Recensie Hot Lara, Kortrijk (en vriendin)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GSecrets

Newbie
4
25/09/22
9
2
Een tijdje geleden probeerde ik een afspraak te maken met deze dame. communicatie via whatsapp ging zeer vlot (ze gebruikt auto-response op whatsapp, daarna heel snel antwoord gekregen op mijn vragen). Toch jammer want ze was op het gevraagde tijdstip niet beschikbaar, zal voor een andere keer zijn.

De volgende dag zag ik dat ze verhuisd was naar Brugge, een beetje te ver.

Ondertussen zit ze terug in Kortrijk, vrijdag snel afspraakje gemaakt en bevestiging gekregen. Zaterdag zoals gevraagd een uurtje voor mijn afspraak nog een sms'je gestuurd. Daarop kreeg ik antwoord dat ze wat vertraging opliep en mij dus niet kon ontvangen. Gelukkig had ze nog plaats later die avond wel voor een half uur ipv. een uurtje.

Vroeg vertrokken richting Kortrijk, lang moeten rondrijden om parking te vinden uiteindelijk juist op tijd aangekomen. Nam de lift naar boven en de deur ging meteen open. Daar stond ze, dezelfde mooie dame als op de foto's. Ik mocht ze volgen naar de slaapkamer. Mooie grote kamer, goed verlicht maar waarom is de temperatuur altijd zo hoog?
Eerst betaald dan begeleide ze me naar de badkamer waar ik mij eventjes moest afspoelen,
Terug in de slaapkamer stond ze op mij naakt te wachten. Ze begon mij af te zuigen (pzc) terwijl ze met mijn ballen speelde. Heel veel van kunnen genieten. Overgegaan naar 69 en daarna penetratie in verschillende posities.
Ik kan geen orgasme bereiken door alleen penetratie dus geëindigd met de perfecte handjob.

Ik bezoek graag nieuwe dames maar ik overweeg toch om nog eens terug gaan.

Prijzen:
30 minuten - € 100
1 uur - € 150

Pzc - € 20

Ze heeft/had meerdere accounts op Redlights en ze doet ook trio met haar vriendin.
 
Een tijdje geleden probeerde ik een afspraak te maken met deze dame. communicatie via whatsapp ging zeer vlot (ze gebruikt auto-response op whatsapp, daarna heel snel antwoord gekregen op mijn vragen). Toch jammer want ze was op het gevraagde tijdstip niet beschikbaar, zal voor een andere keer zijn.

De volgende dag zag ik dat ze verhuisd was naar Brugge, een beetje te ver.

Ondertussen zit ze terug in Kortrijk, vrijdag snel afspraakje gemaakt en bevestiging gekregen. Zaterdag zoals gevraagd een uurtje voor mijn afspraak nog een sms'je gestuurd. Daarop kreeg ik antwoord dat ze wat vertraging opliep en mij dus niet kon ontvangen. Gelukkig had ze nog plaats later die avond wel voor een half uur ipv. een uurtje.

Vroeg vertrokken richting Kortrijk, lang moeten rondrijden om parking te vinden uiteindelijk juist op tijd aangekomen. Nam de lift naar boven en de deur ging meteen open. Daar stond ze, dezelfde mooie dame als op de foto's. Ik mocht ze volgen naar de slaapkamer. Mooie grote kamer, goed verlicht maar waarom is de temperatuur altijd zo hoog?
Eerst betaald dan begeleide ze me naar de badkamer waar ik mij eventjes moest afspoelen,
Terug in de slaapkamer stond ze op mij naakt te wachten. Ze begon mij af te zuigen (pzc) terwijl ze met mijn ballen speelde. Heel veel van kunnen genieten. Overgegaan naar 69 en daarna penetratie in verschillende posities.
Ik kan geen orgasme bereiken door alleen penetratie dus geëindigd met de perfecte handjob.

Ik bezoek graag nieuwe dames maar ik overweeg toch om nog eens terug gaan.

Prijzen:
30 minuten - € 100
1 uur - € 150

Pzc - € 20

Ze heeft/had meerdere accounts op Redlights en ze doet ook trio met haar vriendin.
Ondertussen is paginalink er niet meer :-(
 

Langsgeweest bij deze mooie parel. Ze is jong, slank, grote natuurlijke tieten. Een Roemeense (ik weet: er zijn er veel zulke), maar echt een aanrader. Heel open, heel lief, vriendelijk. Een beetje geiler of stouter zou mogen wel. Ze vraagt, zoals standaard, 100 voor 30 min maar mits bij betalen is alles mogelijk (behalve neuken zonder maar dat zou ik niemand aanraden): pzc, beffen, vingeren, kontneuken,... Ik vond haar wel de moeite! Bij het naar buiten gaan zag ik een tweede schoonheid op de zetel van hun appartementje liggen. En uiteraard was zij ook een hoertje. Lara zei speels dat een triootje mogelijk was, dus die avond ben ik terug langs geweest om met de twee dames te stoeien. Dat was leuk. Haar vriendin (de naam ben ik vergeten) is ook heel mooi, minder dan Lara zelf, maar wél stouter. Ze neemt de tijd om je op te geilen. Leuk. Hoewel ik aandrong, neukten de twee niet met elkaar. Dus terwijl je bezig bent met de één ligt de ander wat te wachten. Meer interactiviteit langs alle kanten was beter geweest. Toen ik finaal de vriendin aan het neuken was en ging komen, trok ik Lara's hand naar mijn ballen en dat had ze dan toch begrepen: ze kneep me zachtjes terwijl ik klaar kwam. Ach, jong en mooi is ze, maar nog niet helemaal in sync met de geneugten van het liefdesspel.
 
-Iemand die recente ervaring(en) heeft met Lara? Ze is momenteel in Kortrijk (enkele dagen geleden nog in Brugge zag ik op haar ad op RL) en gebruikt twee gsm nrs: https://old.redlights.be/zoeken/?q=0496758010 en https://old.redlights.be/zoeken/?q=0496850146
-En ook Ella is er: https://old.redlights.be/zoeken?q=0493127465
-Ze adverteren ook (zoals vroeger) als trio.

Ik vind Lara iets knapper dan Ella maar las hierboven dat Ella 'stouter' is en ik heb (in het algemeen) liever de stoutste dan de knapste :)

Verder vind ik over Ella geen apart topic.
Maar misschien toch iemand ervaring met haar?
 
Er klopt toch wel iets niet aan die foto's. Let bijvoorbeeld op de tattoo's. Vooral die van Ella tussen de borsten.
En ook als je kijkt naar hun lichaamgrootte bij de dames apart en als je ze dan naast elkaar ziet op de triofoto's zijn ze bijna even groot.
Er is hier serieus gemixed met gegevens en foto's misschien in tijd of misschien zelfs oorspronkelijk met nog een derde ofzo.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan