Houden jullie de tijd bij tijdens de seks?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zeg niet dat het geld moet rollen oid, ik reageerde meer op het stukje 'uitlachen'. De dame die hogere bedragen vraagt lacht haar klanten echt niet uit oid, voor haar is het normaal. Als jij tegen een dvp of random gozer in Thailand zegt dat je hier dames voor 200 euro per uur neukt lacht hij je ook uit terwijl het voor jou normaal is.

Sterker nog; van wat ik heb meegemaakt waren de duurdere dames de dames die het minst roddelden en juist erg respectvol en professioneel waren tegenover hun klanten. Die zijn vaak ook beter opgevoed, opgeleid en hebben een ander visie op de wereld dan de dame in de goedkope raamstraten die van het platteland afkomt bij wijze van spreken.
ik vind het helemaal niet normaal om € 200,00 te betalen aan een dame om seks te hebben, in principe vind ik het iets waar je niet voor betaald. Maar dat is een ander verhaal.

Ik heb genoeg dames uit het high end gezien bij etentjes en dat soort dingen, meestal zijn dat in mijn ogen niet echt seksueel aantrekkelijke dames, vaak het type student van een jaar of 25 met een nederlandse achtergrond, als dat je smaak is prima, maar ik wordt er niet warm of koud van. en helemaal niet opgewonden.

Als ik opeens 50K in de maand te besteden zou hebben ging ik niet golven en ook niet naar sterrenrestaurants, wel iedere dag een dame bezoeken ;)
ook dat gaat naar verloop van tijd vervelen.
 
ik vind het helemaal niet normaal om € 200,00 te betalen aan een dame om seks te hebben, in principe vind ik het iets waar je niet voor betaald. Maar dat is een ander verhaal.

Ik heb genoeg dames uit het high end gezien bij etentjes en dat soort dingen, meestal zijn dat in mijn ogen niet echt seksueel aantrekkelijke dames, vaak het type student van een jaar of 25 met een nederlandse achtergrond, als dat je smaak is prima, maar ik wordt er niet warm of koud van. en helemaal niet opgewonden.

Wat ik bedoel te zeggen is; voor iemand in Thailand is 150/200 euro belachelijk veel geld voor seks. Die denkt wellicht ook; als mannen dat soort bedragen betalen voor vrouwen moeten die vrouwen ze wel uitlachen.
Terwijl dat niet zo is. Ander land, andere standaarden, ander segment. Geldt ook voor de high end segment waar je het over hebt. Voor 'ons' lijkt het heel raar om dat soort bedragen te betalen, voor de mensen in dat wereldje allerminst.
 
Nee hou geen tijd bij tijdens.
Ik wil meestal 1 uur, soms 1,5 uur. Over het algemeen wordt die tijd gewoon volgemaakt. Als mijn kameraad te vroeg klaar is in een massagesalon wordt nog even rug gemasseerd. In een privehuis blijkt dvp bij tijd over ook te kunnen masseren. Of er wordt heel kalm aan gedaan bij douchen/aankleden of nog wat gebabbeld. Tijd netjes vol gemaakt dus. Er is wel eens een uitzondering. Maar komt zo weinig voor dat ik niet de behoefte heb altijd ondertussen op klok te kijken. Heb wel wat beters te doen. Kijk wel geregeld hoe laat ik buiten sta.
 
Nee, ik snap de meerwaarde daar niet zo van. Dan kan je beter een vriendin zoeken.
Die heb ik al, maar verandering van spijs doet eten.
Als je honger hebt kan je ook naar de Mac D. Meestal geef ik de voorkeur aan een van de betere restaurants en af en toe ga ik naar de MacD.
Idem wat betreft de dames.
Idem wat betreft de auto's. Een klein autootje voor de boodschappen is gewoon handiger als ik op de grachten in 020 wil parkeren. Die is dan weer wat minder als ik een weekendje berlijn of parijs wil doen.
Rome of Barcalona dan maar met het vliegtuig.
 
Ik wil zelf ook niet op de klok kijken en zet meestal een wekkertje dat geruisloos over gaat op de muziek die ik afspeel. Op 7 tot 10 min voor tijd zodat we nog kunnen douchen.

Daarom vind ik persoonlijk vluggertjes en 30 min vrij kort... Met een wasbak wasje is pzc vaak ook niet mogelijk.
Liever 1x een goed uur pm, dan 2 keer een half uur pm waarin je gehaast bent.
Uur is ook goedkoper en meer waar voor je geld dan 2x een half uur.
Ga zowieso nooit voor minder dan een uur. Sex is veel te leuk!
En... bij de juiste dame is twee uur wel het minimum. Mijn mening toch!
 
Ik heb meestal wel mijn horloge om, dus dan kan ik bij een langere date wel de tijd in de gaten houden voor mijzelf. Dat is dan meer als signaal om het af te maken mocht ik nog niet zijn klaargekomen. Laatst een date van drie uur gehad en toen waren er ineens nog 20 minuten, dus dan is het wel handig. Moest de dame nog ff op de laatste trein zetten.
 
Het viel mij op dat ik gister bij een meisje in een privéhuis was, waar een klok aan de muur hing. Nu was ik eerder met haar op die kamer geweest, maar opeens realiseerde ik me dat dit in zo'n 10 jaar wandelen de eerste keer was dat ik in een privéhuis een klok aan de muur zag. Ik vond het super handig! Normaal moet je maar een beetje op gevoel doen en de tijd inschatten, wat lastig is, of 'ns aan het meisje vragen als ze een horloge aan heeft of een telefoon in de buurt "hoe lang we nog hebben", maar da's ook een hinderlijke onderbreking. Zo'n klok zou standaard moeten zijn!
 
Ja! Persoonlijk hou ik graag de tijd in het oog... gewoon af en toe checken 'hoeveel tijd we nog hebben'. Niet helemaal vreemd natuurlijk... gezien je ook 'per tijd' afgerekend wordt. Doe in de regel ook altijd langere afspraken, min. een uur, maar meestal langer.

'k Hou ook erg veel van mekaars lichaam verkennen... ontdekken wat we lekker vinden... lang en uitgebreid voorspel met wederzijdse orale bevrediging... tot we beiden lekker 'geil' staan! En dan... heerlijke, langdurige, intense sex. Kan ook behoorlijk lang doorgaan zonder m'n (harde) erectie te verliezen... al helemaal met een boeiende partner! Haha! Plezier & genot, waarbij zij -als ze zich lekker wil laten gaan- ze zo vaak mag komen als ze wil!

Maar, uiteindelijk wil ik natuurlijk ook wel klaarkomen... en na zo'n uitgebreid 'lustspel' kan dat best heftig zijn...
Dus... even een blik op de klok... en me dan zelf ook lekker laten gaan... tot ik spuit in een krachtige explosie! Love it!
 
Ik doe mijn horloge altijd uit, kwestie van mekaar niet te kunnen kwetsen tijdens de date. Je kan er mekaar tijdens het vuur van de strijd soms wel eens lelijke krassen bezorgen. Liever niet dus. Wel kijk ik ervoor en erna snel even op de klok. Maar tijdens het samenzijn heb ik wel wat anders te doen dan op de tijd te letten, laat staan te chronometreren.
Hoe de dames het soms doen om de tijd dan toch onopvallend in het oog te houden is me wel een rededeel. Hoewel, een enkele keer heb ik het toch wel eens door. Maar vermits ik al lang en nog uitsluitend bij slechts een paar dezelfde dames kom speelt het in het oog houden van de klok niet meer mee. We kennen mekaar intussen al wel zo'n beetje en die tijd, dat gaat vanzelf. Soms is hert wel eens wat korter, soms loopt het ook even uit. Maar dat is voor beiden geen probleem. De kwaliteit van de date is veel belangrijker dan de tijd.
Ooit wel eens meegemaakt dat een dame vlak voor het begin me vroeg hoe lang ik wou blijven. We rekenden het uurtje af waarna zij een keukenklokje nam en de bestelde tijd instelde. En meteen dook ze op het bed en met een hap zat mijn pik in haar mond en werd ik lekker gepijpt. De date op zich verliep zonder problemen, tot plots het klokje rinkelde waarop ze meteen recht veerde en vroeg " Was het lekker?" En ja het was lekker, maar het einde was wel vreemd en vooral erg abrupt. Ze heeft me nooit meer terug gezien.
Maar er zijn allerlei methodes die gebruikt kunnen worden om de tijd onopvallend bij te houden. Soms gaat het met de radio of de muziek op de kamer, of ergens een klein onopvallend signaal dat gegeven wordt dat enkel de dame kent. En als de tijd soms wat uitloopt kan het al eens voorkomen dat de gastvrouw even op de kamerdeur komt tikken. Allemaal trucjes waar ik geen problemen mee heb. Tenslotte heb je betaalt voor een bepaalde tijd, bij mij meestal een uur, en dan moet daaraan gehouden worden.
Bij een van mijn vaste dames, (inmiddels al even gestopt met privé ontvangst maar ik mag nog steeds komen), betaal ik haar prijs van destijds voor een half uurtje. Maar tijd speelt hierbij geen rol. Soms kan een date daar meerdere uren duren. En neen, er wordt dan wel niet constant geneukt, maar gewoon nog lekker genieten van melkaar en ja, soms volgt er dan nog een extra rondje of andere lekker geile spelletjes. Ik heb ook nooit geweten hoe ze zich vroeger aan de afgesproken tijd heeft kunnen houden. Ze heeft het me ook nooit willen verklappen.
 
Ik denk dat de dames haarfijn aanvoelen hoe lang iets duurt en erop aansturen dat je voor de 45 min of het uurtje klaar komt en nog tijd hebt om je kleertjes aan te trekken. Het zal maar weinig gebeuren dat ze verrast worden dat iets 15 minuten uitliep 😉. Wij hoeven de tijd niet in de gaten te houden dat doen zij wel.
 
Ik doe mijn polshorloge ook uit, ik wil niemand pijnigen daarmee én het geeft ook een beetje het gevoel van naakt met je kousen nog aan en dat willen we al zeker niet.
En vrouwen hebben toch een biologische klok, dus daar vertrouw ik op.
 
Laatst bewerkt:
Ik kijk gewoonlijk vooraf op mij telefoon naar het uur. Maar vaak vergeet ik nadien te kijken.
Tot je begint af te vragen was het dit nu al...Waarom denk je dat er bijna nooit een klok in het zicht is?....
Dames zullen bijna altijd de sessie trachten in te korten. Als ze op hun gsm kijken wordt het beginuur al snel 5 minuten vroeger genomen (bij de ramen)
Ik vindt zo een klok op het kastje niet slecht, het is ook een vorm van eerlijkheid.
 
Sommige dames denken dat iedereen 2x aankan. Dan gaan ze gas geven, maar meestal geef ik aan dat na 1x de pap wel op is. Soms gaan ze dan alsnog nog vollegas, en ik heb al te vaak voor een uur betaald en binnen 30min buiten gestaan. Dus ja, wil waar voor mij geld maar als je een uur betaald, ze wil dat je vooraf bij haar doucht (terwijl 20min ervoor thuis gedaan hebt) 15min afpijgeren en dan weer een douche aanbieden. Ja zo krijg ik ook een uur vol.
 
Bij de dame die ik de laatste tijd meestal bezoek is tijd geen issue. Loopt meestal zelf iets uit.

Dan spreek ik af en toe ook nog eens af met een amateurdame en dat is dan soms voor een gans weekend aan een klein symbolisch bedrag.

Dus moet dan eerder de tijd in de gaten houden dat ik de maandag op mijn werk geraak 😅
 
Ik maak meestal een afspraak, dus dan weet je vrij nauwkeurig de start tijd van je bezoek. En af en toe kijk ik op mijn horloge om te zien hoeveel tijd er over is.
Maar bij langere boekingen, zeg > 3 uur, dan is de tijd niet echt strak in mijn ervaring. Dan kan het rustig 30 minuten uitlopen. Bij overnachtingen is het heel goed mogelijk dat het vele uren uitloopt, omdat je nog even gaat brunchen oid.
 
Bij dates van 2 uur dan kijk ik tussendoor wel ff op mijn horloge om te zien hoeveel tijd nog over is. Bij 3 uur is dat al snel minder het geval. Dus bij korte dates Ja, maar verder niet echt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan