Recensie Huisvrouw, Schoten 4,13 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zeg het dan ook niet via mail het wel kan..

U bent diegene die de bewering doet, de dame heeft hier duidelijk komen melden dat dit niet klopt, u blijft volhouden.

Dan lijkt het me logisch dat u een copy/paste van die mail hier plaatst (met eventuele niet relevante info te verwijderen) en aangeeft van welk adres dit zou komen.

Uw account is 14 dagen oud, en u bent hier blijkbaar alleen gekomen om betreffende dame zwart te maken. Mag ik mij daar wat vragen bij stellen?
 
U mag zich daar vragen over stellen. En toch is het zo hoe ik en nog een ander persoon het vertelde, dat het kon mits meerprijs. En blijven volhouden? Heb 2x op de dame haar bericht gereageerd..
Heb helaas de mail niet meer.
Voor mij is dit afgesloten. Ik weet wat ik gelezen heb.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Penismassage
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Tussen borsten (russisch)
  8. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
50+
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
ik kom hier al meerdere jaren,

altijd super,

pijpt als de beste, geniet er zelf ook van ,

echt een leuke goede neukbeurt.

ze houd ook van meerdere standjes,

spuit bijna altijd haar buik of billen vol, vind ze leuk

gaan anaal, maar hoeft niet voor mij

ga er altijd graag naartoe

nog nooit onvoldaan naar huis gegaan

zelfs op zondag vm, geen betere manier om de zondag te starten voor mij persoonlijk
 
Vandaag met haar een afspraak willen maken. Stuurde een mailtje voor op een bepaald uur af te spreken, kreeg snel bericht dat het ok was. 2min later een mail met waar ik kan parkeren, daarna een mail of ik van Schoten ben, antwoorde positief hierop en kreeg weer een mail van waar ik vandaan kwam, geantwoord hierop en toen kwam er een mail met dat de afspraak niet door kon gaan maar wel een uur later. Dit paste niet voor mij en stelde voor wat vroeger te komen maar dit kon weer voor haar niet. Dus per mail afspreken is voor mij niet makkelijk met haar je moet blijven antwoorden dit is van de gekke. Heb met dezelfde al is voorgehad met sms net hetzelfde verhaal. Ik denk dat ik ze maar ga laten waar ze zit en op een ander ga. Geld kan je overal uitgeven.
Dit kan altijd gebeuren. Als er 1 klantje later doorkomt schuift alles op. Ok niet altijd even leuk maar de meeste klantjes passen zich aan. En sms van mij gekregen dat kan niet want ik werk per mail maar geen probeer ieder doet wat hij zelf wil. Veel succes 👍
 
Afgelopen zondagochtend langs geweest. Lieve dame, mooi mature lichaam. Pijpt goed en is zeer aangenaam in omgang. Seks was ok.
Hey heb wat vraagjes voor jou aangezien je er recent bij geweest bent . Haar tongzoenen is dat ok en aangezien ze goed pijpt doet ze dat goed nat en langdurig? Ben ook fan van grote borsten is daar wat pak aan.
Zou het tof vinden mocht je mij op dit kunnen antwoorden.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lekker-huisvrouwtje-2.html
Totale kosten (in euro)
115
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben enkele dagen geleden ook bij deze dame geweest. Ze ontvangt je bij haar thuis zowel zeer hygiënisch als extreem discreet, alles verloopt (enorm efficiënt) via mail. Ze is een dame van ik schat rond de 52 jaar, volslank, grote boezem, kort kapsel, ze ziet er extreem 'normaal' uit, waarmee ik bedoel dat diegene die een blonde milf verwachten niet aan het juiste adres zijn. Ze is enorm vriendelijk en praatvaardig en doet er alles aan om je snel op je gemak te brengen, en ze had ook rekening gehouden met mijn kledijwensen (string, hoge hakken). Over de actie zelf: ze kan extreem goed pijpen, er wordt extreem veel gezoend en ik heb het idee dat sowieso veel kan als je het zou vragen (maar tegen mij heeft ze nooit iets geopperd over NZC, en ik geloof ook oprecht dat ze daar niet in mee zou gaan, vraag het in elk geval zelf ook niet). Ik ben 55min binnen geweest en toch tweemaal kunnen komen.

Als je me vraagt of ik terug zou gaan moet ik echter het antwoord schuldig blijven... . Ik heb eigenlijk twee andere vaste adressen waar de (weinige) keren die ik ga ik steeds zeer tevreden terugkeer en de klik die ik daar heb, fysiek, die was er misschien net iets minder. Maar dan spreken we ook over zeer persoonlijke en subjectieve criteria die los staan van de dame zelf, die zoals reeds gezegd, alles doet om je een fijne tijd te bezorgen.
 
Ben enkele dagen geleden ook bij deze dame geweest. Ze ontvangt je bij haar thuis zowel zeer hygiënisch als extreem discreet, alles verloopt (enorm efficiënt) via mail. Ze is een dame van ik schat rond de 52 jaar, volslank, grote boezem, kort kapsel, ze ziet er extreem 'normaal' uit, waarmee ik bedoel dat diegene die een blonde milf verwachten niet aan het juiste adres zijn. Ze is enorm vriendelijk en praatvaardig en doet er alles aan om je snel op je gemak te brengen, en ze had ook rekening gehouden met mijn kledijwensen (string, hoge hakken). Over de actie zelf: ze kan extreem goed pijpen, er wordt extreem veel gezoend en ik heb het idee dat sowieso veel kan als je het zou vragen (maar tegen mij heeft ze nooit iets geopperd over NZC, en ik geloof ook oprecht dat ze daar niet in mee zou gaan, vraag het in elk geval zelf ook niet). Ik ben 55min binnen geweest en toch tweemaal kunnen komen.

Als je me vraagt of ik terug zou gaan moet ik echter het antwoord schuldig blijven... . Ik heb eigenlijk twee andere vaste adressen waar de (weinige) keren die ik ga ik steeds zeer tevreden terugkeer en de klik die ik daar heb, fysiek, die was er misschien net iets minder. Maar dan spreken we ook over zeer persoonlijke en subjectieve criteria die los staan van de dame zelf, die zoals reeds gezegd, alles doet om je een fijne tijd te bezorgen.
Te veel extremen en eerder geschreven door de dvp in kwestie, denk ik eerder. Zéker enorm efficiënt, maar geen GFE.
 
Volslank is prima, ik lees overal grote borsten maar niemand rept over haar billen. Zijn deze ook een beetje in vorm of heeft ze dat helemaal niet. Is het e.e.a. proportioneel in verhouding?
 
Ben enkele dagen geleden ook bij deze dame geweest. Ze ontvangt je bij haar thuis zowel zeer hygiënisch als extreem discreet, alles verloopt (enorm efficiënt) via mail. Ze is een dame van ik schat rond de 52 jaar, volslank, grote boezem, kort kapsel, ze ziet er extreem 'normaal' uit, waarmee ik bedoel dat diegene die een blonde milf verwachten niet aan het juiste adres zijn. Ze is enorm vriendelijk en praatvaardig en doet er alles aan om je snel op je gemak te brengen, en ze had ook rekening gehouden met mijn kledijwensen (string, hoge hakken). Over de actie zelf: ze kan extreem goed pijpen, er wordt extreem veel gezoend en ik heb het idee dat sowieso veel kan als je het zou vragen (maar tegen mij heeft ze nooit iets geopperd over NZC, en ik geloof ook oprecht dat ze daar niet in mee zou gaan, vraag het in elk geval zelf ook niet). Ik ben 55min binnen geweest en toch tweemaal kunnen komen.

Als je me vraagt of ik terug zou gaan moet ik echter het antwoord schuldig blijven... . Ik heb eigenlijk twee andere vaste adressen waar de (weinige) keren die ik ga ik steeds zeer tevreden terugkeer en de klik die ik daar heb, fysiek, die was er misschien net iets minder. Maar dan spreken we ook over zeer persoonlijke en subjectieve criteria die los staan van de dame zelf, die zoals reeds gezegd, alles doet om je een fijne tijd te bezorgen.
Zijn haar pijpkunsten nat en langdurig?
En Het tongzoenen is dat voluit of het tipje van de tong ?
Zou je mij daar aub eens een antwoord op kunnen geven.
Hartelijk dank
 
Terug
Bovenaan Onderaan