- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Vingeren

- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 50+
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Stevig
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lekker-huisvrouwtje-2.html
- Totale kosten (in euro)
- 40
Een volle, echte huisvrouw die ontvangt in een proper appt in het centrum tegen democratische prijzen. 
Ze doet wat ze zegt te doen. Hygiëne top.
Grote tieten, lekker kutje dat zich lekker laat beffen. Daarna gepijpt en lekker geneukt in meerdere standjes.
Ik zou durven teruggaan. Wil je een blonde bimbo, wrong place, wil je een warme vrouw next door, go

old.redlights.be

old.redlights.be

Ze doet wat ze zegt te doen. Hygiëne top.
Grote tieten, lekker kutje dat zich lekker laat beffen. Daarna gepijpt en lekker geneukt in meerdere standjes.
Ik zou durven teruggaan. Wil je een blonde bimbo, wrong place, wil je een warme vrouw next door, go
Lekker hygenisch huisvrouwtje
Hey ik ben een lekker huisvrouwtje met een nat kutje en een d cup. Ik hou ervan om mannen te verwennen. Ik wordt zelf ook graag verwent
				 old.redlights.be

old.redlights.be

geen probleem  zei ze maar slikken doe ik niet. Als ik ging klaarkomen en het nog te vlug vond  moest ik iets zeggen dan zou ze even stoppen... Daarna haar heerlijke kutje gelikt en gevingerd tot ze vroeg om even te stoppen, het was lekker nat geworden. Ze vroeg of ik wilde neuken(met condoom!) Maar ik had meer zin om gepijpt te worden wat ze dan ook meteen deed en goed kan. Zalig in haar mondje  mogen spuiten, ik had een paar dagen gespaard en het mondje was vol
 geen probleem  zei ze maar slikken doe ik niet. Als ik ging klaarkomen en het nog te vlug vond  moest ik iets zeggen dan zou ze even stoppen... Daarna haar heerlijke kutje gelikt en gevingerd tot ze vroeg om even te stoppen, het was lekker nat geworden. Ze vroeg of ik wilde neuken(met condoom!) Maar ik had meer zin om gepijpt te worden wat ze dan ook meteen deed en goed kan. Zalig in haar mondje  mogen spuiten, ik had een paar dagen gespaard en het mondje was vol  waarna ze wel even naar de badkamer ging om haar mond te spoelen. Daarna nog een beetje liggen praten op haar bed over koetjes en kalfjes en afscheid genomen.
 waarna ze wel even naar de badkamer ging om haar mond te spoelen. Daarna nog een beetje liggen praten op haar bed over koetjes en kalfjes en afscheid genomen. 

geeft, welke ze met volle overtuiging ontvangt. Na de badkamer gepasseerd te hebben samen op't bed beland, met fonkelende oogjes vraagt ze wat wil je of heb je het liefst, alles kan zonder, enkel neuken is met condoom.
 geeft, welke ze met volle overtuiging ontvangt. Na de badkamer gepasseerd te hebben samen op't bed beland, met fonkelende oogjes vraagt ze wat wil je of heb je het liefst, alles kan zonder, enkel neuken is met condoom.
 kijkster die hangt op staat zelfs niet op de kamer
 kijkster die hangt op staat zelfs niet op de kamer Hier door is ze al top dit is denk ik omdat ze zelf ook geniet ! "ALS" je haar met respect behandeld krijg je wat je verlangt ze doet alles behalve anaal. mijn jongeheer verwende ze met haar mondje en m'n balletjes genoten mee, haar geweldig mondje vergeet niets voor mij mag ze bij Lekker Huisvrouwtje in haar advertentie ook nog PIJPKONIGING bij zetten want dat kan ze echt wel heel goed. Ik mocht kiezen waar ik mijn genotsvocht wou achterlaten neukend met condoom, in haar mondje zonder want pijpen doet ze naturel of op haar borsten, gezicht ……heb gekozen voor haar mondje, gezicht
 Hier door is ze al top dit is denk ik omdat ze zelf ook geniet ! "ALS" je haar met respect behandeld krijg je wat je verlangt ze doet alles behalve anaal. mijn jongeheer verwende ze met haar mondje en m'n balletjes genoten mee, haar geweldig mondje vergeet niets voor mij mag ze bij Lekker Huisvrouwtje in haar advertentie ook nog PIJPKONIGING bij zetten want dat kan ze echt wel heel goed. Ik mocht kiezen waar ik mijn genotsvocht wou achterlaten neukend met condoom, in haar mondje zonder want pijpen doet ze naturel of op haar borsten, gezicht ……heb gekozen voor haar mondje, gezicht  hoef ook niet daar hebben we zelf ook niets aan
 hoef ook niet daar hebben we zelf ook niets aan  

Hoop binnenkort nog is langs te gaan bij haar.
 Hoop binnenkort nog is langs te gaan bij haar.