Hotel kamer of plaats voor een avond

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lroy34

Newbie
5
10/08/23
3
Goedemiddag iedereen,


Ik zou graag discreet een hotelkamer boeken voor een avond, als de kosten voor een hele nacht betaald moeten worden is dat opzich geen probleem.

Belangrijk voor mij is dat er contant afgerekend kan worden en het ergens is in de omgeving van Nijmegen/Arnhem/Wageningen/Tiel is.

Iemand een idee hoe of waar je zoiets vind? De gene die ik vind is allemaal betalen per bank.

Leroy
 
Als ik mij niet vergis kan je bij nagenoeg ieder hotel (ook de grote ketens) gewoon cash betalen. Ze zullen het niet als eerste optie noemen op hun website, maar bij iedere reservering waar je niet van tevoren betaalt, kan het met cash.

Het zou wel kunnen dat ze vragen om je creditcard (soort verzekering voor als je in de gordijnen schijt o.i.d.) maar daar wordt niks op berekend, dus is ook niet zichtbaar op je creditcard overzicht
 
Er zijn tegenwoordig wel ketens die cards only werken maar in de meeste gevallen is het een kwestie van reserveren (soms met creditcard ter garantie) en kan je gewoon cash betalen. De bekende keten met de vogel is zeker niet cash loos.
ID wordt wel vrijwel overal gevraagd maar als je je gedraagt is dat geen probleem. Als je avond voorbij is gewoon de deur achter je dicht trekken en no problem.
 
Bedankt voor de antwoorden. Inmiddels contact gehad met de bekende keten van "de vogel". Casch afrekenen blijkt inderdaad mogenlijk.

Je moet zo te zien wel je gegevens doorgeven wat begrijpelijk is uiteraard. Wat gebeurt hiermee? Ik zit namelijk niet te wachten op post en reclame in de brievenbus ineens zul je begrijpen😉 Kortom hoe discreet is het om daar te boeken als je cash afrekent?
 
Ik kom regelmatig bij 'de Vogel' en heb nog nooit iets in de brievenbus gehad (doet ook bijna niemand meer, veel te duur) Hooguit een nieuwsbrief in de email

Helemaal niemand zal er achter komen dat jij daar geweest bent
 
Een reservering vooraf betalen (meestal zonder annuleringsmogelijkheid) zal vrijwel altijd veel voordeliger zijn dan cash betalen in het hotel zelf. Maar dan verschijnt de bekende vogel op je bankafschrift. Reserveren met je e-mail account (account aanmaken bij de vogel) is ook voordeliger, maar hoe dan ook zullen ze toch je gegevens hebben. Dus dat is geen verschil, of je nou contant betaald of niet. En: je staat in hun systeem, dus al jouw hotelboekingen staan erin. Je laat hoe dan ook sporen achter, is het niet op de lakens of in de handdoeken 😁😆 dan wel in hun computersysteem
 
Je krijgt niks per post opgestuurd. Wat wel knetterirritant is is dat ELKE van der valk waar je ooit geweest bent mailings verstuurd. En aangezien ik van Maastricht tot Groningen en Arnhem tot Den Haag heb liggen krikken zijn dat er nogal wat 🙄

Aan de andere kant roept die mailing dan weer herinneringen op aan een geile date, kan ik ook hebben als ik er later langsrij 😉
 
Precies. Allemaal van dezelfde strekking ('boek nu een zomerarrangement'...weet ik veel) en verschijnen allemaal op verschillende dagen. Overigens, de computersystemen lijken niet gekoppeld aan elkaar, dus je boekingen in, zeg es wat, Hoorn zijn niet te zien in het systeem van bijvoorbeeld Utrecht
 
Heb ooit een middag liggen rollebollen met een oude schoolvriendin in het Sheraton op Schiphol. Goede anonieme locatie, boeken onder schuilnaam was mogelijk en ik kon contant betalen. Je kan bovendien een zogenaamde dagkamer boeken voor een paar uurtjes wat in het geval van onze hobby handig is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan