Recensie Hot Latina new in country 20cm sperm 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bassie

Meubelstuk
Forumpionier
1.191
06/07/21
2.068
13
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
15
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/tilburg/4926385-daleska#overview
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Kon de verleiding niet weerstaan door de foto's. Deze kloppen dus 100% het is echt de dame die op de foto's te zien zien is. Als dit niet was geweest was ik rechts om keer gegaan

Wat @Roderick schrijft, kan ik mij niet in vinden, is bij binnen komst wel zakelijk , maar dat zijn de meeste als je er voor de eerste keer binnen stapt, eenmaal de verplichting voldaan,( niet het tarief waar ze mee adverteert,) is het een aardige shemale, even de wensen, en wat wel ,en wat niet doorgesproken , en langzaam opbouwen, is wel licht dominant. Pijpen doet ze alleen maar met condoom, kussen wel, en licht tongzoenen, en kan voor mij goed aftrekken. Het appartementje is wat minder, in de buurt momenteel bij station universiteit
De piemel haalt bij lange na geen 20 cm , en is vrij dun, zal ik maar zeggen, neukt er wel goed mee door, kwam zelf vrij vlug klaar, en even liggen op bed , en voor een tweede ronde gaan, was geen probleem, via 69, missionaris en doggy lekker voor de tweede keer gekomen, en was de tweede best heftig moet ik zeggen, nog wat spelen met elkaar en het uur was om, gevaar voor herhaling, ik denk het niet, door de korte en dunne piemel, toch een niet echt gevuld gevoel , en daar gaat het voor een gedeelte ook om. Heeft wel een vrouwelijk gezicht , en lichaam, maar wel een beetje veel baby vet op de heupen.
 
beste Bassie
ik denk dat wij het over twee verschillende dames hebben
Als jouw bezoek klopt met de foto's hebben we het over dezelfde. Bij mijn bezoek kloppen de foto's 100% het was overdag, en niet donker op de kamer, heb ze dus goed kunnen bekijken, de tattoos kloppen ook, soms verbeteren ze zichzelf in de loop van de tijd. Ik had zelf wel wat mindere service verwacht, om dat ik best wel onder de prijs een bod deed voor een uur, maar niets van gemerkt. Het is dat de lul aan de kleine kant is , anders toch nog een bezoekje overwogen. Het Engels is niet erg goed van d'r, maar volgens mij zit ze aan de hormonen, en dat is voor de lul niet bevorderlijk volgens mij.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan