Hulp bij onderscheiden van echte of neppe advertenties op Kinky en Sexjobs

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

CumLauder

Newbie
16
18/12/22
2
Ik ben me aan het oriënteren om voor het eerst naar een DVP te gaan maar vind het nogal lastig om een neppe advertentie te onderscheiden van een echte advertentie. Ik ken de bekendere trucs zoals reverse image search, telefoonnummer opzoeken en de ID's opzoeken op deze site, maar toch heb ik vaak het gevoel dat er iets niet klopt. Heeft iemand nog meer tips? Alvast bedankt!
 
In dit forum zijn behoorlijk wat recensies, als je dat als handleiding gebruikt weet je in ieder geval wie er wel betrouwbaar is. Lijkt me niet zo'n grote gok.
 
Als je het mij persoonlijk vraagt zou ik een dame die in haar advertentie alle mogelijkheden aangevinkt heeft nooit bezoeken, zeker als het een Roemeense dame is dan ben ik extra op mijn hoede kans dat ze hun afspraken niet nakomen is groot. Waar ik verder op let is of de dame een gezichtsfoto heeft of niet, heeft ze geen foto van haar gezicht dan bestaat er de kans dat je een andere dame treft of dezelfde dame maar kilo's zwaarder. Als je toch de gok neemt en een dame zonder gezichtfoto wilt bezoeken altijd eerst vragen of ze in het echt ook een mooi lichaam heeft als op de advertentie zo weet ze dat je een slimme klant bent en dat je je niet laat bedriegen, als ze niet meer antwoord dan weet je genoeg ze is waarschijnlijk dan niet de persoon van de foto's of tig kilo zwaarder. Waar je ook op kunt letten is of de dame zichzelf een slet noemt meestal zijn het fake advertenties want een dame met zelfrespect zou zichzelf nooit een slet noemen. Foto's die te mooi zijn om waar te zijn zijn meestel een lokkertje. Honderd procent zul je het nooit weten maar dit zijn tenminste mijn manieren.
 
Laatst bewerkt:
echt of nep? Welk onderscheid wil je maken?

  • Echte advertenties die leiden tot een date vs oplichters?
    • Elke vorm van vooruit betalen negeren
    • Teveel opties aangeklikt is een alarmbel
    • Neger alles op sexjob
  • Echte fotos zodat als je afspreekt je de dame van de foto krijgt?
    • Bijna elke dame gebruikt oude fotos
    • Alle fotos zijn zo'n beetje bewerkt
ik zou HIER zoeken en dan kijken of dame met goeie reviews je type is... dus vanuit hier werken ipv Kinky!
 
Ik zou ook zeggen: naar een privé huis voor de eerste ervaring, en als je dat om de één of andere reden niet wil dan een keuze maken uit de vele dames die hier meerdere positieve recensies krijgen. Eentje uit het topic "rondreizend circus" bijvoorbeeld, dan word je in elk geval vrijwel zeker niet opgelicht en kun je er redelijk van op aan dat je een dame treft die duidelijk haar grenzen aangeeft maar daarbinnen haar best doet het leuk te maken.

Of gewoon niks doen, is ook nog een optie. Gaat je in de toekomst een fortuin besparen.
 
Thanks voor de tips! Het gaat me vooral over oplichters inderdaad, maar zoals ik aan heb gegeven staan er veel op Kinky etc. die na zoeken op naam of ID niet tevoorschijn komen op deze site.
 
Thanks voor de tips! Het gaat me vooral over oplichters inderdaad, maar zoals ik aan heb gegeven staan er veel op Kinky etc. die na zoeken op naam of ID niet tevoorschijn komen op deze site.
Daarom is de tip van Gerardwwv, dus rondstruinen in de recensies hier, en degenen die je belangstelling wekken opzoeken in Kinky ipv andersom, nog helemaal niet zo gek.
 
Ik kijk altijd hoe lang ze al posten hoe langer hoe beter

Ik ga ook eens proberen bellen als dit kan om eens wat info te vragen en haar stem te horen

Ik heb persoonlijk liever foto´s met gezichten uit een gezicht kan je al veel afleiden

Wat ik ook vaak doe is vragen op welke plek in de stad ze ontvangt als dat niet weet of op een hotel zit laat ik het liever

Volg altijd je buikgevoel
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan