WHEM Hotlips Enschede

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben gisteren bij haar gewees, na eerst even kort chaten op chatgirl een afspraakje met haar gemaakt. Eenmaal binnen eerst even gekletst om vervolgens te beginnen. Eerst begonnen met het met m'n mond verwennen van haar tepels om daarna langzaam af te dalen naar haar lekkere kutje, daar aangekomen haar lekker gebeft waar ze zichtbaar van genoot. Haar kutje werd er steeds natter van en ze kwam meerdere Keren heerlijk klaar. Om het af te maken nog lekker geneukt, eerst missionaris en vervolgens kwam zij boven op mij zitten waar bij zij mij langzaam begon te bereiden. Telkens als ik bijna klaar kwam hield ze even op om vervolgens weer langzaam door te gaan (wat doet ze dat toch goed). Op het laats zijwaarts deze geile vrijpartij afgemaakt en ook zelf heerlijk klaar gekome. Al met al ruim een uur bij haar geweest en zeker voor herhaling vatbaar. Ze gebruikt nu op chatgirl overigens een andere naam (Geile Squirt Milf) maar is de zelfde persoon
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan