Algemeen House of Dreams, Amersfoort

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vraagje voor de frequentere bezoekers van dit privéhuis. Ik ben één keer in het andere huis in Amersfoort geweest, prima ervaring, maar dit huis heeft meer recensies en reacties dus populairder en beter?

Vraagje voor de frequentere bezoekers van dit privéhuis. Ik ben één keer in het andere huis in Amersfoort geweest, prima ervaring, maar dit huis heeft meer recensies en reacties dus populairder en beter?

ik denk dat het belangrijker is in welk huis je een dame signaleert die je aantrekkelijk vindt en die aan je wensen voldoet. Het huis is dan van secundair belang. Dat het ene huis populairder is en meer recensies heeft komt natuurlijk ook omdat het veel groter is en er meer dames werken. Maar dat laatste verschilt natuurlijk ook per dag. De voordelen van dat huis zijn dat je er goed kunt parkeren, een redelijk discrete ingang hebt, dat er dus meer dames zijn en dat er op iedere kamer een airco aanwezig is. De nadelen zijn dat het er binnen wat gedateerd is, je maar op 4 van de 9 kamers een douche hebt en eentje op de gang van de 1e verdieping, en dat het starttarief bij bv een uur 15 euro hoger is dan bij het andere huis. In het nieuwe onderkomen van het andere huis ben ik nog nooit geweest. Maar dat ken je zelf al wel, dus vergelijk alles zou ik zeggen en maak je keuze. Geniet ervan !

Terug
Bovenaan Onderaan