Hoort inclusiviteit op een openbaar forum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Harold999

Stamgast
Forumpionier
435
06/07/21
1.238
38
Ik heb in enkele verwijderde reacties al geopperd om de inclusieve recensies wellicht in een aparte categorie te plaatsen.
Die de betrokkenen desnoods met wachtwoord kunnen bezoeken.

Inclusiviteit hoort niet thuis op een openbaar forum, denk ik.

Ik zie werkelijk geen nut om een auto die al is verkocht te blijven beschrijven.
Auto verkocht, advertentie weg
En ook niet de hele tijd over en weer schrijven hoe fijn het autootje rijdt, en dat de ander dan weer zo blij is dat juist jij er in rijdt. Of de verkoper weer horen schrijven dat ze het zo druk heeft met alle reacties en belangstelling. Terwijl de auto al verkocht is. Daar is echter een heel simpele oplossing voor: haal de advertentie dan weg! Toch?

In dit geval gaat het uiteraard specifiek over Layla en zij heeft het slim en mooi gedaan. Complimenten. Layla kwam, zag, en overwon. Ze scoorde een vaste schare klanten.

Maar ik ben een beetje bang dat meerdere (Nederlandstalige) dames dit nu zo gaan proberen. En wat blijft er dan nog over van een neutrale recensiesite over de dames? En er komen steeds meer witte ridders....

Als er straks gaten vallen in de vaste kring, komt deze dame hier ook gewoon weer werven. Er zit ook voor haar wel een verdienmodel achter. Met minder dan een x-aantal mannen, moet de reservebank zich opmaken om in te vallen. En daar zit dan dus ook een soort van (momenteel) publieke dwang achter voor de heren. Er zijn wachtenden, dat zien ze en lezen ze. Nu ben je een vriendje, maar als al die vriendjes allemaal twee maanden niet langskomen... Als je door wat voor reden je plekje kwijt raakt, staan er anderen klaar. Kortom, blijven komen.
Dat hoort toch niet op dit forum?

Ik vind dat het forum dan toch langzaamaan een heel andere richting opgaat dan waar deze voor bedoeld is, lijkt me
Dat was, in mijn ogen, ervaringen delen waardoor je dames in het vizier krijgt of juist dames kunt ontlopen voor het te laat is. Met reacties van dames eventueel. Een weerwoord. Maar het draait steeds meer....

Ik snap dat er ws een extra verdienmodel aan dit soort dames verbonden is. En dat bedoel ik niet cynisch, want mensen steken er hun tijd in en het bediend anderen. Dus dat er geld mee verdiend wordt is terecht.

Maar maak gewoon een wervingsdeel, waar dames zich kunnen voorstellen en aanprijzen.
Dan zijn we gelijk van al dat gedweep en gedoe af.
Nog even dit: Layla heeft dit mogelijk ook niet voorzien en heeft gaandeweg beslissingen genomen die ik heel goed begrijp. En waarschijnlijk heel integer zijn.
Maar er ligt nu wel een precedent.
 
Ik vind het helemaal prima wat er gebeurt. Dit forum gaat over hoeren, en we hebben het over hoeren. Niet meer niet minder.
Layla heeft het gewoon goed aangepakt en levert naar horen goeie service, dan kan je verwachtten dat er hier naar gesmacht word.

Er zijn wel meer topics waar mensen lyrisch over zijn en waar de klanten niet altijd terecht kunnen. Maar alleen omdat Layla hier actief praat met haar volgers is dit blijkbaar een probleem. Ze pakt het slim aan en zet een stop in, dan heb je de keuze om gewoon niet te reageren op het recensie topic.

Ik snap niet waarom dit altijd aan de orde moet komen, jullie reageren er zelf op dus jullie zijn ook een onderdeel van het probleem. De optie om recensies over andere dames te schrijven is er nogsteeds, de optie om het topic te negeren is er nogsteeds, de optie om gewoon er geen belangstelling aan te geven is er ook altijd.

Waarom zou het weg moeten van het forum? Je blijft dit toch houden.
 
Waarom wordt er wel wat gezegd over @Empress Layla maar niet over @Belle ? Belle doet/deed precies t zelfde alleen dan minder agressief.

Ik heb met beide geen probleem, sterker nog, ik vind het juist leuk vooral om een discussie aan te gaan en te zien wat voor (slappe) types hier allemaal opzitten.

En misschien denk je dat ik het prima vind omdat ik in de dames interesse heb, niets is minder waar. Ik heb in beide geen interesse maar toch vind ik hun topics en bijdrages geweldig want ik kan er hartelijk om lachen
 
Oei, wat doe ik? Ik reageer alleen op leuke topics voor plezier hoor, niet klanten werven. Ik date momenteel ook niet, dus het is een extra leuke afleiding op dit moment. Sorry als dit als storend wordt ervaren door sommigen. Ik weet dat reviews reviews blijven en daar blijf ik dan wel van weg (maar worden geen meer geschreven ook laatste tijd).
 
Ik heb er geen probleem mee (als moderator) dat de dames aanwezig zijn, geeft wat tegengas aan de bronstige heren, maar als er zoals de afgelopen dagen een stortvloed is van posts in een recensietopic, dan ga ik opschonen.
Dit hoort niet thuis in een recensietopic m.i.

wbt @Empress Layla , kan je in haar topic posten in de dames aan het woord subsectie.

Belle haar topic heb ik indertijd ook moeten opschonen, voor dezelfde reden.
 
Layla mag actief praten met haar mannen / volgers op een openbaar forum. Zal best. Je leert vooral veel over die mannen en hoe kwetsbaar sommigen zijn.
Maar dan mogen en kunnen anderen er ook op reageren ( wat reuze meevalt tot nu toe ook ) en dan zijn ze opeens gepikeerd
Zowel de heren als de dame zelf.
Zoek dan de beslotenheid op dan kun je ze zo lief zijn en doen als je nodig hebt.
Ook geen kritische reacties meer , en de moderators minder werk.
Ben ik voor.
Overigens @Belle kan je daar niet mee vergelijken hoor. Haar bijdragen storen me nooit.
 
Ik ben niet 100% mee met jouw verhaal. Denk dat de regels hier op GR duidelijk zijn? Iedere dvp mag 1 eigen topic openen waar ze haarzelf voorstelt en beschikbaarheden doorgeeft.
Zo kan cliënteel haar makkelijk terugvinden. Wat Bv op hookers veel moeilijker kan. Denk dat je ook Layla als voorbeeld gebruikt, zelf zie ik haar enkel in haar eigen topic posten.

Voor mijn part mag iedere dvp die daar de tijd en moeite wilt insteken dat doen hoor.
Zelf negeer ik die topic, @Empress Layla niet slecht bedoeld maar anders kreeg ik heel de tijd meldingen 🫣 kom daar knettergek van 😂

Verder zie ik geen enkele dvp haarzelf aanprijzen of beschikbaarheden doorgeven in andere topics. Ze (en ik) geven gewoon hun kijk op zaken, enkel zo kunnen we van elkaar leren.
 
Wat mij het meest opvalt is dat ik nooit een date heb gehad met Harold en ik nu ik een stop in heb gelast, hij dus ook nooit op fate zal komen en hij hier nu meekomt..

Lijkt mij vooral een persoonlijke vendetta niet?

De manier waarop anderen op mij reageren heb ik niet in de hand.
Wat ik vooral overdreven vind is dat er continu over door wordt gezaagd, maar echt continu...

Recensie topic is al gesloten. Dat had ik zelf ook aangegeven om dit te doen. 1 Hele pagina voordat Harold weer het vuurtje ging aansteken.
En dus ook weer heel veel slow chat kwam.

Wie mij dms stuurt heb ik ook beperkt tot wie ik toevoeg en volg. Dus ik snap het probleem.niet.

Hou toch eens op met deze onzin. Ik ben gewoon een doodnormale vrouw hoor.
Lyrische recensies ontvouwen zich doordat ik gewoon mijzelf ben. Doe er geen extra kunstjes voor..
 
Ik vind het helemaal prima wat er gebeurt. Dit forum gaat over hoeren, en we hebben het over hoeren. Niet meer niet minder.
Layla heeft het gewoon goed aangepakt en levert naar horen goeie service, dan kan je verwachtten dat er hier naar gesmacht word.

Er zijn wel meer topics waar mensen lyrisch over zijn en waar de klanten niet altijd terecht kunnen. Maar alleen omdat Layla hier actief praat met haar volgers is dit blijkbaar een probleem. Ze pakt het slim aan en zet een stop in, dan heb je de keuze om gewoon niet te reageren op het recensie topic.

Ik snap niet waarom dit altijd aan de orde moet komen, jullie reageren er zelf op dus jullie zijn ook een onderdeel van het probleem. De optie om recensies over andere dames te schrijven is er nogsteeds, de optie om het topic te negeren is er nogsteeds, de optie om gewoon er geen belangstelling aan te geven is er ook altijd.

Waarom zou het weg moeten van het forum? Je blijft dit toch houden.
ik vind de adoratie van Layla door een aantal heren hier veel te ver gaan. Ook haar recensietopic liep totaal uit de hand, vijf pagina's inmiddels met maar een paar echte recensies. Bovendien dacht ik dat het de bedoeling was/ is dat de dame zelf niet hoort te reageren in haar eigen recensie topic, alleen slechts in het geval als er ten onrechte een slechte recensie wordt geplaats over de dame.

Ik heb mij eerlijk gezegd nogal verbaasd hoe sommige mannen zich hebben laten gaan in haar topic, en die adoratie voor haar vind ik veel te ver gaan. Terecht mijn inziens dat de moderator ingegrepen heeft, Wellicht voor de fans van Layla en voor Layla zelf een idee om Whatsapp groep aan te maken.

Haar topic liefde bedrijven heb ik maar genegeerd, ik vond het tenenkrommend om te lezen. Maar ik voelde niet de behoefte om er op te reageren, en dan vervolgens door een van onze zuiderburen bestempeld te worden als azijnpisser.
 
Laatst bewerkt:
ik vind de adoratie van Layla door een aantal heren hier veel te ver gaan. Ook haar recensietopic liep totaal uit de hand, vijf pagina's inmiddels met maar een paar echte recensies. Bovendien dacht ik dat het de bedoeling was/ is dat de dame zelf niet hoort te reageren in haar eigen recensie topic, alleen slechts in het geval als er ten onrechte een slechte recensie wordt geplaats over de dame.

Ik heb mij eerlijk gezegd nogal verbaasd hoe sommige mannen zich hebben laten gaan in haar topic, en die adoratie voor haar vind ik veel te ver gaan. Terecht mijn inziens dat de moderator ingegrepen heeft, Wellicht voor de fans van Layla en voor Layla zelf een idee om Whatsapp groep aan te maken.

Haar topic liefde bedrijven heb ik maar genegeerd, ik vond het tenenkrommend om te lezen. Maar ik voelde niet de behoefte om er op te reageren, en dan vervolgens door een van onze zuiderburen bestempeld te worden als azijnpisser.

Daarom kan je alles gewoon op negeren zetten en voila, nergens meer last van. Alleen het liefkozen moet wel in Layla haar topics blijven en niet erbuiten.
 
De manier waarop anderen op mij reageren heb ik niet in de hand.
Wat ik vooral overdreven vind is dat er continu over door wordt gezaagd, maar echt continu...

Hou toch eens op met deze onzin. Ik ben gewoon een doodnormale vrouw hoor.
Lyrische recensies ontvouwen zich doordat ik gewoon mijzelf ben. Doe er geen extra kunstjes voor..
Keep on doing what you're doing sweetheart, ignore all the BS 💋
 
Het begint hier een echte social media te worden. Andere leden die gaan bepalen wat er wél en niet mag hier op dit forum.
Als een topic je niet aanstaat klik je er gewoon niet op, kan je je er ook niet aan ergeren.
Ik vind posts van sommige leden ook irritant, moet ik dan maar vragen of die ook van het forum afgegooid kunnen worden?
Leven en laten leven mensen, het kan nooit helemaal naar je zin gaan.
 
De manier waarop anderen op mij reageren heb ik niet in de hand.

Wat uitgekookt weer dit. Je noemt jezelf Empress, hoe verwacht je dan dat ze reageren? 🤣



Dit vind ik t enige irritante aan je, dat ontkennen van je. Voor de rest vind ik je wel een waardige aanvulling hebben op dit forum, zelfs al die kwijlende puppies die, aan je kont ruikend, achter je aan blijven huppelen.
 
Ik vind het ook ver gaan allemaal maar zolang het in de dame haar eigen topic gebeurt moet het kunnen wat mij betreft, zolang het maar niet overslaat naar andere topics
 
Wat uitgekookt weer dit. Je noemt jezelf Empress, hoe verwacht je dan dat ze reageren? 🤣



Dit vind ik t enige irritante aan je, dat ontkennen van je. Voor de rest vind ik je wel een waardige aanvulling hebben op dit forum, zelfs al die kwijlende puppies die, aan je kont ruikend, achter je aan blijven huppelen.

Jij bent vast en zeker leuk op feestjes.
 
Denken jullie heren wandelaars nu echt dat wij als vrouwen alles leuk vinden wat jullie schrijven?

Sletje, vieze slet helemaal kapot geneukt, ik heb die vieze hoer helemaal gefilmd toen ze mijn pik leegzoog; dat is dan nog netjes geciteerd..
Van de duizenden maar dan ook duizenden recensies is er volgens mij geen 1 dvp hier, die daar iets van zegt.

Dan kom ik en ja omg ik spreek over liefde bedrijven en omg ik meen het ook nog.
Vervolgens komt er 1 azijnpisser die dacht mij te gaan ontmaskeren. Maar ook hij kon niks negatiefs "ontdekken"..

De recensies worden geschreven zoals de man het ervaren heeft.
Moet hij dan zijn vrijheid van meningsuiting opgeven omdat een ander handjevol wandelaars het tenenkrommend vind?

Ja dag!

Voor een forum over hoeren doen sommigen alhier alsof dit de kerk is waar vastomlijnde regels zijn. Waar vrouwen vooral hun mond moeten houden (behalve bij pzc). En mannen de baas zijn🤷🏻‍♂️

Ja sommige mannen zijn lyrisch en wat dan nog?!

Denk je dat ik iedereen hier even leuk vind? Ik druk gewoon op negeer. En bemoei mij niet met draadjes die mij ergeren.

Maar goed ones again: Bedankt voor de speciale aandacht🤡 ook dit draadje ga ik negeren. Aju

Ps
Je had mijn aandacht maar nu dus niet meer 🤢
 
Inclusiviteit hoort niet thuis op een openbaar forum, denk ik.

Ik zie werkelijk geen nut om een auto die al is verkocht te blijven beschrijven.
Auto verkocht, advertentie weg
En ook niet de hele tijd over en weer schrijven hoe fijn het autootje rijdt, en dat de ander dan weer zo blij is dat juist jij er in rijdt. Of de verkoper weer horen schrijven dat ze het zo druk heeft met alle reacties en belangstelling. Terwijl de auto al verkocht is. Daar is echter een heel simpele oplossing voor: haal de advertentie dan weg! Toch?
Tsja...
Geloof toch echt wel dat DVP's niet graag behandeld worden als auto's... een product dat je 'koopt', 'rijd'(pun intended!)... en dan weer 'verkoopt'.
Foute insteek ! Wellicht zit daar wel een stuk van je frustaties... Mijn mening!
 
Wat uitgekookt weer dit. Je noemt jezelf Empress, hoe verwacht je dan dat ze reageren? 🤣



Dit vind ik t enige irritante aan je, dat ontkennen van je. Voor de rest vind ik je wel een waardige aanvulling hebben op dit forum, zelfs al die kwijlende puppies die, aan je kont ruikend, achter je aan blijven huppelen.
Ja, er zijn mannen welke humor en ironie niet begrijpen. En die elke relatie met een vrouw reduceren op "Ik betaal je en neuk je, jij pijpt mij! Klaar."
Dan zou je nooit andere facetten van het leven leren kennen. Alleen kan je dan ook niet oordelen over die, die wel bezig zijn de andere facetten te leren kennen.
 
Haar topic liefde bedrijven heb ik maar genegeerd, ik vond het tenenkrommend om te lezen. Maar ik voelde niet de behoefte om er op te reageren, en dan vervolgens door een van onze zuiderburen bestempeld te worden als azijnpisser.
Azijnpissers? Neen hoor!
Jullie zijn zo typisch "Pietje precies"... met het vingertje omhoog!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan