Dee Lick
Stamgast
- 313
- 07/04/24
- 745
Wat leuk (en geil) om zo'n uitgebreid verslag van jullie geslaagde date te lezen.Gisteravond Britney en Kevin opgezocht voor een date .
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWat leuk (en geil) om zo'n uitgebreid verslag van jullie geslaagde date te lezen.Gisteravond Britney en Kevin opgezocht voor een date .
Het is ook fijn om dat hier neer te schrijven , het is precies of ik herbeleef alles nogesWat leuk (en geil) om zo'n uitgebreid verslag van jullie geslaagde date te lezen.
Precies!Het is ook fijn om dat hier neer te schrijven , het is precies of ik herbeleef alles noges![]()
Fantastisch, had nooit verwacht dat er ooit iemand iets zou schrijven over zijn date met Britney en Kevin. Dit is zo respectvol , dikkeGisteravond Britney en Kevin opgezocht voor een date .
Ik was allang nieuwsgierig naar die Hotwife waar Kevin zo zot van is en ook de persoon Kevin die hier al die fijne verhalen post .
Bij het binnen komen leidde Kevin me direkt naar boven waar zij al wachtte op mij en direkt tot actie overging ,zonder veel poespas !
Hartstochtelijk tongzoenend trok ze me de kleren van het lijf en tussen door vlogen ook haar kleding stukken de kamer rond , ik deed men best om ook haar onderwijl uit te kleden en gooide ook die stukken de kamer in .
Pijpen deed ze zoals een Dyson ...krachtig en heel lekker /perfect gewoon ,weinig vrouwen die haar dat nadoen .
Na deze ' inleiding ' kroop ze op het bed en heb ik haar in drie standjes hevig geneukt ...Britney's bekkenbodemspieren werkten daarbij perfect en dat voelt heerlijk .
Zo'n krachtige neukbeurt werd dan bekroond door intens klaarkomen en onderwijl was Kevin binnen gestapt om van het tafereel te genieten .
Britney nam dan terug een condoom en we hebben noges een intens rondje pijpen/ neuken gedraaid met Kevin als toeschouwer . Ook dat was geil om doen .
Ik ben meestal de persoon die licht dominant en actief leid in het spel als we swingen of als ik met vrouwen iets doe maar deze keer vond ik het erg fijn om Britney haar gang te laten gaan , ze doet dat met stijl en ik voelde nooit de zin om haar planning te onderbreken , integendeel !
Britney is om het zo te zeggen : 'the girl next door' type , een natuurlijke en perfecte schoonheid in al zijn eenvoud die dat ook uitstraalt .
Hier is het spreekwoord : stille waters ,diepe gronden ....helemaal op zijn plaats .Het was een heel fijne date ,ook al ben ik niet zo'n snelle neuk en go kerel , de manier waarop ze dit inkleedde was super geslaagd .
Ik begrijp nu volkomen waarom Kevin zo zot is van zijn Hotwife !