Recensie Hotsara, Brugge 3,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Alex966

Wandelaar
58
08/12/21
53
12
Intiem
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/profiel/hotsara
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik deed onlangs een bezoekje bij haar.
De locatie in centrum Brugge is mooi, proper.
Zelf zag ze er prima uit. Vrij gelijkend op de foto's maar de lach op de foto's zal ik niet :)

Ik ga bij voorkeur naar privé huizen (meestal meer op mijn gemak en je weet min of meer waar je aan toe bent) maar ik was in de buurt en had gewoon veel goesting.
Sara is mooi maar haar handelingen vrij mechanisch. Kussen zat er zeker niet in, alles was vrij basic - mijn Spaans is ook niet vlot dus lange conversaties of politieke discussies kwamen er ook niet bij. Haar kennis van de Engelse taal is beperkt maar het lukte wel om de basiszaken uit te leggen.

Ik heb haar ook geen wasje zien doen voor of na.
Ik heb ook geen aanzet gedaan voor extra's maar ik heb haar eigenlijk lang en zalig zitten neuken. Ze kon het best goed verdragen en dat deed het voor mij.

Weet niet of ik terug ga maar voor 100 euro een mooie dame in die setting, leek me prima.
 
Kan bovenstaande review bevestigen

+
Mooie glimlach en body zoals op foto's
Vriendelijk
Neukt lekker

-
ze adverteert meer dan ze effectief aanbiedt: geen tz, geen pzc zelfs geen zoenen
Geniet zelf niet, geen GFE, bij momenten op de rand van net niet tegen haar zin. Laat ook voelen dat ze liever niet "bepoteld" wordt
.
voor 150;verwacht ik toch heel wat meer. Op de koop toe na 50 min al buiten

Dus voor mij, nee dank je wel. Geen herhaling
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/profiel/hotsara
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na het lezen van de reviews, heb ik toch besloten om deze dame eens te bezoeken (2x zelfs).

Mijn ervaring met haar is niet exact wat ik hier boven lees?

1ste date,
1U @ €150

Ontvangen door de mooie dame van op de foto's met een glimlach en kus, naar boven uitkleden en het bed op, strelen, knuffelen, kussen en idd geen TZ . Ondertussen begonnen met haar poesje en borsten (toch wel indruk dat ze hier wel van "geniet" of te wel goed faked) en zij begon dan met men snikkel te spelen, hier na ging ze tussen men benen gaan liggen, hoes erover en begon met pijpen (geen PZC in het standaard pakket dus...) welke ze voor mij wel goed doet, gebruikt tong en soms een tandje laten voelen, welke niet iedereen graag heeft, ik ook normaal niet maar zij "plaagt" er meer mee dan ze te gebruiken,omdat ze tussen men benen lag kon ik ook niet bezig zijn met haar. Jammer genoeg. Dit werd opgevolgd door missio en nog enkele standjes, uit eindelijk klaargekomen in doggy hierna "massage" gewoon wat wrijven met olie... douche genomen en eigenlijk wel voldaan naar buiten gegaan...

Hierna heb ik wel getwijfeld voor een tweede bezoek , maar als ik de review terug las en men ervaring bij elkaar legde heb ik dan toch beslist om nog eens te gaan.

2de date,
1U @ €150

Terug ontvangen met een glimlach en een kus, kom ik de algemene ruimte binnen waar de trap is, was er een bezoekster (toerist of d.v.p. 🤷‍♂️) aanwezig, ok niet erg maar wel akward/onwennig gevoel bij de start van deze date. En dan bijna het zelfde verhaal als de vorige date maar dan wel met meer kussen, betasten/bepotelen was weer geen probleem, enkel pijpen weer van tussen de benen... haar lekker neuken in doggy, naar missio, en nog 2 standjes, toch wel een mooi zicht deze dame. Merkte op dat ik niet klaarkwam en stelde zelf voor terug te pijpen, dan de hoes er af en tussen de borsten , hierdoor wel klaargekomen. Toen ze voorstelde voor een massage heb ik deze niet aangenomen, maar zelf voor gesteld om te eindig hoe we begonnen waren, dus het strelen, knuffel, kussen toestand... uitbollen eigenlijk, deed ze zonder tegen stribbeling of gevoel van "wil ik niet". Douche genomen en tevreden naar buiten en naar men auto gewandeld.

Communicatie verliep goed, haar engels is misschien niet perfect maar wel goed om toch wel te kunnen praten over enkele topics.
Is het een topper? voor mij nee.
Zal ik nog terug gaan? ja , als de tijd/beleving met haar zo blijft, kan misschien zelfs beter worden door het elkaar al wat te kennen.
Tijd bij haar: 5 minuten minder dan uur bij het eerste bezoek en tikje langer dan een uur bij het 2de bezoek.
Tijdens beide dates heb ik geen gsm gebruik opgemerkt.

Gek hoe een vrouw werkt op dit gebied, de een heeft er een top date mee, de andere een flop date , en dan nog anderen een matige date.
Zelf heb ik dit ook al ervaren volgens GR en op basis van meerdere reviews zou het een 5 sterren date moeten beloven, maar dan blijkt het voor mij een 2 sterren date te zijn.:rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/profiel/hotsara
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Een half jaar geleden bij langsgeweest, ervaring was ok maar niet om terug te gaan.
In het kort, alleen gedouchet en zij niet. Hygiene was wel niets op aan te merken.
Heel mooie dame, vriendelijk en alles met de glimlach bij mij. Pijpen met condoom, ze doet hier al veel werk leek mij zodat intiem niet teveel tijd zou nemen.
Omdat er nog veel tijd over was, tweede ronde was ze niet voor te vinden, massage aangeboden maar dit was geen hoogvlieger.
(Tong)zoenen was niet aan de orde, hoewel ik van mijzelf vind dat ik een goed voorkomen heb :cool: Maar dit is bij veel dames zo, dat het een no-go blijkt ondanks geadverteerd.
Al bij al ok, maar het bleef en zal bij die ene afspraak blijven. Ze biedt niets meer of minder dan een heel aantal andere dames denk ik voor die tijd/prijs.
Communicatiekloof was zoals al gezegd wel aanwezig, te doen met Engels maar moeizaam.r
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan