WHEM Hotnora, Wijnegem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voor degene die deze reeds bezocht hebben, is de plaats war ze ontvangt gemakkelijk bereikbaar ? Hoe is haar service en hoeveel moet je neertellen voor een goede behandeling. Ik vermoed dat haar leeftijd reeds ronde 60 moet liggen
 
Voor degene die deze reeds bezocht hebben, is de plaats war ze ontvangt gemakkelijk bereikbaar ? Hoe is haar service en hoeveel moet je neertellen voor een goede behandeling. Ik vermoed dat haar leeftijd reeds ronde 60 moet liggen
Ik weet waar ze ontvangt maar ik ben er nog niet geweest, dus kan ik momenteel ook nog niks zeggen over haar service. Maar voortgaande op haar advertentie en de foto's moet het daar wel meevallen. (denk ik en hoop ik)
Ze lijkt me wel een lekker geile vrouw te zijn. Zij adverteert met 55 jaar dus rond de 60 kan best kloppen. Ik dacht dat ze 150 vraagt voor een geil uurtje, de normla gangbare prijzen dus.

Parkeren kan er normaal gezien geen probleem zijn. Misschien kan het wel op de oprit. Gemakkelijk te bereiken? Als je een beetje uit de buurt bent wel, anders de GPS.
 
Ik weet waar ze ontvangt maar ik ben er nog niet geweest, dus kan ik momenteel ook nog niks zeggen over haar service. Maar voortgaande op haar advertentie en de foto's moet het daar wel meevallen. (denk ik en hoop ik)
Ze lijkt me wel een lekker geile vrouw te zijn. Zij adverteert met 55 jaar dus rond de 60 kan best kloppen. Ik dacht dat ze 150 vraagt voor een geil uurtje, de normla gangbare prijzen dus.

Parkeren kan er normaal gezien geen probleem zijn. Misschien kan het wel op de oprit. Gemakkelijk te bereiken? Als je een beetje uit de buurt bent wel, anders de GPS.
Jammer dat er nog geen recensies over Nora zijn opgemaakt :-(
 
Ik heb op het punt gestaan om haar te bezoeken, maar een wandelaar wist me te vertellen (via pm) dat ze blijkbaar toch niet meer zo de moeite is als haar foto's doen vermoeden.
Geschatte leeftijd ± 73 jaar en blijkbaar ook heel wat dikker dan haar foto's tonen. Ze blijkt in een vrij onderkomen en slordige woonst te ontvangen.Van de vermelde mogelijkheden had hij niet veel gemerkt. Hij betaalde 150€ voor een uurtje maar bleek er na zo'n 45 minuten al te zijn buitengewerkt.
Niet voor herhaling vatbaar schreef hij nog.
 
Ik heb op het punt gestaan om haar te bezoeken, maar een wandelaar wist me te vertellen (via pm) dat ze blijkbaar toch niet meer zo de moeite is als haar foto's doen vermoeden.
Geschatte leeftijd ± 73 jaar en blijkbaar ook heel wat dikker dan haar foto's tonen. Ze blijkt in een vrij onderkomen en slordige woonst te ontvangen.Van de vermelde mogelijkheden had hij niet veel gemerkt. Hij betaalde 150€ voor een uurtje maar bleek er na zo'n 45 minuten al te zijn buitengewerkt.
Niet voor herhaling vatbaar schreef hij nog.
Helaas waar. Vergane glorie…
 
onbetrouwbaar sujet! heb er eens met afgesproken, ze nam niet op, na een half uur belde ze zelf terug(...) voor mij is dat NOT DONE!!! stel dat m'n vrouw thuis was of opnam...
uiteindelijk toch een afspraak gemaakt met haar, maar toen ik ter plekke aankwam... niemand thuis , na een minuut of 10 nog es geprobeerd... niks, haar gsm nam ze ook niet meer op... te mijden deze dame! (en als ik nu de filmpkes zie op Xhamster van haar, ben ik er eigenlijk niet rouwig om ;)

https://nl.xhamster.com/users/1pat69/videos (copy & paste, hoop dat de link werkt)
 
Ik ben begin corona bij haar geweest. Ik kan wel confirmeren dat ze er lang over deed om de deur open te doen. Geen idee meer wat ik heb betaald, maar veel zal het niet zijn geweest, naar zover ik me kan herinneren. Ze ontvangt in een rustige villawijk, niet ver van de grens met Schilde. Wat kan ik zeggen? Ik ben wel fan van harige poezen, en dat was bij haar wel het geval. Ik moet nu wel eerlijk zeggen dat ze inderdaad oud is, maar de leeftijd deerde me niet. Haar huis was wel geen fijne plek (ik herinner me ook een katgeur). Ik had toch geen zin om te zoenen, en heb haar toen doggy genomen, om uiteindelijk me af te trekken op haar harige kut. Ga ik terug? Waarschijnlijk niet, maar ze was toch leuk ongeschoren (een zeldzaamheid vandaag de dag), en haar borsten lagen goed in mijn hand.
 
150 is wel zeer duur voor iemand van 70
dan is dit toch veel te duur ?
Als je voor die 150€ een evengoede service krijgt als bij andere (jongere) dames speelt die leeftijd toch geen rol.
Ik vind diezelfde 150€ voor zo'n jong ding van 23 die pas begint ook teveel.
Ik date regelmatig met Marianne in Luik (nog even 74 jaar) en betaal daar ook 150€ en met plezier. Zij geeft me echt wat ik verlang, en doorgaans een veel betere service dan bij veel van die jongere meiden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan