Recensie Huisvrouw, Schoten 4,13 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hou ons op de hoogte zou ik zeggen. Ik kijk er naar uit om je verhaal te lezen met het lekker geile huisvrouwtje...
Zoals het LHuisvrouwtje schreef lees mijn vorige referentie daar staat alles maar dan ook als beschreven.
maar kort toch nog even dit, het was weeral top heb genoten vanaf de eerste tot de laatste minuut dat ik bij haar was. Ze doet ALLES behalve NZK wat ik trouwens ook nooit doe😉
 
Zoals het LHuisvrouwtje schreef lees mijn vorige referentie daar staat alles maar dan ook als beschreven.
maar kort toch nog even dit, het was weeral top heb genoten vanaf de eerste tot de laatste minuut dat ik bij haar was. Ze doet ALLES behalve NZK wat ik trouwens ook nooit doe😉
Dit is zeker leuk voor jullie beiden ,en geef jullie dan ook gelijk , maar ALLES is wel zeer ruim vertaald vind ik .
 
Zoals het LHuisvrouwtje schreef lees mijn vorige referentie daar staat alles maar dan ook als beschreven.
maar kort toch nog even dit, het was weeral top heb genoten vanaf de eerste tot de laatste minuut dat ik bij haar was. Ze doet ALLES behalve NZK wat ik trouwens ook nooit doe😉
Zou dom zijn van haar om na al wat er geschreven werd dan toch nzc voor te stellen!
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren ook eens geweest, eerste keer. Vorige week ook afgesproken, maar toen annuleerde ze (spijtig dat ik het pas toen ik al op weg was ...). Maar niet getreurd, een nieuwe afspraak en deze keer alles ok. Behalve dat alles via mail moet verlopen en ik geen bevestiging kreeg toen ik ter plaatse was. De mail was door haar wel verstuurd, maar ik kreeg hem niet binnen. Uiteindelijk toch gevraagd dat ze even belde en dat heeft ze dan ook gedaan. Dus toch kunnen afspreken, al was het wel iets later, maar daar maakt e ze geen probleem van. Even handen wassen (piemel hoefde niet) als uitloper van Covid.
Uitgekleed en ik zag een mooie dame (korter haar, mooi geteinte huid, zuivere huid, ongeveer 1.70 m, met een heel klein buikje maar dat stoorde helemaal niet en was in harmonie met haar mooie borsten waarop mooie bruine tepels pronkten). Zalig tongen, pijpen (zonder, maar je hebt de keuze), likken (geniet ze wel van). Dan vraagt ze om of te neuken of te pijpen en klaarkomen. Dat doet ze ook voortreffelijk terwijl ik met haar poesje kon spelen en haar grote borsten. Ik kon in haar mond klaarkomen. Terwijl ik even bekwam, ging ze naar de badkamer om het uit te spuwen. Ze loopt niet direct weg maar houdt het even in haar mond.
Ik had gevraagd om mijn kontje te penetreren met een dildo, maar ze had er geen in huis. Ze had er nieuwe besteld en dan zou ze het zeker doen (volgende keer).
Dus voor een goedkoop (wat is goedkoop?) prijsje een vluggertje gemaakt dat toch iets is uitgelopen. Aanrader!
 
Gisteren ook eens geweest, eerste keer. Vorige week ook afgesproken, maar toen annuleerde ze (spijtig dat ik het pas toen ik al op weg was ...). Maar niet getreurd, een nieuwe afspraak en deze keer alles ok. Behalve dat alles via mail moet verlopen en ik geen bevestiging kreeg toen ik ter plaatse was. De mail was door haar wel verstuurd, maar ik kreeg hem niet binnen. Uiteindelijk toch gevraagd dat ze even belde en dat heeft ze dan ook gedaan. Dus toch kunnen afspreken, al was het wel iets later, maar daar maakt e ze geen probleem van. Even handen wassen (piemel hoefde niet) als uitloper van Covid.
Uitgekleed en ik zag een mooie dame (korter haar, mooi geteinte huid, zuivere huid, ongeveer 1.70 m, met een heel klein buikje maar dat stoorde helemaal niet en was in harmonie met haar mooie borsten waarop mooie bruine tepels pronkten). Zalig tongen, pijpen (zonder, maar je hebt de keuze), likken (geniet ze wel van). Dan vraagt ze om of te neuken of te pijpen en klaarkomen. Dat doet ze ook voortreffelijk terwijl ik met haar poesje kon spelen en haar grote borsten. Ik kon in haar mond klaarkomen. Terwijl ik even bekwam, ging ze naar de badkamer om het uit te spuwen. Ze loopt niet direct weg maar houdt het even in haar mond.
Ik had gevraagd om mijn kontje te penetreren met een dildo, maar ze had er geen in huis. Ze had er nieuwe besteld en dan zou ze het zeker doen (volgende keer).
Dus voor een goedkoop (wat is goedkoop?) prijsje een vluggertje gemaakt dat toch iets is uitgelopen. Aanrader!
Is een super lieve dame idd
 
Hallo wandelaars, deze week ons huisvrouwtje nog eens een bezoekje gebracht. Had gereserveerd om 45min. met haar te spelen het zijn er uiteindelijk 55 geworden ZONDER meerprijs te moeten betalen ze is geen 🕰️ kijkster die hangt op staat zelfs niet op de kamer👍 Hier door is ze al top dit is denk ik omdat ze zelf ook geniet ! "ALS" je haar met respect behandeld krijg je wat je verlangt ze doet alles behalve anaal. mijn jongeheer verwende ze met haar mondje en m'n balletjes genoten mee, haar geweldig mondje vergeet niets voor mij mag ze bij Lekker Huisvrouwtje in haar advertentie ook nog PIJPKONIGING bij zetten want dat kan ze echt wel heel goed. Ik mocht kiezen waar ik mijn genotsvocht wou achterlaten neukend met condoom, in haar mondje zonder want pijpen doet ze naturel of op haar borsten, gezicht ……heb gekozen voor haar mondje, gezicht 😜 zalig te zien hoe ze alles lekker terug uit haar mondje laat vloeien, want slikken doet ze niet 🤷🏼‍♂️ hoef ook niet daar hebben we zelf ook niets aan 😉 Wat haar prijzen betreft (daar hebben we ook nog over gepraat na onze stoeipartij ) deze zijn echt democratische voor wat ze je geef, het moet betaalbaar blijven voor de normale man vind ze en ze geniet mee daarom past ze haar prijzen niet aan vertelde ze.
Toen ik terug in mijn auto stapje zag ik op mijn klok dat ik 1 uur en 10min. bij haar was geweest m.a.w. je kan met haar ook nog een leuke babbel hebben over van alles en nog wat ook dit maakt dat ze een toewijf is. Huisvrouwtje ik veronderstel dat je u reviews ook leest je ziet me zeker nog terug als…….. 😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan