Recensie Huntress Artemis, Bizarrfabrik Duisburg 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Neveneffect

Newbie
20
24/11/22
32
4
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Plassex
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
120+ minuten
Link naar advertentie
https://huntress-artemis.com/
Totale kosten (in euro)
750
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Begin oktober een afspraak gemaakt met deze "Huntress".
Afspreken ging overigens erg vlot en beleefd. Je dient wel een voorschot van €150 te betalen, dit zou ik normaal niet snel doen maar alles straalt vertrouwen uit.
De dag zelf ruim op tijd de auto naar Duisburg gestuurd en uiteindelijk maar nipt op tijd aangekomen. Het verkeer in het Ruhrgebiet wil al wel eens tegenvallen.

Aangebeld en toen kwam al een aangename verassing. Calea Toxic herself (wat een uitstraling trouwens!) deed open en leidde me naar de wachtruimte. Toen Artemis met men Cola binnenkwam werd de toon meteen gezet; ze spuugde erin en gaf hem aan mij :devilish:. Wat is ze mooi, haar X liegt niet!
Eerst douchen en een kort voorgesprekje en daarna veranderde de toon compleet. Ik moest haar op men knieën dienen en ze vroeg of ik al ervaring had met andere slaven. Toen ik negatief antwoordde zei ze niet veel maar deze mindfuck hield me de hele tijd bezig.

Toen stevig vastgezet en kreeg een voor mij althans snoeiharde ballbusting, golden shower en sounding waarbij ze echt wel mijn grenzen opzocht/overschreed bij momenten. Ik heb me wel nooit onveilig gevoeld en altijd het gevoel gehad dat ik ze kon doen stoppen wanneer ik dit zou willen.

Vervolgens bewerkt met zwepen maar hier was ik toch echt een tandje te flauw voor naar haar standaarden. Ze had overigens snel door dat dit niet helemaal men ding is en hield hier dan ook na een 10 tal minuten mee op. Hierna heeft ze me anaal opgerekt en geneukt met een strapon.

Uiteindelijk ben ik mogen klaarkomen door een ballbusting spelletje wat erg leuk/pijnlijk was. Daarna terug mogen douchen en met een brede glimlach terug zonder files naar België gereden.

Conlusie: toplocatie, top domina, bloedmooi en echt een leuke vrouw voor- en na de sessie.
 
Is het een beetje te rijden daar naar Duisburg en is de studio het bezoeken waard?

Ik denk er ook over na om daar ook naar toe te gaan, wil eigenlijk naar Meesteres Tess, maar die ontvangt alleen nog maar in München.

Artemis is ook een jonge en bekwame Meesteres die de moeite waard is.
 
Duisburg is goed te doen. Ik had met haar om 17h afgesproken, wat zowat het slechts denkbare uur is om jezelf door de files te wurmen.
Na de sessie heeft ze me nog een korte rondleiding gegeven door de studio, voor mij het mooiste en bijzonderste wat ik al gezien heb. Je waant jezelf echt in een andere wereld.

Als je een jonge knappe domina zoekt zou ik ze zeker eens proberen.
 
Deze fantastisch uitziende Meesteres helaas alleen van een afstand (online) bewonderd. Ik heb het gek genoeg nooit aangedurfd contact te zoeken. Daar moet maar eens verandering in komen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan