Hot Marijke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op basis van wat je zegt op een openbaar forum en op basis van hoe marginaal die gedrag overkomt kan ik inderdaad geen ander woord bedenken dan wat je lees in mijn bericht #55, derde alinea. Dat laatste kan je fout vinden, maar het is geheel on topic als het gaat over het zinloos gooien met modder naar een dvp, louter gebaseerd op niets.

Wat is er "verdraaid" aan het opmerken dat je weinig respectvol praat over iemand? Moet het forum die stijl uitgaan?
De wereldvreemde rare tist reageert niet meer op jou. Zoals gezegd. Alles is gezegd.

Op dit beroep zit gewoon een houdbaarheidsdatum als je het mij vraagt - begrijp me niet verkeerd maar mij niet gezien met iemand die al 20 jaar met de benen in dit vak zou staan.
Ik heb persoonlijk ook liever wat jongere dames als sekswerker, maar als nu bv een meisje van 18 met sekswerk begint, dan is zij op haar 38 volgens jou 'over haar houdbaarheiddatum'? Dat vind ik eerlijk gezegd een sterke uitspraak.
Ik schreef al eerder HLN heeft moeite met dames uit de seksbranche te verkrijgen die een openlijk interview willen doen. En wat je dan krijgt is een 5+ tal topics te zien op google in waarin marijke voorgekomen was.

Bedoel we get it - uit gebrek uit iets beters is dit wat er dan uit de koker komt. Het is voor Marijke publicatie maar het reflecteert gewoon niet goed af op onze business.
Ik probeer je koeterwaalse zin te lezen, maar hetgeen is er uit begrijp is iets dan in veel andere vakgebieden net zo loopt. De media zoals TV-zenders en de pers enz hebben voor veel onderwerpen vaste ankerpersonen die zijn contacteren als zij weer eens 'nieuws' willen brengen over die branche. Dat Hotmarijke zo iemand is, bewijst dat zij (of haar man) dat commercieel goed gezien heeft.

Terug
Bovenaan Onderaan