Recensie Hot Marijke, Knokke - Heist 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

BCM

Newbie
4
10/07/25
4
2
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hot-marijke-vrijschool-word-topminnaar.html
Totale kosten (in euro)
50
Eens langs geweest bij Hot Marijke.

Ik moet zeggen dat ik het eigenlijk best wel oké vond.

Telefonisch afgesproken. Voor een vluggertje, want had niet veel tijd. 😉

Adres meegekregen. Je kan makkelijk parkeren in de buurt, dus dat was geen probleem.

Aangekomen en aangebeld. De deur werd geopend en ik mocht mee naar boven naar de loft.

De ontvangst was vriendelijk, doch wat aan de zakelijke kant, waar ik op zich niet veel problemen mee heb.

Na het betalen werd mij getoond waar ik mijn kleren kon leggen en ik kon mij ook wat opfrissen aan de lavabo. Er lag een washandje en zeep klaar. Er staat ook een douche, maar ik ben maar voor een vluggertje gegaan, dus niet echt tijd om uitgebreid te douchen.

Eénmaal ontdaan van al mijn kleren begaf ik mij naar het grote bed. Hot Marijke zat hier al te wachten en ze riep me op een vriendelijke en uitnodigende manier bij haar.

Ze had een soort van korset aan, zonder slip. Jammer want zo zaten haar lekkere borsten wat weggestoken.

Ze begon met mij af te trekken, zodat mijn gerief lekker hard kon worden. Ik kon haar lekkere kont strelen, doch raakte niet echt goed bij haar kutje.

Nadat mijn soldaat hard genoeg was werd er een condoom overheen geschoven en begon ze me te pijpen. Dit vond ik niet slecht, maar moet er ook bij zeggen dat ik al beter ervaren heb.

Na het pijpen overgegaan naar missionaris. Hot Marijke zag er lekker hot uit.

Ik schoof mijn paal naar binnen doch kon niet helemaal doorstoten. Marijke blokkeerde dit wat door haar benen niet helemaal op te trekken. Na enige tijd viel dit beter mee en kon ik wel lekker doorstoten.

Tijdens het neuken, liet ze het toe om haar lekkere borsten te betasten en haar tepels te likken. Wel jammer dat ze haar korset aanhield.

Daarna lekker klaargekomen.

Ik kon me daarna nog opfrissen en dan vertrekken.

Al bij al vond ik het geen slechte ervaring en ik overweeg het om volgende keer iets langer te blijven. Misschien dat Marijke dan wat losser komt. 🤞🏻

Vriendelijke, sexy dame en qua hygiëne kon ik niks negatiefs opmerken.

https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hot-marijke-vrijschool-word-topminnaar.html

Terug
Bovenaan Onderaan