaat ze wild te keer.
Het begint al bij het binnenkomen. In sexy lingerie laat deze slanke meid je binnen in haar paradijs. De deur was nog niet dicht of ze plakte me tegen de muur en begon gelijk hevig te tongzoenen. Ondertussen streelt ze met haar knie en hand over je stijve in je broek. Na een paar minuten draaide ze zich om en begon met haar fantastisch lekker kontje tegen me aan te schuren. Wat een binnenkomer!

Ze ontdeed mij van mijn jas en ik regelde vlug het financiële gedeelte (150€/uur). Terwijl ik mijn schoenen en kousen uitdeed stond ze een geil dansje te doen en heerlijk met haar prachtig kontje te wiegen. Ze stapte op me af en begon opnieuw hevig te tongen terwijl ze mijn hemd open deed. Daarna volgde mijn broek en in no time zat ze op haar hurken met mijn lul in haar mond. Het was een fantastisch zicht en gevoel hoe deze slanke deerne in sexy lingerie met mooie zwarte stay-up kousen en highheels aan mijn pik en ballen zat te zuigen. Regelmatig ging ze deepthroat en nam ze hem helemaal achterin haar keel. Ik kon haar zelfs kort even face-fucken.
Ze kwam terug naar boven om me opnieuw hevig met volle tong te zoenen, waarna ze me naar het bed leidde.

Ze vleide zich op het bed, op haar buik, haar benen lichtjes gespreid en met haar kut en kontje omhoog. Ik wist wat mij te doen stond! Ik nam plaats achter haar en begon haar lekker smakend kutje te likken. Ze genoot, werd natter en liet dit ook horen en merken. Na een tijdje nam ik ook haar kontgaatje mee en ze liet verstaan dat ze ook hier wel van genoot. Ik rimde haar lekker kontje terwijl ik 2 vingers in haar kutje duwde en haar G-spot begon te stimuleren. Ik draaide haar op haar rug en begon haar heerlijk te tongzoenen en haar tepels te likken terwijl ik haar verder vingerde. Ze kwam heerlijk klaar. Ik duwde mijn vingers in haar mond zodat ze zichzelf proefde.

Ik dacht dat ze even zou moeten bekomen, maar niets was minder waar. Ze draaide mij op mijn rug, kroop over mij en begon opnieuw hevig te tongen. Ze likte mijn oren, nek, oksels en heel mijn lichaam tot helemaal beneden. Aan mijn voeten aangekomen nam ze mijn tenen in haar warme mondje en begon er op te zuigen. Hierna kwam ze terug naar boven om mij opnieuw een pijpbeurt te geven om "U" tegen te zeggen. De juiste kracht, de juiste hoeveelheid vocht, de juiste techniek... deze dame weet hoe ze een lul moet afzuigen. Ze wisselde regelmatig af om ook mijn ballen gretig in haar mondje te nemen.
Na een tijdje duwde ze mijn benen omhoog en begon ze me te rimmen. Ook hier geen half werk. Ze likte gretig aan mijn kontje en wisselde af met pogingen om haar tong zo diep mogelijk in mijn kont te duwen. Ondertussen masseerde ze mijn ballen en staalharde paal.

Ik trok haar terug op mijn, zoende haar vol op haar mond en vroeg haar een condoom om te neuken.
Ze kwam op me zitten en liet zich met haar slanke lichaam zakken over mijn staalharde pik. In no time voerde ze het tempo op. Ik voelde dat het zo niet lang zou duren dus zette ik haar op haar knieën op de rand van het bed. Al staande naast het bed duwde ik mijn paal in haar natte poesje. Het was een fantastisch zicht met dat fijne kontje voor mij en mijn pik die in en uit haar poesje gleed. ik dreef zachtjes het tempo op en maakte mijn duim nat en duwde deze voorzichtig in haar kontje. Geen protest, integendeel.
Ik draaide haar op haar rug, begon haar opnieuw hevig te tongzoenen en duwde mijn lul bij haar naar binnen.
Ik voelde dat ik bijna moest komen dus draaide ik haar op haar zij. Zo kon ik beter het tempo bepalen. Afwisselende traag en hard, diep en minder diep neukte ik haar kutje. Ik zag dat ze genoot wanner hij lekker hard en diep in haar ging. Ik plaagde haar door hem er traag uit te halen en dan snel hard en diep terug in te stoten. Ze werd gek en ik ook.

Na 45 minuten hield ik het niet meer en zette haar op haar knieën naast het bed. Gulzig na ze mijn lul in haar mondje om me naar een hoogtepunt te zuigen. Ze likte en zoog mijn ballen terwijl ik met verder aftrok. Ze stond op om nog eens hevig te tongzoenen, maar ik duwde haar vlug naar beneden. Met opengesperde mond en uitgestoken tong zat ze voor mij. Ik schoot in haar mondje, waarbij ze mijn lul onmiddellijk in haar mond nam en me vakkundig leeg zoog. Geen druppel ging verloren. Ze slikte niet, maar spuugde alles in de gootsteen.

Ik nam vlug een douche. Toen ik terugkwam lag ze op bed en nodigde mij uit bij haar te komen liggen. Met haar hoofd op mijn schouder hebben we nog even gepraat en op het eind gaf ze me nog vlug een korte massage. Na 1u05m stond ik meer dan voldaan terug buiten.

Ze vertrekt morgen terug naar haar thuisland. Maar de volgende keer dat ze terug in Brussel is, bezoek ik deze topper zeker opnieuw. Herhalingsgevaar: 200%!

Hello, I met Ivanna or Ana last year. It also has a pick for doubles. Her friend Maria. Ana is an extraordinary Russian woman. She is 165 tall, she was very beautiful. The location is in a hotel. The action of how I entered the room, I extended my hand to introduce myself and she went down to junior and gave me a bj, then I was helped by her to undress. She was dressed in a police outfit. He even had a cap. During which he undresses me, dances and kisses me hotly. She has impeccable hygiene, it was a story hour, I completed it twice, she likes to be massaged, this excites her. Meeting in 3. Maria is a slim brunette about the same height as Ana. And she is a special girl. It was a story hour in their company. I paid 300 euros, 150 for each girl. But it was worth every cent. I recommend the warmth on both sides, I come back as often as I have the opportunity. a beautiful day

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
150
Nadat ik een bedrag van 300 EUR voor een uur van Tatiana kreeg, heb ik een afspraak gemaakt met Ivana aangezien ze in BXL is.

Tja wat moet ik zeggen ? Geweldige Meid.
Zoals eerder beschreven hier.
Binnenkomst stond ze in lingerie en het begon met goed tongen...
Ik hou ervan om gerimd te worden en deze meid is echt gek op rimmen. Klaarkomen in haar mond geen probleem en dan blijft ze nog verder zuigen.
2 Rondes gedaan en lekker verzadigd terug naar NL gereden.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
150
Opnieuw bij Ivana langs geweest deze week.
Recensie is vergelijkbaar met vorigen. Ze voert dus eigenlijk een vast nummertje op, maar wel een zeer goed.
Mits je kenbaar maakt wat je wil, kan je dit wel een beetje sturen.
Desondanks opnieuw een heerlijk uurtje beleefd. >TOPPER!

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
150
Ook eens een bezoek gebracht aan IvANA en kan enkel de goede dingen die al werden over haar gezegd bevestigen.
Het is inderdaad een heel slanke meid met een niet al te grote maar lekker natuurlijke boezem. (wel redelijk uitgesproken toch in verhouding met haar dunne lijfje)
Wat haar gezicht betreft: het is zeker geen fotomodel, maar eerder een "girl next-door" type. Dus niet echt opvallend, noch in positieve, noch in negatieve zin.

Ze had een heel sexy lingerie setje met stayup kousen aan, wat bij mij al direct in zéér goeie smaak valt.
Van bij het begin is ze écht wel direct vol aan het tongzoenen! 😝 Dat in combinatie met haar outfit kreeg mij alvast direct in de mood en ik had dan ook snel een broek vol goesting!

Stap voor stap werd ik van m'n kledij ontdaan en al snel was ze lekker aan het pijpen. Tussendoor ook zelf even met m'n gezicht in haar bilspleet gedoken om daar alvast mijn 👅 aan het werk te zetten.

'k Zal verder niet alle details prijsgeven maar dat ik geen score geef op intiem, is omdat we daar niet toe gekomen zijn, want toen ze me na een tijdje aan het pijpen was in combinatie met een prostaat-stimulatie (vinger) kwam ik in haar mond. Hierbij gaf ze geen krimp en deed lekker verder tot er echt niets meer kwam, om pas daarna op haar gemak naar de badkamer te verdwijnen om haar mond te spoelen. 😜🤪

En dat ze zich ook zelf lekker laat gaan heb ik ook ondervonden, want toen ik er m'n beproefde vinger-tong-combo op losliet, is ze tot 2x toe schokkend en trillend klaargekomen (en noemde ze me "crazy!" 😂)

Verder nog wat massage gehad om tijd vol te maken en na nog een douche tevreden terug buiten... in de regen. 🌧️☔

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
150
Na alle recensies besloten om naar Brussel te rijden. Vlakbij is een betaalparking dus dat ging al vlot. Aangekomen kreeg ik een berichtje dat ik naar de eerste verdieping mocht komen. Een van de deuren ging open en daar verscheen de vriendelijke verschijning met een sexy pakje en geile kousen.
Wat er toen gebeurde ga ik niet allemaal in detail beschrijven maar het was één rollercoaster van intens tongen, deeptrouth pijpen, klaarkomen in de mond, vinger in haar kontgaatje, vinger in mijn kontgaatje, 69, likjes aan oren, likken aan tegels, ... en dit de volle 60 minuten lang. Conditioneel moet je dus in orde zijn want je ziet bij momenten sterretjes (althans ik toch). Ook intiem deden we verschillende standjes waarbij ze van positie wisselde terwijl je in haar bleef.
Ze vroeg ook steeds wat je leuk vindt want een ding is duidelijk ze wil dat je een leuke tijd beleeft. Ze zuigt en pompt letterlijk alle sperma uit je ballen.

Samengevat : topervaring en vanaf nu mijn favoriet nr 1.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Voetfetish
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
150
Vandaag eens afgezakt naar Brussel om deze Ivanna te ontdekken.
Man, wat een geil sexbeest is me dat!

Alles klopt wat eerder is gezegd.
Ze straalt sex uit en geniet er echt van.

Van ontvangst tot einde één en al topervaring: , rimmen (both ways), tongzoenen, deeptroath, facefucking, .. 2x zonder problemen mijn proteïne in haar mond en op tong uitgespoten. Zalig gewoon!
.
Jammer dat ze nooit lang blijft want anders ging ik er zeker vaker heen.
Een echte topper deze vrouw!

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
150
Gisterenavond nog eens bij Ivana geweest en ik denk dat ik haar nu voor een tijdje links ga laten liggen.
Het is steeds een beetje hetzelfde scenario, dat je zelf wel een beetje kan sturen want ze is heel gewillig, maar ik ben er een beetje op uitgekeken.

Ze gebruikt ondertussen ook de goedkope rode en veel te kleine, strakke condooms. Ze ontsmet deze dan ook nog eens met een soort spray (die ook haar vriendin Marry Sweet laatst gebruikte). Zal misschien ook te maken hebben met het late uur dat ik haar bezocht. Ze zal al wel wat meters lul en laag kwalitatief rubber in haar poes gehad hebben die dag.
Ik was er om 23u en zag de klant voor mij nog buiten komen. Het blijft een bovengemiddelde service: pijpen zc, deeptrought, ballen likken, rimmen, neuken zoveel en zo hard je wil. Na 50 minuten schoot ik mijn zaad in haar mond. Ze had ook wat meer dirty talk tijdens het pijpen en neuken (fuck my face, i am your bitch,...)
Na mij was er niemand meer, dus nog relaxt kunnen knuffelen en praten na de daad. Dus een dik kwartier over het uur buiten gegaan. Maar normaal ben je wel exact op een uur buiten, zoals mijn voorganger :)

Zoals gezegd het blijft een bovengemiddelde service met een dame die je echt wil plezieren, maar ik laat ze even links liggen.
Elke keer hetzelfde menu in een sterrenrestaurant gaat ook vervelen. Dus op naar wat andere sterrenrestaurants :)

Vandaag bij Ivana geweest (na Nikky gisteren misschien wat overdreven, maar goed).
Bij binnenkomst krijg je meteen een heerlijke en langdurige tongzoen. Ze helpt je uit de kleren terwijl ze je overal kust en likt. En ja, zodra ze de kans krijgt, begint ze te pijpen. Op zich is dat fantastisch natuurlijk, maar ik stel me hier toch de vraag of al mijn voorgangers wel even hygiënisch zijn en ze dan ook zonder wasje haar pijpkunsten start. Ik heb trouwens ook niet altijd de luxe om eerst te douchen en dan pas een dvp te bezoeken. Een minpuntje toch.
Voor het overige kan ik enkel bevestigen wat hier al geschreven werd. Het is een fantastische vrouw waarbij haast alles mogelijk is. Je hebt ook de indruk dat ze er zelf van geniet wat het GFE-gehalte voor mij verhoogt. Uiteindelijk ben ik er zelfs niet toe gekomen om haar te neuken, maar klaarkomen in haar mond is natuurlijk ook niet mis (ze slikte niet). Daarna nog een massage, maar dat stelt in vergelijking met Nikky echt niets voor.
Douchen moest ik op het einde alleen, maar ook tijdens het aankleden en bij vertrek kan ze het niet laten om je te blijven teasen.
Ik was ongeveer 55 minuten binnen. Het is een geweldige vrouw. Toch aarzel ik om terug te gaan omwille van de hygiëne (al is ze zelf onberispelijk schoon). Je moet ook een beetje geluk hebben, want ze is telkens maar een 10-tal dagen in het land.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
150
Eén van mijn favorietjes.
Gewoon een brok geilheid.
Vaak zowat de zelfde routine, binnenkomen en direct voluit tongzoenen.
Broek af en pijpen.
Afwijken naar bed, meer pijpen, vollenbak rimmen en dan de ziel uit uw lijf neuken.

Zit echt als een zotte op en neer te springen op uwe lul in cowgirl.
Terwijl roepen dat ge ze keihard moet neuken.
Lading op haar gezicht spuiten, zelden iemand met zoveel plezier zien ontvangen.

Na de eerste lading pak ik meestal ff een douche en als ik terugkom ligt ze vaak hevig te masturberen.
Geeft zich volledig.

Ik heb haar vorige week ontmoet. Geile prinses.

We hebben op een half uurtje niet geneukt. Ze probeerde wel haarzelf te bevredigen terwijl ze me droogneukte. weet niet goed of het gelukt is, maar was een geil zicht.

Daarna is ze me beginnen deeptroathen en rimmen. Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt. Ik nam poppers, en dan pijpte ze me verder met een vinger in m'n kont. Zeer heftig klaargekomen en volledig haar mond/gezicht ondergespoten.

Grappig was dat ze daarna nog een tiental minuutjes met mij aan't praten was met druppels sperma aan haar neus hangend.

Toffe meid, komt uit St. Petersburg en is niet te spreken over de situatie in haar thuisland. Geen Poetin lover alleszinds, eigenlijk nog wel een vrouw met hoog iq. Reist op en af.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
150
vorige maand eens bij Ivana gepasseerd. Prachtig lichaam, waanzinnige borsten. Een van de beste ervaringen op gebied van sloppy pijpen en aftrekken. .
toch zal het voor mij bij deze ene keer blijven, puur omdat de klik er om een of andere reden niet was voor mij. Daar is ze voor mij ietsje te passief. Tongzoenen doet ze zonder gevoel, eerder de wasmachine ervaring. Ik kwam een eerste keer klaar binnen het half uur, waarna ze zich even ging opfrissen in de badkamer, helaas maakte ze daarna geen aanstalten meer voor een 2e ronde maar wou ze mij per se een massage geven. Ik vermoed dat ze zichzelf de tijd wou geven om even terug op adem te komen zodat ze na mij de volgende klant direct kon ontvangen (bandwerk gevoel). De kamer op zich vond ik ook niet uitnodigend, het was een vrij zonnige en warme dag. Hierdoor waren de ramen met donkere gordijnen dichtgemaakt. Doordat er verder geen goede verlichting is in de kamer overviel mij het gevoel dat ik in de schemer aan het vrijen ben, aangezien ik een visuele persoon ben was dat ook een minpunt voor mij.

Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
150
Ben er gisteren ochtend langsgeweest, was de 2de klant die ochtend.
Warm welkom, direct tongzoenen aan de deur, en ze wou me direct uitkleden om eraan te beginnen. Gezien ik net vooraf gedoucht had was dit geen probleem. Je voelt en ziet dat dit een routine is bij haar. Sloppie pijpen, daarna de ballen en dan lekker men kontgaatje likken, waar ze ook een vinger instak. Ik ben niet verder geraakt dan het pijpen ( mijn schuld stond veel te hitsig ☺). Klaargekomen na 30min daarna een stevige massage gekregen, en een douche genomen.
Heel lieve vriendelijke vrouw, spreekt goed engels, minder frans. Is toch wat molliger in het echt dan op de photo's. Voor herhaling vatbaar? Ik denk van niet, ik voelde geen klik.

Zondag is ze terug weg

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
150
Afgelopen zondag langsgeweest voor een uurtje en kan alle voorgaande comments bevestigen. Ivana is een hele geile dame, voluit tongzoenen, nat en diep pzc, rimmen bij elkaar. Ziet er zelf goed uit maar ook geen topmodel.

Nu, net zoals bij sommige van de bovenste comments zijn we niet tot het intieme gedeelte gekomen, en heeft ze vnl gefocust op het voorspel. Na het eerste deel, even gerust en als ik dan aanstalten gaf voor een tweede maal (na 40min en geboekt voor een uur) gaf ze meteen aan dat we niet veel tijd meer hadden omdat ik mij nog moest wassen en aankleden, dus begon ze mij snel wat te pijpen en af te trekken. Uiteindelijk buiten na 55min.

Al bij al wat dubbel gevoel, enerzijds hele geile dame, maar toch het gevoel dat het soms wat rap rap moet gebeuren. Voor mij blijft het wellicht bij ene keer.

Een paar weken geleden 2X bij deze meid langs geweest en ik moet zeggen dat het de moeite was. Zonder teveel in detail te treden, het was geile lekkere ongeremde sex, gewoon top.

Ciao
xxxsoze

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
150
Na lange tijd weer Ivana bezocht, ze had me nog herkend :)
Pijpen en rimmen doet ze goed.

Jammer genoeg geen tweede keer kunnen finishen.

Morgen is haar laatste dag, in mei komt ze terug dacht ik.

Terug
Bovenaan Onderaan