HotwifeAngie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
*gecorrigeerd 😘
Ok, tot mijn aangename verbazing zijn er blijkbaar verschillende leden hier die een trio met mijn vriend een meerwaarde zouden vinden :love: 🔥

Ik vind dat uiteraard niet erg : twee pikken die me tegelijkertijd of om beurten verwennen, mij hoor je net klagen 🥵 .. Kreunen wel, klagen niet 💋💦

*Voor alle duidelijkheid: ik zou voor die eerste gangbang enkel mannen uitnodigen die ik al heb ontmoet in real life*
mag ik ook komen Angie? :)
 
Ik weet dat veel professionele(re) dames er een gewoonte van maken om te zeggen dat het hun eerste gangbang is, maar bij mij is dat werkelijk zo 🫣

Ben natuurlijk geen maagd meer, en heb wel al eens met vijf mannen op één avond geneukt in een club (met mijn chaperon er bij om me te behoeden voor een stormloop), maar dit is toch een heel nieuw gegeven.. waar ik met veel zin naar uitkijk 🥵😋

Momenteel ben ik een vragenlijstje aan het opmaken, zaken waar ik nieuwsgierig naar ben (hoelang vinden jullie ideaal? Twee uur, drie uur, meer? / Overdag of 's avonds? / Weekend of weekdag? / Liefst met mij alleen en dan max vijftal mannen, of liever twee dames en twee keer zoveel mannen? / .. Dat soort dingen :giggle:)

De paar one-on-one p(l)aydates totnogtoe waren echt super, ik ga sowieso blijven mikken op een fijne combinatie van geil, stijl en respectvol, eender hoe decadent de volgende avonturen zouden kunnen worden :love:😘
X, Angie
Count me in … zou voor mezelf eerste Gb zijn dus liefst iets kleinschaligs
 
Terug
Bovenaan Onderaan