WHEM Hot Milf - Oostende

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Al een paar keer geweest . Is echt een geile milf. Ook al met de dildo's. Ze geniet er echt van en komt er mega klaar op. Mij ziet ze zeker nog terug.
 
In het verleden ook langsgeweest. Dat is mij goed bevallen. Ontvangt inderdaad in de living. Lieve, hygienische geile milf met een lekker lichaam. Ze gaat goed mee, geniet er zelf ook van. Op een bepaald moment zelfs meer dan mijzelf. Ik vond het opwindende, lekkere sex met haar. Nu de herinnering terugkomt, komt de lust naar haar ook terug naar boven. Ze staat op mijn favorieten-lijst.
 
Deze dame ook wel eens bezocht, maar geen date meegedaan. ik kreeg t op mijn zenuwen van de living met overal muziek, groot tv scherm, en verlichting. Dat lag meer aan mij dan aan de Milf. De Milf ziet er voor de leeftijd prima uit, en ook goed figuur. ik begrijp dat de service ook goed is.
 
Is deze Hot milf nog actief ? ik vind nergens iets terug op afspraakjes.
Deze milf staat nog steeds op mijn verlang lijstje, mocht iemand me verder kunnen helpen, welkom :)

mvg

Mike M
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan