WHEM Hot Chocolat, privéontvangst Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Volgens mij noemde ze zichzelf eerst sexy verassing. Moet hier ook ergens een onderwerp over haar staan. Wisselende reacties over haar kan ik me nog herinneren.
 
Tropische verrassing misschien? Ik heb 2 hele goede ervaringen met haar gehad. Via nzc forum kwam ik erachter dat ze nzc aanbiedt, en ben ik gestopt haar te ontmoeten. Maar ik vind (vond) haar zeker met herhalingsgevaar.
 
Ooit ook bij deze dame geweest,twee of drie jaar geleden denk ik.
Dame is duidelijk veel ouder dan 35.
Gebruikte gejatte foto's van Pearl.
Afspraak gemaakt, had ze geen condooms in huis, moest een vriendin eerst gaan halen.
Zij toen niks over bare.
Pijpt inderdaad ruw, je voelt haar tanden, niet echt lekker.
Condoom erom zonder glijmiddel
Erg droge kut, was ook niet lekker
Had voor een uur betaald, maar na half uur weggegaan.
Mocht nog een keer terug komen voor half geld, vanwege dat gedoe met de condooms.
Nooit meer geweest natuurlijk
 
Nou je het over Pearl hebt!
Deze zou ik graag weer terug zien op het front, dat was een topper.
Zou ze echt helemaal gestopt zijn?
Ja jammer hoor dat Pearl gestopt is. Maar 2x bij haar geweest. In het begin dacht ik dat ze heel streng was en iets hield me tegen met haar af te spreken. Had haar ook nog mee kunnen maken toen ze zwanger was. Had ik ook wel een keer willen ervaren. Toen het wel tot een afspraak kwam vertelde ze me de 1e keer al dat ze haar afspraken ging minderen en na de 2e keer was het helemaal afgelopen.
 
Ik had met haar afgesproken voor een pijpdate. Eenmaal aangekomen in Amsterdam-Noord werd er niet meer gereageerd of opnomen. Later kreeg ik opeens weer een bericht dat ik moest komen.

Een week later weer eens geprobeerd en dit keer kon ik nadat ik even moest wachten toch bij haar komen. Pijpen met klaarkomen en slikken gedaan zoals eerder afgesproken. Dat was wel geil en lekker. Het enige nadeel vond ik dat ze best aggresief zoog en ik voelde ook een beetje haar tanden. Uiteindelijk wel lekker in haar mond gespoten en ze heeft alles doorgeslikt.

Later van haar nog een filmpje gekocht waar ze iemand pijpt.
 
Vroeger weleens bij haar geweest in Amsterdam Oost, toen ontving ze onder de naam tropische Verrassing,

Om er kort maar krachtig over te zijn, de slechtste ervaring uit mijn leven, dame ontving in een drugshol, kwam ook.de gemaakte geld afspraken niet na, ik ben gelijk de deur uitgelopen! Eentje om te vermijden deze,
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Idd! Tropische verassing was haar naam. Tijdens de afspraak kwam er ook iemand waar ze even voor open moest doen. Dat soort dingen zijn wel storend
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vroeger weleens bij haar geweest in Amsterdam Oost, toen ontving ze onder de naam tropische Verrassing,

Om er kort maar krachtig over te zijn, de slechtste ervaring uit mijn leven, dame ontving in een drugshol, kwam ook.de gemaakte geld afspraken niet na, ik ben gelijk de deur uitgelopen! Eentje om te vermijden deze,
dezelfde kut ervaring, al heb ik de experience nog afgemaakt.
eens maar nooit weer
 
Terug
Bovenaan Onderaan