Recensie Natasha, Verversrui 13/2

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jack001

Newbie
4
14/12/23
2
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
250
Natasha, om daar mee te beginnen. Haar raam is gelijk rechts vanaf Vila tinto gelopen. Zij is een ware dame ze weet wat je als man graag wil en deze laat ze ook merken. Ik heb haar naast Sindy(skw) en Alena (skw) haar ook altijd op mijn lijstje van bezoek wanneer ik daar ben dus vandaag was weer zo'n avond. Ze liet me binnen en we liepen gelijk naar boven, wat gesproken over mijn laatste bezoek omdat ik haar in tijde niet meer had gezien mede door werk maarja er moet ook gewerkt worden toch,..

uitgekleed op bed streelde ze over mijn buik en speelde met de jonge heer terwijl we wat aan het praten waren, aangezien in deze altijd schoonmaak voor ik aan de daad begin nam ze deze met alle vertrouwen in haar mond, terwijl ze lichtjes en teder het afwerkte streelde ik haar poesje, deze werd vrij snel nat. Ze zei,.. " I feel connected that's why I'm wet,...." kreunend van genot bleef ze een geruime tijd mij likken ik wilde dat het niet stopte maarja je komt uiteindelijk voor de daad.. heb haar op bed gelegd op weliswaar missionaris genomen, haar voeten in mijn heupen en haar hoofd naar voren, ze wilde zien hoe deze jonge heer haar poes penetreert. Na enkel stoten merkte ik dat ik dit zo niet zo lang kon volhouden door haar geile blik ben ik maar overgestapt naar een andere positie, ze ging op me zitten en danste zowat op me terwijl ze me de handen op mijn buik had gelegd. Weer tijdens de daad keek ze hoe deze heer haar goed deed.

Na enkel minuten heb ik haar verteld dat dit niet geen lukkken omdat mijn hoofd naar wat andere dames stond die ik die avond nog wilde bezoeken. Ze heeft me nog zalig gezogen en ben daarna naar nog de SKW geweest voor een andere dame, maar al met al is dit de moeite waard geweest als je hoofd niet te vol is,.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan