Recensie Verversrui 5 roodharige dame

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandeleer

Stamgast
Forumpionier
486
03/07/21
299
9
Vanavond eens de gok gewaagd bij een nieuwe dame, betreft de dame met het koperkleurig haar tijdens de avondshift. Haar naam heb ik niet goed begrepen, was echt iets speciaal. Het lijkt op "Rebecca". Ik mocht haar volgen in de lift naar boven en ze ziet er verleidelijk uit in die paarse body op die high heels. Communiceren verloopt in het Engels maar is ook niet 100%. Aangekomen op de kamer betaalde ik 50€. Ik wou het gewoon basic houden. Toen ik me uitkleedde ontdeed ze zich van haar body aan de andere kant van het bed en nadien ging ik mijn klokkenspel even wassen. Terwijl ging ze al op het bed zitten en ik was zodanig aangenaam verrast van haar lichaam dat hij al ingezeept begon te steigeren. Nadien kwam ik bij haar plaatsnemen op het bed, ze zat in een soort van kleermakersposiite en ik maakte gebruik om in haar nek te zoenen en aan haar tepels te zuigen. Zodra je in de buurt van haar mond komt zal ze haar hoofd een beetje draaien maar de goesting is er wel vermoed ik. Terwijl nam ze mijn stijve penis vast en trok ze die voorzichtjes af. Na een paar minuutjes spelen ging ik op het bed liggen en nam ze een condoom. Ik vroeg of ze tussen mijn benen wou komen liggen. Geen probleem. Ze zette haar op haar knieën voor mij, deed het condoom om en begon mij te pijpen. Dit deed ze niet slecht maar ook niet om er versteld van te staan. De druk op haar lippen was wel goed, eerder heel zacht en dat kan ik wel waarderen. 3 minuten duurde dit ongeveer en nadien keek ze plagerig en vroeg ik of ze over wou gaan tot neuken. Ik koos voor ik eerst bovenaan, ze deed een beetje glijmiddel op het condoom toen we in positie lagen en ze begeleidde me naar binnen. Ik ging zacht volledig naar binnen, trok mijn benen op zodat ik all the way up in there was en begon op een neutraal tempo te stoten terwijl we af en toe oogcontact maakten en ik afwisselend aan haar tepels zoog. We keken ook eens via de spiegel achter haar hoofd in elkaars ogen. Gelukkig had ik goede controle en kon ik de ejaculatie wat uitstellen zodat het vuurwerk niet binnen 2 minuten werd afgeschoten😅 een dikke 6 a 7 minuten lang gedoseerd liggen stoten met haar beentjes goed wijd tot de wekker op haar mobieltje plots ging. Ze zei een half minuutje later dat ik nog één minuut heb en of het zou lukken. Geen probleem. Ik vroeg haar om plaats te nemen op mij, nam haar dikke borstjes beet en enkele ogenblikken later schoot mijn ingepakte penis de ene straal na de andere in haar buik. Heerlijk. Niet veel naspel nadien, eraf, 2 vochtige doekjes aangeboden gekregen en na een wasje, een paar glimlachjes en de lift naar beneden met een zoen op de wang afscheid genomen. Ik vroeg tijdens het terug aankleden naar haar nummer maar dit wou ze niet geven. Zij is zowat één van de meest natuurlijk ogende dames die ik bezocht heb maar toch ook één van de professioneelste (bvb wekker; nog nooit meegemaakt, nummer niet krijgen; nooit meegemaakt). Al bij al wel een goede ervaring. Herhalingsvatbaar; ja. Tenminste als ik nog eens in skw ben. Indien ze er 's avonds is en de hele bezetting hetzelfde is zoals afgelopen week, dan ga zeker en vast bij haar naar binnen. Maar het feit dat er een wekkertje af ging en ze nadien zei dat ik nog een minuutje had vond ik wel een beetje een domper. Ben ik totaal niet gewoon bij de dames. Daardoor het bij één bezoekje gehouden deze avond en er nadien niet nogmaals bij gegaan voor een tweede ronde.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan