Hou es op met die hartjes.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Some Als jij zelf bij het gros van die leden hoort, heb je gelijk. Veeg niet alles op de grote hoop.
Niet dat ik mij dien te verantwoorden, maar nee...
Moest ik een vrouw/vriendin hebben ga ik het niet op een ander zoeken. Anders kan ik beter met die ander een relatie beginnen of gewoon terug vogelvrij rond vogelen....
Er zijn trouwens al genoeg discussies geweest op zowat alle gelijkaardige fora waar het wel duidelijk is dat de meeste "klanten" of getrouwd zijn of al een relatie hebben.
Maar dat is het punt niet van die opmerking.
Het gaat enkel om het op zich al hypocriete gebeuren van Valentijn (zoek de echte betekenis en historie er eens van op) wat nog eens versterkt wordt door het op een forum van betaalde sex te in de verf te zetten.
Slaat gewoon nergens op.
Maar goed, verder lig ik er ook niet van wakker. Het is niet meer dan een vaststelling en opmerking.
Voelt iemand zich daardoor aangevallen of geviseerd is dat mijn probleem ook niet.
 
Niet dat ik mij dien te verantwoorden, maar nee...
Moest ik een vrouw/vriendin hebben ga ik het niet op een ander zoeken. Anders kan ik beter met die ander een relatie beginnen of gewoon terug vogelvrij rond vogelen....
Er zijn trouwens al genoeg discussies geweest op zowat alle gelijkaardige fora waar het wel duidelijk is dat de meeste "klanten" of getrouwd zijn of al een relatie hebben.
Maar dat is het punt niet van die opmerking.
Het gaat enkel om het op zich al hypocriete gebeuren van Valentijn (zoek de echte betekenis en historie er eens van op) wat nog eens versterkt wordt door het op een forum van betaalde sex te in de verf te zetten.
Slaat gewoon nergens op.
Maar goed, verder lig ik er ook niet van wakker. Het is niet meer dan een vaststelling en opmerking.
Voelt iemand zich daardoor aangevallen of geviseerd is dat mijn probleem ook niet.
Ach joh gewoon een stom feestdagje wat overgewaaid is uit Amerika om de middenstand weer wat knaken te laten verdienen , meer moet je er niet achter zoeken
Of je het als hoerenloper moet vieren , ja waarom niet? Als je dat leuk vind of er je vrouw of vriendin nou een lol mee doet is dat toch prima , je hoeft toch ook geen christen te wezen om met kerst een boom in je huis te zetten of met pasen eieren te zoeken ?
En vind je het niet leuk dan doe je het gewoon niet
 
Waarom geen dickpics ipv hartjes?

Alstublieft

https://i.ebayimg.com/images/g/JKIAAOSwo4pYgYaS/s-l400.jpg
 
:unsure: 'k Vrees dat je Valentijn en Halloween door mekaar haalt...

Alhoewel dat in sommige gevallen ook wel weer begrijpelijk is :ROFLMAO:
nee hoor, inderdaad is het een oude traditie, maar zoals nu commercieel gevierd wordt is ie overgewaaid uit de VS, met dank aan Hallmark, en in NL nog een beetje extra zetje gegeven door PostNL.

(Halloween inderdaad nog erger.... we laten een gelijkwaardig feest "St Maarten" verdwijnen, om een commercielere Amerikaanse traditie het over te laten nemen. Om maar niet in te gaan op SantaClaus/Sinterklaas)
 
:unsure: 'k Vrees dat je Valentijn en Halloween door mekaar haalt...

Alhoewel dat in sommige gevallen ook wel weer begrijpelijk is :ROFLMAO:
In mijn jeugd hoorde je werkelijk helemaal niemand over Valentijnsdag , onder invloed van Amerikaanse tv series en films is het hier vanaf de jaren 80/90 langzaam maar zeker binnengedrongen , inderdaad net zoals Halloween
Ik weet niet of Valentijnsdag misschien in katholieke landen als België wat meer ingeburgerd is maar de manier waarop het nu gevierd wordt is echt op Amerikaanse leest geschoeid
 
nee hoor, inderdaad is het een oude traditie, maar zoals nu commercieel gevierd wordt is ie overgewaaid uit de VS, met dank aan Hallmark, en in NL nog een beetje extra zetje gegeven door PostNL.

(Halloween inderdaad nog erger.... we laten een gelijkwaardig feest "St Maarten" verdwijnen, om een commercielere Amerikaanse traditie het over te laten nemen. Om maar niet in te gaan op SantaClaus/Sinterklaas)
Sint Maarten was hier waar ik woon ( zuid Holland zuid ) volledig onbekend net als luilak bijvoorbeeld , ik hoorde daar pas voor het eerst van toen ik met een paar gasten uit noord Holland werkte
Halloween is echt in een recordtijd ingeburgerd , dat is een leuk feest voor kinderen natuurlijk , er gaan hier nog wel eens een paar gereformeerden met folders de straat op om de jeugd te waarschuwen tegen dit duivelse gebruik
Het grappige met sinterklaas is is dat het in de jaren 90 op sterven na dood was in mijn beleving , moderne mensen gaven elkaar met kerst een cadeau op zijn Amerikaans dus , de laatste jaren lijkt de vrijgevige bisschop weer helemaal terug te zijn echter
Zoveel te beter naar mijn mening , laten we de paar tradities die we nog hebben koesteren
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan